Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1956276 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9030 на: 31 Октомври 2020, 06:15:56 am »
Прво дали кога работи на бензин и се додава туража фрла црн чад од ауспух или не ?
Ако фрла црн чад при додавање туража, значи премногу бензин влегува во моторот.
Ако не фрла, тогаш значи фали бензин.

Првин одговор на овие две прашања па понатаму дијагностики.

Отсутен NNN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9031 на: 03 Ноември 2020, 11:36:46 am »
Здраво на сите.

Имам приметено кај многу коли летно време често им се уклучуваат перките.
Кај мене од кога ја имам колата само еднаш ми се имаат уклучено, беше ептен топло и колата беше оставена на сонце.
Откако ќе дигне работна температура моторот стрелката стои на 90 како закована, никогаш не покажала повеќе температура од 90.

Колата е Fabia mk1 дизел.

Чудно ми е зошто на некои коли перките често се уклучуваат летно време, а на мојава не.
Се прашувам да не има некаков проблем.

Знае некој?

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5856
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9032 на: 03 Ноември 2020, 11:47:28 am »
Кога ќе уклучиш клима после неколку секунди се вклучува перката,онака за ладење на моторот има 2 брзини зависно од термостатот на колку вклучува,кај мене е изгорена 1 брзина и не функционира,делот ми е веќе нарачан и чекам да стигне,2 брзина кај мене закачена на дијагностика вклучува на 102 степени а на шалтаблата покажува заковено на 90 степени,2 брзина ја имам слушнато 5 пати во овие 3 години,ако не ти вклучува 1 веројатно имаш проблем.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен NNN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9033 на: 03 Ноември 2020, 12:22:07 pm »
Moжно е и кај мене да е истиот проблем, ќе треба да и правам дијагностика.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2351
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9034 на: 04 Ноември 2020, 08:56:49 am »
Дечки мислење за понудата за сервисирање на Сеник 1,5 дци (имајте во предвид дека кај маслото стои 1 л а треба 5 л, со тоа и цената би се корегирала)?

Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5856
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9035 на: 04 Ноември 2020, 09:01:05 am »
Многу работна рака,5600 ден...

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk


Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9036 на: 04 Ноември 2020, 09:11:31 am »
Заради каишите, пумпата, глицеринот веројатно.

Отсутен runcev

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 31
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9037 на: 04 Ноември 2020, 09:56:54 am »
Мислам дека 2000ки работна рака треба да е горе-долу за голем сервис, барем кај нас во Кочани е толку.

Sent from my M2003J15SC using Tapatalk


Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9038 на: 04 Ноември 2020, 10:16:11 am »
Во Валандово платив 1200 ден. работна рака за голем сервис.  :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9039 на: 04 Ноември 2020, 10:35:54 am »
1200 денари бе.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6448
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9040 на: 04 Ноември 2020, 10:44:08 am »
Зависи од големиот сервис, некаде е полесно, некаде потешко/подолготрајно. Битола е ~3000ден за оваа кола, 2500ден најефтино.
Фали ролер/цел затегач на клинестиот. Масло треба SXR ама сите NF ставаат оти е 50ден поефтино.  :D

Скапа е промената на филтрите, кога веќе е отворена колата кај каишите 2 минути работа е промена на филтерот за гориво.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2351
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9041 на: 04 Ноември 2020, 10:53:32 am »
Во дилема сум дали сега да го менувам филтерот за нафта затоа што ми е сменет пред 20к км или не е проблем да истера уште уште 10к км?
@Power to the people Кога барав понуда потенцирав сет ремени и затегнувачи и затоа мислам дека е опфатено во „сет ребрест“ а можеби и не е, на лице место ќе видам следната недела кога (најверојатно) ќе ја оставам.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1789
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9042 на: 04 Ноември 2020, 10:58:20 am »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9043 на: 04 Ноември 2020, 10:58:48 am »
Во дилема сум дали сега да го менувам филтерот за нафта затоа што ми е сменет пред 20к км или не е проблем да истера уште уште 10к км?
@Power to the people Кога барав понуда потенцирав сет ремени и затегнувачи и затоа мислам дека е опфатено во „сет ребрест“ а можеби и не е, на лице место ќе видам следната недела кога (најверојатно) ќе ја оставам.
Како си стигнал во "Расчекор" :)

Редовни на 10к
Филтер за гориво на 30к
Голем сервис на 60к

Барем јас така правев на Меганот.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6448
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9044 на: 04 Ноември 2020, 10:59:15 am »
Пошто не добиваш попуст за монтажа на горивниот филтер (треба гратис да е) јас не би го менал, а и на 30к се менува, го секов пролетвава има слики, ако не си полнел од џанк бензински добар е.
Во сетот за ребрастиот ги има сите потребни делови за ребрастиот, ама пошто клинестиот не е во сет, и е башка пишан, со него се менува ролерот на затегачот или целиот затегач. И да не го смениш не е критична работата ако откажи, ама за 1000ден ролер јас би го сменал.