Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2239599 пати)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #480 на: 19 Август 2015, 16:47:49 pm »
Сецкање.....

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #481 на: 19 Август 2015, 16:52:33 pm »
Зависи дали е дупнато цервото пред или после МАФ сензорот.
Ако е пред нема да има никаква разлика во работата освен што може да влезе ѓубре во усисната грана-моторот. А ако е после МАФ сензорот тогаш компјутерот ќе пробува да се справи со вишокот на воздух кој не е детектиран од МАФ сензорот и  копјутерот ќе пријави-детектира "Сиромашна смеса".
Резултира со лоша работа(согорување) на моторот или ако не е многу голем вишокот на воздух, копјутерот сам ќе ја корегира смесата и може да се зголеми портошувачката на гориво

Отсутен Pistorij

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
  • ECU rejected...
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #482 на: 19 Август 2015, 16:59:24 pm »
кај мене не рамномерно работи во лер и пуфка од ауспух - не согорува убаво или од некој цилиндар или незнам...
кога го вадам конекторот на моторчето за лер на усис ништо не се менува во работа на моторот. Како да знам дали е тоа сто посто бидејќи не се вади, оди заедно комплет.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #483 на: 19 Август 2015, 19:14:20 pm »


кај мене не рамномерно работи во лер и пуфка од ауспух - не согорува убаво или од некој цилиндар или незнам...
кога го вадам конекторот на моторчето за лер на усис ништо не се менува во работа на моторот. Како да знам дали е тоа сто посто бидејќи не се вади, оди заедно комплет.
Ako go izvadis konetorceto od ler gas treba da raboti na 1500 vrtezi namesto na 800. Vaka raboti kaj Spark, Polo, 206
Ne bi trebalo da pufka od auspuh.


Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #484 на: 19 Август 2015, 23:20:42 pm »
Зависи дали е дупнато цервото пред или после МАФ сензорот.
Ако е пред нема да има никаква разлика во работата освен што може да влезе ѓубре во усисната грана-моторот. А ако е после МАФ сензорот тогаш компјутерот ќе пробува да се справи со вишокот на воздух кој не е детектиран од МАФ сензорот и  копјутерот ќе пријави-детектира "Сиромашна смеса".
Резултира со лоша работа(согорување) на моторот или ако не е многу голем вишокот на воздух, копјутерот сам ќе ја корегира смесата и може да се зголеми портошувачката на гориво

На самиот излез од кај филтерот е.  Ќе го средам деновиве

Отсутен Pistorij

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
  • ECU rejected...
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #485 на: 20 Август 2015, 16:44:38 pm »


кај мене не рамномерно работи во лер и пуфка од ауспух - не согорува убаво или од некој цилиндар или незнам...
кога го вадам конекторот на моторчето за лер на усис ништо не се менува во работа на моторот. Како да знам дали е тоа сто посто бидејќи не се вади, оди заедно комплет.
Ako go izvadis konetorceto od ler gas treba da raboti na 1500 vrtezi namesto na 800. Vaka raboti kaj Spark, Polo, 206
Ne bi trebalo da pufka od auspuh.



и јас мислам дека треба да ги зголеми обртаите, да го собере - исклучи тоа курето што му е и да влага повеќе воздух низ клапна. Чудна работа, ќе пробам со исклучено да ја запалам.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #486 на: 21 Август 2015, 12:15:43 pm »
многу сте грешка... ако го извадиш конекторот, клипот во степ моторчето, нај често ке остане во позицијата во која бил пред да го извадиш. и нема да се смени ништо... ефектот на неработењето на него ке го дознаеш ако на ладен или топол мотор, СО ИЗГАСЕН КОНТАКТ го откачиш па после го запалиш моторот. тогаш обртаите ке се пореметат.. или ке крене високи или ке гаси цело време, зависно кај кое возило каков е концептот на изведба на истото... кога ке го закачиш назад ке се стабилизира... реакцијата на едно возило по ова прашање никако несмее да се земе како правило што се десило, за да биде репер за сите други возила... секое посебно се тестира точно на овој начин...

