Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1918945 пати)

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2324
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9810 на: 12 Јуни 2021, 09:28:37 am »
@зоки-златен Заборавив да напоменам, и јас прво зедов капаче (од Мега ауто партс), ама полошо беше со заменското. Пробај оригинал да најдеш, па макар и половно.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9811 на: 12 Јуни 2021, 09:39:26 am »
@зоки-златен Заборавив да напоменам, и јас прво зедов капаче (од Мега ауто партс), ама полошо беше со заменското. Пробај оригинал да најдеш, па макар и половно.
Нормално дека било полошо пошто нели не било до капачето туку до дихтунгот.

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5468
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9812 на: 12 Јуни 2021, 09:45:41 am »
@зоки-златен оди кај некој од овие шо монтираат плин мислам сите имаат таква пипета за мерење издувни гасови во антифризот, можи и за беспари услуга да ти направат 1 мин работа е, не е некој 100% показател ама сепак. Исто провери ги и тие цревата шо влегват в маска во ладњачето дали правилно циркулира низ нив антифризот.

Sent from my SM-A525F using Tapatalk
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
  • хаУс мајстор
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9813 на: 12 Јуни 2021, 12:36:09 pm »
Земено ново капаче, ама проблемот си остана.
Да измерам компресија е паметно пред да менувам дихтунг?
Почна да црни, приметно е на прстенот на садот, исто и на капачето.

Sent from DHL


Отсутен Johnny625

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9814 на: 12 Јуни 2021, 16:01:31 pm »
Не ли ти пишува на капачето да не го отвораш за загреан мотор?

Ниво се мери само на ладен мотор.

Притисокот како го мериш што викаш дека е преголем?
Не разбирам германски :D
Шала на страна, имам искуство со садови под притисок.
Сакав уште еден тест да направам, со нормална и брза вожња. Сакав да видам и цревата дали се стврднуваат, ја возев споро и брзо, на споро температурата на вода беше околу 70°С и цревата беа меки, на брза стигна до 90°С и не надмина над тоа, ама цревата се стврднаа, не беа камен тврди ама значителна разлика од тоа на 70°С.
Е сега на брзата вожња се деси намалување на нивото на разладна течност. Што мислам јас дека се случува:
-со повисока температура расте и притисокот во системот, капачката "најверојатно" не го ослободува тој притисок и течноста наоѓа слаба спојка и истекува од притисокот
-од лошите работи, а една од подобрите-пробиен дихтунг на глава
За ова уште не ми се поклопуваат коцките бидејќи течноста е чиста, што не мора да значи ништо, за ова ми падна нивото за да видам на загреана дали прави меурчиња накај експанзиона,
-полошата е некоја микропукнатина на цилиндер

Видеово е снимано после бркање, отприлика 10на километри, пред тргање нивото беше над минимум.http://cloud.tapatalk.com/s/60c32df962b4b/VID_20210611_062125.mp4

Sent from DHL



Запалија колата нека загрее добро и внимателно отвори го капачето вака...земи свети со батериска ламба внатре низ отворот а некој нека даде гас внатре ама јако до патос, ако излегуваат меури во антифризот диктоно  е пробиен или пукнатина има во глава/блок со 99,9 % сигурност.

Отсутен Johnny625

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9815 на: 12 Јуни 2021, 16:02:34 pm »

Запалија колата нека загрее добро и внимателно отвори го капачето вака...земи свети со батериска ламба внатре низ отворот а некој нека даде гас внатре ама јако до патос, ако излегуваат меури во антифризот диктоно  е пробиен или пукнатина има во глава/блок со 99,9 % сигурност.


Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9816 на: 12 Јуни 2021, 19:39:30 pm »
Имам гранде пунто прв сопственик 1.2 бензин 150к км реални на незагреана скока предницата при тргање само со прва брзина, во другите ок си е. Откако ќе загрее некоаш скока некоаш си тргнува убаво ама во поголем дел заскокува. Дали се ова знаци на откажување корпа или друго е нешо?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9817 на: 12 Јуни 2021, 20:44:28 pm »
Имам гранде пунто прв сопственик 1.2 бензин 150к км реални на незагреана скока предницата при тргање само со прва брзина, во другите ок си е. Откако ќе загрее некоаш скока некоаш си тргнува убаво ама во поголем дел заскокува. Дали се ова знаци на откажување корпа или друго е нешо?
Сет корпа и ламела обично го решава тој проблем. Привремено, можеш малце да ја „зашлајфуваш“ во 5-та ламелата, ќе налегне малце подобро, ама пошто е 150.000 тука е обично крајот...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен roliver

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9818 на: 13 Јуни 2021, 14:56:07 pm »
Имам Опел астра х 1.7 цдти 2006. Имам проблем со предните бришачи. Кога ќе ги вклучам по потреба (ако врне) тогаш извесно време работат супер (се пуштаат на интервал па одмораат). Проблемот е што понекогаш на недефинирано време во текот на работата додека се движат застануваат во некоја позиција (која секогаш е различна) и не продолжуваат со работа. Треба да се исклучат и вклучат пак и продолжуваат со периодичната работа. Некој да има слично искуство?

Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9819 на: 13 Јуни 2021, 20:09:39 pm »
Имам гранде пунто прв сопственик 1.2 бензин 150к км реални на незагреана скока предницата при тргање само со прва брзина, во другите ок си е. Откако ќе загрее некоаш скока некоаш си тргнува убаво ама во поголем дел заскокува. Дали се ова знаци на откажување корпа или друго е нешо?
Сет корпа и ламела обично го решава тој проблем. Привремено, можеш малце да ја „зашлајфуваш“ во 5-та ламелата, ќе налегне малце подобро, ама пошто е 150.000 тука е обично крајот...
Не те сфаќам со шлајвувањето во 5та.... Ќе ја менувам ама барем летово да го изгурам за на одмор 😄

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9820 на: 13 Јуни 2021, 21:37:10 pm »
Имам гранде пунто прв сопственик 1.2 бензин 150к км реални на незагреана скока предницата при тргање само со прва брзина, во другите ок си е. Откако ќе загрее некоаш скока некоаш си тргнува убаво ама во поголем дел заскокува. Дали се ова знаци на откажување корпа или друго е нешо?
Сет корпа и ламела обично го решава тој проблем. Привремено, можеш малце да ја „зашлајфуваш“ во 5-та ламелата, ќе налегне малце подобро, ама пошто е 150.000 тука е обично крајот...
Не те сфаќам со шлајвувањето во 5та.... Ќе ја менувам ама барем летово да го изгурам за на одмор 😄
Теоријата е, вибрациите се појавуваат поради нерамномерна изеденост на ламелата, и појава на наслаги на одредени делови од неа, кога ќе ја „зализгаш“ малце појако (без претерување, се разбира), прво ќе согорат тие нерамномерни делови. Мене знаело да ми помогне, ама краткорочно. Долгорочното решение е промена.

Ако не пролизгува ламелата, тогаш нема зошто да не изгураш одмор, само тргај со малце поголема гас и тоа е ....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9821 на: 13 Јуни 2021, 23:30:32 pm »
Нерамномерно јадење на ламела иди од неисправна потисна плоча.
Ако кај него скока јас повеќе типувам на потисната отколку на ламелата.
Ќе си смени се заедно.
Инаку,за да ја сјебиш ламелата треба да си толкаво гојдо,шо попрво ќе падни менјачот отколку ламелата.Од искуство поске сјебани 3-4 менувачи. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10409
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9822 на: 13 Јуни 2021, 23:38:11 pm »
mu skoka odednas, ne trese. sajla ili idraulika e ? vidi vazduh/glicerin ili stelanje na sajlata, ama kako i da e kjer treba da ja menjas. A za guranje kje gura uste nekoja iljadarka.
Нерамномерно јадење на ламела иди од неисправна потисна плоча.
Ако кај него скока јас повеќе типувам на потисната отколку на ламелата.
Ќе си смени се заедно.
Инаку,за да ја сјебиш ламелата треба да си толкаво гојдо,шо попрво ќе падни менјачот отколку ламелата.Од искуство поске сјебани 3-4 менувачи. :)
Ili ako ti stat na majstor druga lamela, ne taa shto e predvidena za toj model.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9823 на: 14 Јуни 2021, 09:56:42 am »
Нерамномерно јадење на ламела иди од неисправна потисна плоча.
Ако кај него скока јас повеќе типувам на потисната отколку на ламелата.
Така е, најчесто поради ослабени пружини на корпата. Честа појава кај фиатите со тој вид менувачи без DMF.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 774
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9824 на: 14 Јуни 2021, 11:11:50 am »
Другари, во мануалот пишува дека сет ребраст ремен се менува на 210к изминати километри без временски унслов.
Сервисерите меѓу кои и овластениот упорно ме убедуват дека сум го пречекорувал лимитот на километражата кое во моментот е околу 185к км и треба сега тој сервис да се направи. Кој се во право во ова ситуација, инженерите или сервисерите? Фала

ПС: Се работи за голф 7 1.6 тди
VW MK-7 (1.6 тди)