многу сте грешка... ако го извадиш конекторот, клипот во степ моторчето, нај често ке остане во позицијата во која бил пред да го извадиш. и нема да се смени ништо... ефектот на неработењето на него ке го дознаеш ако на ладен или топол мотор, СО ИЗГАСЕН КОНТАКТ го откачиш па после го запалиш моторот. тогаш обртаите ке се пореметат.. или ке крене високи или ке гаси цело време, зависно кај кое возило каков е концептот на изведба на истото... кога ке го закачиш назад ке се стабилизира... реакцијата на едно возило по ова прашање никако несмее да се земе како правило што се десило, за да биде репер за сите други возила... секое посебно се тестира точно на овој начин...
значи процедурата е следна:
гасиш моторот. чекаш 5 секунди. даваш контакт, НЕ ГО ПАЛИШ МОТОРОТ, и пак чекаш 5-10 секунди. пак гасиш контакт. откачуваш џекот од степ моторот, па тогаш ке запалиш и ке видиш дали ке се изремети. ако се изремети работењето, додека работи моторот, прикопчај го џекот назад и за максимум 5-10 декунди треба да се врати работењето на моторот во нормала...
и секако, не заборавајте дека после ова, во компјутерот на колата ке се запише ерор-грешка за расипан степ мотор, која нема сама да се избрише... ке мора да се избрише преку дијагностика...
