Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1989330 пати)

Отсутен kokos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 202
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12255 на: 22 Јули 2023, 08:56:46 am »
дали според ова што го гледам од сликава испаѓа дека е најдобро колата да се вози со околу 2500 вртежи или пак некој друг сооднос сила/вртежи е подобар, се работи за Citroen C3 1.4HDi 68HP


Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10487
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12256 на: 22 Јули 2023, 10:15:01 am »
Да

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5958
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12257 на: 22 Јули 2023, 10:48:41 am »
дали според ова што го гледам од сликава испаѓа дека е најдобро колата да се вози со околу 2500 вртежи или пак некој друг сооднос сила/вртежи е подобар, се работи за Citroen C3 1.4HDi 68HP


Ако е точен графикот, да.
Сепак малку придобивка ветуваат.


Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1658
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12258 на: 22 Јули 2023, 11:18:10 am »
дали според ова што го гледам од сликава испаѓа дека е најдобро колата да се вози со околу 2500 вртежи или пак некој друг сооднос сила/вртежи е подобар, се работи за Citroen C3 1.4HDi 68HP


Ако е точен графикот, да.
Сепак малку придобивка ветуваат.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
30ина проценти воопшто не е малку.

Sent from my SM-S908E using Tapatalk


Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5958
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12259 на: 22 Јули 2023, 11:23:06 am »
@Ordevski зборував за неговата слика со 81кс и 182нм за разлика од мојата со 90кс и 210нм.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1658
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12260 на: 22 Јули 2023, 11:29:00 am »
@Ordevski зборував за неговата слика со 81кс и 182нм за разлика од мојата со 90кс и 210нм.
Матна ја дава, не можев да видам убаво. Тоа е навистина малку.

Sent from my SM-S908E using Tapatalk


Отсутен DonIvan

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 35
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12261 на: 22 Јули 2023, 19:27:27 pm »
Здраво до сите. Сакам да менувам цел сет на кумплуг. Ми кажаа дека ми треба сериски број за тој дел ама неможев да најдам никаде. Како на друг начин може да се најде соодветен сет, гледам на нет за истата кола има повеќе понуди од ист производител. Станува збор за голф 5, 1.9тди, 2005 година. Фала

Убав ден

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3182
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12262 на: 22 Јули 2023, 20:55:55 pm »
Kaj sto ke go zemas delot oni ke vidat po broj na sasija 😉

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5958
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12263 на: 22 Јули 2023, 21:22:40 pm »
Пушти број на шасија ако може да пребарам.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12264 на: 22 Јули 2023, 22:39:43 pm »
дали според ова што го гледам од сликава испаѓа дека е најдобро колата да се вози со околу 2500 вртежи или пак некој друг сооднос сила/вртежи е подобар, се работи за Citroen C3 1.4HDi 68HP


Да
Не :)

Имено, зависи што се очекува од моторот.
Ако сакаш економична вожња, според графиков би рекол на 1250-1500рпм дека е најдобро да се тера, пошто имаш повеќе од 80% од максималниот торк, при далеку помалце вртежи - ќе троши доста помалку.
Ако сакаш „спортски“ да го тераш, со снага во секој момент, тогаш ќе го тераш на 3500-4500 вртежи, кога ќе имаш максимална снага од моторот, па соодветно и најдобри перформанси.
Пик торк-от е момент кога моторот дава „најмногу за вложеното“, односно најдобра ефикасност спрема вложената енергија (гориво). Но тоа не значи дека секогаш е најдобро да форсираш возење при тие обртаи.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10487
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12265 на: 22 Јули 2023, 23:34:24 pm »
Nema isto da ojt na 1500 rpm i na 2500 rpm. ili kje vozish 60 na otvoreno :) Sekoja kola imat ekonomicna brzina i toa bash tuka kaj shto e obelezanoto vo posledna brzina e. sea niz grad ne mojs da vozis konstantno dolgo vreme , ni na otvoreno mojs da vozish na 1200 rpm ... Clenot prasa koga e naj dobro, a ne naj ekonomicno :)  spored toa najdobar kompromis ti e kaj obelezanoto, kkao shto kazha sam "Но тоа не значи дека секогаш е најдобро да форсираш возење при тие обртаи." Niz grad postojano zabrzuvas koga si vo dvizenje, pak od 2000-2500 ti e optimalno za da prefrlish pobrzo vo povisoka brzina. po moe viduvanje. Kje gledas da ja stajs pobrzo vo povisoka brzina.
A niz grad ako te fati guzhva samo hibrid/elektricno. I da verglash na sekoe ne e ekonomicno, osven ako ne epredvidena kolata za toa. Kje zastedis na gorivo, parite kje gi dajs na akumulator, anlaser... :)

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5958
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12266 на: 23 Јули 2023, 13:18:05 pm »
При US style (US taillights coding) на колку % ги местите да светст жмигавците? 10-20%? Гледам сите различно ги местат, па според вас како е најдобро?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12267 на: 23 Јули 2023, 14:17:53 pm »
Ваљда не ја палиш или скрос ја гасиш таа глупа опција... друго не глеам паметно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5958
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12268 на: 23 Јули 2023, 14:25:24 pm »
Па сакав да почнам со тоа бидејќи имам доста прашања околу активирање на таа опција која според мене е бескорисна и имам наше возило за експеримент, па да пробам.

Присутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5192
  • Пиши лаже
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12269 на: 24 Јули 2023, 00:34:53 am »
^Прво на дијагностика подобра да утврдите што е точно кварот, дали е грешката околу притисок на гориво или сте гледале корекција на дизни? Доколку е врзана грешката со притисок на гориво може да е проблемот и до сензорот за притисок или регулаторот што е и честа мана на овие хди мотори.
Благодарам. Ставен адитив, колата се смири и многу поретко трокира. Само кога ке светне check engine тогаш трокира и гаси.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that