значи процедурата е следна:

гасиш моторот. чекаш 5 секунди. даваш контакт,  НЕ ГО ПАЛИШ МОТОРОТ, и пак чекаш 5-10 секунди. пак гасиш контакт. откачуваш џекот од степ моторот, па тогаш ке запалиш и ке видиш дали ке се изремети. ако се изремети работењето, додека работи моторот, прикопчај го џекот назад и за максимум 5-10 декунди треба да се врати работењето на моторот во нормала...

и секако, не заборавајте дека после ова, во компјутерот на колата ке се запише ерор-грешка за расипан степ мотор, која нема сама да се избрише... ке мора да се избрише преку дијагностика... ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #487 на: 27 Август 2015, 15:29:45 pm »
На Голф 3 тди 110кс во било која брзина при 2000 обртаи сецка/трокира колата само на горнина а на рамно ретко, што може да биде?
Бил на мајстор пријателов, му рекле дека е до иглица на бош пумпа и да си ја смени со половна бош, друг мајстор му препорачал целосно чистење на системот за гориво  ???
Никој незнае??
Онак друже?  :)
[/quote/]

цел систем за гориво да се чисти е глупо... ама можно е од негде да сиса воздух.. околу сите споеви на доводното црево со гориво да се сменат стегите и ОПТИЧКИ (со око и пипање) да се проверат цревата да е има некое пукнато... ако некое црево е многу укрутено (што би се рекло како пластика станаот) сменете го со ново, барем евтини се цревата сега...

ако после тоа пак прави така, тогаш нека проба со адитив за чистење на дизни. го има по бензинскиве..нека земе само некој подобар бренд.. например на вурт, или К2, или ренко... и нека ја удвои дозата... ако вели дека треба да се тури на 50 литри нафта, нека го тури на 25 и нека извози... нека излезе на автопат малку, нека го тргне патосникот од под педала и нека стиска некое време, не подолго од 5-10 минути.. после само нека го дотроши горивото до крај следните денови...

ако после тоа нема епилог со решение,  ке мора бош пумпата да се извади и препровери кај некој бошиста...

пиши што сте направиле...
Како што рече ти, а и јас претпоставував дека сиса од некаде фалш воздух од некое црево и затоа така трокира. Го сменил проблематичното црево и сега се е во ред. Фала онак!  :)

Отсутен Pistorij

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
  • ECU rejected...
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #488 на: 29 Август 2015, 10:12:59 am »
многу сте грешка... ако го извадиш конекторот, клипот во степ моторчето, нај често ке остане во позицијата во која бил пред да го извадиш. и нема да се смени ништо... ефектот на неработењето на него ке го дознаеш ако на ладен или топол мотор, СО ИЗГАСЕН КОНТАКТ го откачиш па после го запалиш моторот. тогаш обртаите ке се пореметат.. или ке крене високи или ке гаси цело време, зависно кај кое возило каков е концептот на изведба на истото... кога ке го закачиш назад ке се стабилизира... реакцијата на едно возило по ова прашање никако несмее да се земе како правило што се десило, за да биде репер за сите други возила... секое посебно се тестира точно на овој начин...

значи процедурата е следна:

гасиш моторот. чекаш 5 секунди. даваш контакт,  НЕ ГО ПАЛИШ МОТОРОТ, и пак чекаш 5-10 секунди. пак гасиш контакт. откачуваш џекот од степ моторот, па тогаш ке запалиш и ке видиш дали ке се изремети. ако се изремети работењето, додека работи моторот, прикопчај го џекот назад и за максимум 5-10 декунди треба да се врати работењето на моторот во нормала...

