Nema isto da ojt na 1500 rpm i na 2500 rpm. ili kje vozish 60 na otvoreno
Sekoja kola imat ekonomicna brzina i toa bash tuka kaj shto e obelezanoto vo posledna brzina e. sea niz grad ne mojs da vozis konstantno dolgo vreme , ni na otvoreno mojs da vozish na 1200 rpm ... Clenot prasa koga e naj dobro, a ne naj ekonomicno
spored toa najdobar kompromis ti e kaj obelezanoto, kkao shto kazha sam "Но тоа не значи дека секогаш е најдобро да форсираш возење при тие обртаи." Niz grad postojano zabrzuvas koga si vo dvizenje, pak od 2000-2500 ti e optimalno za da prefrlish pobrzo vo povisoka brzina. po moe viduvanje. Kje gledas da ja stajs pobrzo vo povisoka brzina.
A niz grad ako te fati guzhva samo hibrid/elektricno. I da verglash na sekoe ne e ekonomicno, osven ako ne epredvidena kolata za toa. Kje zastedis na gorivo, parite kje gi dajs na akumulator, anlaser...