со прст кога допираш што е повисоко на дискот, кородираниот дел или мазниот кај што кочи плочката?
ко е мазниот дел, тогаш дискот ти е оштетен и време е за нов, ама ако е корозираниот дел повисок, тоа значи дека плочката не фаќа на тој дел, т.е. или е оштетена или не лежи правилно нешто... 1/4 од дискот вака кородиран значи дека барем толку од плочката не фаќа на него...
Мазниот дел кај што кочи плочката е повисок Онак, уште кога ја купив колата пред две години беа вака дисковите, сменив нови плочки, значи има солидна кочница и ќе тера сега за сега вака.
Инаку знам дека се за менување дисковите 
нај убаво друже, да не си играш... со вакво кочење, низ серија можности и дешавки, знае да пукне дискот... шансите да се испретепаш на пат со пукнат диск се пола пола... може да пукне и само да осетиш дека тресе на кочење.. ама може да пукне, да откине парче и инстант да ти се заблокира тркалото... замисли што ке се деси ако тоа биде на автопат, при брзина, да речеме 100 на саат.. немора поише... незнам колку пари се нови дискови ама, јас не би си играл... вози внимателно и споро.. и без нагло кочење додека не ги смениш дисковите...