и секако, не заборавајте дека после ова, во компјутерот на колата ке се запише ерор-грешка за расипан степ мотор, која нема сама да се избрише... ке мора да се избрише преку дијагностика... ;)

Со изваден конектор, работи на 1500 обртаи - повторно пуфка од ауспух...
го вракам конекторот додека работи моторот и чекам сигурно 30 секунди и не се враќа во нормала - обртаите остануваат 1500.
Гасам кола, враќам конекторот, палам - обртаи нормално но повторно не стабилни и пуфкање од ауспух.
Пуфкањето се јавува кога обртаите варираат (подпаднуваат) под 700rpm. На загреан мотор поизразено е ова.

Присутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5315
  • Пиши лаже
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #489 на: 29 Август 2015, 19:50:04 pm »
Дали може да се најде некаде во Скопје, тачскин за голф 5 2004 година.
Овакво само флетот да е на левата страна. 
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #490 на: 30 Август 2015, 02:48:38 am »
многу сте грешка... ако го извадиш конекторот, клипот во степ моторчето, нај често ке остане во позицијата во која бил пред да го извадиш. и нема да се смени ништо... ефектот на неработењето на него ке го дознаеш ако на ладен или топол мотор, СО ИЗГАСЕН КОНТАКТ го откачиш па после го запалиш моторот. тогаш обртаите ке се пореметат.. или ке крене високи или ке гаси цело време, зависно кај кое возило каков е концептот на изведба на истото... кога ке го закачиш назад ке се стабилизира... реакцијата на едно возило по ова прашање никако несмее да се земе како правило што се десило, за да биде репер за сите други возила... секое посебно се тестира точно на овој начин...

значи процедурата е следна:

гасиш моторот. чекаш 5 секунди. даваш контакт,  НЕ ГО ПАЛИШ МОТОРОТ, и пак чекаш 5-10 секунди. пак гасиш контакт. откачуваш џекот од степ моторот, па тогаш ке запалиш и ке видиш дали ке се изремети. ако се изремети работењето, додека работи моторот, прикопчај го џекот назад и за максимум 5-10 декунди треба да се врати работењето на моторот во нормала...

и секако, не заборавајте дека после ова, во компјутерот на колата ке се запише ерор-грешка за расипан степ мотор, која нема сама да се избрише... ке мора да се избрише преку дијагностика... ;)

Со изваден конектор, работи на 1500 обртаи - повторно пуфка од ауспух...
го вракам конекторот додека работи моторот и чекам сигурно 30 секунди и не се враќа во нормала - обртаите остануваат 1500.
Гасам кола, враќам конекторот, палам - обртаи нормално но повторно не стабилни и пуфкање од ауспух.
Пуфкањето се јавува кога обртаите варираат (подпаднуваат) под 700rpm. На загреан мотор поизразено е ова.

тоа значи дека сепак, степ моторот е ок и исправен е... барај чарето за пуфкањето... промешн ребраст, или нешто слично...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #491 на: 30 Август 2015, 21:09:06 pm »
Ај и тука да си прашам која е причината поради која се јавува корозија на краевите на дискот  ???
Инаку плочките се променети пред 15000км а дисковите се тие старите и се прилично истрошени.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #492 на: 30 Август 2015, 21:12:58 pm »
Поради тоа што има железо во него. Исфарбај го со сива боја за ќумци или силиконски спреј. Нема друго.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #493 на: 30 Август 2015, 22:22:47 pm »
Абе според мене плочката воопшто не допира на краевите од дискот, бидејќи нема шанси до оволку да скапе дискот доколку по него секојднево се трие плочката.
Од кога почна да се јавува корозијата, откога смени плочки или? Да не си ставил плочки за помал диск...

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #494 на: 30 Август 2015, 22:28:36 pm »
Плочката допира и на крајот, али треба да се израмни дискот за да се изгуби тоа, самата плочка тешко дека ќе го симне тоа, ако не ти тресе ако немаш проблеми вози, па ако ти се прикрај и дисковите потроши плочките и земи нови плочки и дискови.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.