Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2033942 пати)

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6024
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14460 на: 09 Март 2025, 23:19:14 pm »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14461 на: 10 Март 2025, 06:42:43 am »
ДЕЧКИ ПОМОШ!
Ја однесов колата на сервис за проблем турбото да го поправи оти се исклучуваше после 100ка и не креваше појќе и ми се јавува мајсторот другиот ден и ми вика почна да зема сама колата туража и цркна моторот и што е најстрашно не сака да стави друг мотор дека тоа и мене ќе ми се случело и не сака да земи одговорност.
Ве молам за совет што можи да направам во ситуацијава, фала!

Се десил типичен diesel engine runaway. Едно е сигурно, мајсторот е во право кога вели дека ќе ти се десело и тебе во еден момент, не е негова вина. Можеби негова вина е што не успеал на време да го сопре и да ја спречи штетата. Се случува баш поради тоа што турбото било за сервис, ама од поодамна било за сервис.
Не верувам дека ќе успееш да издејствуваш мајсторот да ја покрие штетата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1227
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14462 на: 10 Март 2025, 08:38:45 am »
ДЕЧКИ ПОМОШ!
Ја однесов колата на сервис за проблем турбото да го поправи оти се исклучуваше после 100ка и не креваше појќе и ми се јавува мајсторот другиот ден и ми вика почна да зема сама колата туража и цркна моторот и што е најстрашно не сака да стави друг мотор дека тоа и мене ќе ми се случело и не сака да земи одговорност.
Ве молам за совет што можи да направам во ситуацијава, фала!

Се десил типичен diesel engine runaway. Едно е сигурно, мајсторот е во право кога вели дека ќе ти се десело и тебе во еден момент, не е негова вина. Можеби негова вина е што не успеал на време да го сопре и да ја спречи штетата. Се случува баш поради тоа што турбото било за сервис, ама од поодамна било за сервис.
Не верувам дека ќе успееш да издејствуваш мајсторот да ја покрие штетата.

TIL

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2433
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14463 на: 10 Март 2025, 09:17:26 am »
ДЕЧКИ ПОМОШ!
Ја однесов колата на сервис за проблем турбото да го поправи оти се исклучуваше после 100ка и не креваше појќе и ми се јавува мајсторот другиот ден и ми вика почна да зема сама колата туража и цркна моторот и што е најстрашно не сака да стави друг мотор дека тоа и мене ќе ми се случело и не сака да земи одговорност.
Ве молам за совет што можи да направам во ситуацијава, фала!
Не сум сигурен дали агенција за заштита на потрошувачи може да ти помогне, ама јас би пробал.
Зависи дали е сериозен сервис или маалска гаража, дали кога ја остави колата доби сервисен налог со сериски број, датум и печат (во кој е опишано во каква состојба е колата и што е наведено како проблем што треба да се провери и направи). Сепак мислам ако бил добар мајстор требало да го предвиди ова како можност при самото сервисирање на турбото. Битно да ли се случило при самата интервенција или пред. Ако идеш на суд, долг и мачен процес, ќе треба вештаци - машински инженер, докажувања и сл.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен R2D2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 549
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14464 на: 10 Март 2025, 09:45:49 am »
@Kristi  Ако се случило ова што го спомнаа погоре, тогаш среќа што не сте ја возеле колата, што се случило на сервис тоа...
Незнаев за вакво нешто, ама според пишаново изгледа на екстремно опасна ситуација...

Цитат
What to do in an Engine Runaway situation.

A diesel engine runaway is extremely dangerous. Once the engine starts revving uncontrollably, we all instinctively turn off the key or pull the stop lever. This WILL NOT STOP the engine since diesel is no longer used as a fuel. Moreover, the vehicle might start accelerating itself. One thing I would like to highlight is that, if you are ever in this situation, the priority should be saving yourself, then save the vehicle. Since the engine has started running at high rpm's, you need to first get the vehicle in control. The best way is to try and use the BRAKES ONLY to slow down the vehicle, NO CLUTCH. Possibly steer the vehicle to safety and meanwhile let the engine shut itself off.. Or:
Шкода Октавиа 1.5 ТСИ, (А8 2020) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,24484.0.html
Mercedes A160 (W168) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2269.0.html

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6541
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14465 на: 10 Март 2025, 11:21:39 am »
Ќе стегниш куплунг и извадиш од брзина и ќе почекаш да пукни. Или во во брзина/ 5-та пример ќе закочиш да го угасниш ако реагираш на време.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5691
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14466 на: 10 Март 2025, 13:23:16 pm »
Се прекинва на усис одма, ама сњгашните коли сњ напраени 10 минути да ти треба да штрафиш за да стигниш дотаму.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Volvo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 315
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14467 на: 11 Март 2025, 10:05:01 am »
Мислење за мотор на Хундаи 1,6 crdi od 2013 godina?

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2433
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14468 на: 11 Март 2025, 11:49:30 am »
Мислење за мотор на Хундаи 1,6 crdi od 2013 godina?
@Mikius да се јави на каса :)
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10210
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14469 на: 11 Март 2025, 12:11:17 pm »
Мислење за мотор на Хундаи 1,6 crdi od 2013 godina?
@Mikius да се јави на каса :)
Прво, возам 1.4
Второ, тоа воопшто не ме прави експерт.

ПС
Со ниеден мотор не сум имал проблем, обично сум се малтретирал со други ситници.

Отсутен MazdaCX5Kav2014

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14470 на: 19 Март 2025, 18:37:19 pm »
Дечки здраво. Имам Mazda CX 5 2014 2.2 Diesel Sky Activе. Пред две недели светна ламбичката за DPF, статив адитив-Wurth ја извозив после една недела (извозени 500км) повторно светна ламбичката за DPF. По неколку дена возење накај Скопје, пред Дади Комапани - Велес, приметив дека не прима гас на 140km/h. Ја возев до Скопје полека и утредента светна ламбичката за моторот портокалово која после самата се изгаси. Колата ја ставив на ОБД кое го имаме дома и излезе следново DPF Regeneration Frenquency (Bank2), Kontrola vakum pumpe (оваа грешка ја имам една година наназад, но не ја санирав)и Pritisak nadpunjenja nije registrovan kod turbo/nadpunjaca - mehanicko. Од страв да не ми се случки нешто колата не ја возам. Дали може да ми препорачате добар сервисер за Мазда (освен официјалниот во Скопје) каде што може да се обратам, во мојот град Кавадарци нема такви? Што би можело да е проблемот со колата?

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5082
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14471 на: 19 Март 2025, 21:50:37 pm »
Дечки здраво. Имам Mazda CX 5 2014 2.2 Diesel Sky Activе. Пред две недели светна ламбичката за DPF, статив адитив-Wurth ја извозив после една недела (извозени 500км) повторно светна ламбичката за DPF. По неколку дена возење накај Скопје, пред Дади Комапани - Велес, приметив дека не прима гас на 140km/h. Ја возев до Скопје полека и утредента светна ламбичката за моторот портокалово која после самата се изгаси. Колата ја ставив на ОБД кое го имаме дома и излезе следново DPF Regeneration Frenquency (Bank2), Kontrola vakum pumpe (оваа грешка ја имам една година наназад, но не ја санирав)и Pritisak nadpunjenja nije registrovan kod turbo/nadpunjaca - mehanicko. Од страв да не ми се случки нешто колата не ја возам. Дали може да ми препорачате добар сервисер за Мазда (освен официјалниот во Скопје) каде што може да се обратам, во мојот град Кавадарци нема такви? Што би можело да е проблемот со колата?
Mana e na toj motor dpf ot. Proveri vo megjuvreme nivo na maslo, da ne e masloto so mnogu nafta vo nego

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен Volvo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 315
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14472 на: 19 Март 2025, 23:11:12 pm »
Обавезно провери нивото на масло. Само ако е тоа DPF слијаличката трепка, не свети константно и е знак на дефектни дизни. Инаку да DPF e проблем на тој мотор и најдобро во официјален сервис дека другите немаат добра дијагностика.