Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2234787 пати)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8130 на: 19 Јануари 2020, 22:28:39 pm »
Дечки, дали можете да ми препорачате некој добар мајстор да ми го среди парното у кола, мајсторот да е од Скопје.
Фала
На што кола?

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk


Отсутен Vwlover

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 604
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8131 на: 19 Јануари 2020, 23:11:59 pm »
Дечки, дали можете да ми препорачате некој добар мајстор да ми го среди парното у кола, мајсторот да е од Скопје.
Фала
На што кола?

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Golf 5

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8132 на: 20 Јануари 2020, 01:03:34 am »
Го најдов огласов пред некое време, си реков ќе го искористам еден ден.

Поправка на парно на сите возила, наводно. 500 за дијагностика, до 7000 за поправка со вадење табла, само работна рака. Деловите башка...

https://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=3485104

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8133 на: 20 Јануари 2020, 06:45:14 am »
Дечки, дали можете да ми препорачате некој добар мајстор да ми го среди парното у кола, мајсторот да е од Скопје.
Фала
На што кола?

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Golf 5
Да беше за опел, имам еден мајстор во комшии...

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk


Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8134 на: 20 Јануари 2020, 08:04:56 am »
@Vwlover Да пробаш во А.Ц.Е. клима (Вебасто), кај поранешно Раде Кончар, позади најновите згради на Голден Арт што се градат сега, мислам дека и таа проблематика ја работат
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6004
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8135 на: 23 Јануари 2020, 14:40:12 pm »
Стариот ми се жали дека на пежото му губи антифриз од казанчето,јас пред некое време ја носев да и менат антифриз па помислив дека имало некој простор со воздух додека да се пополни но не ќе дае до тоа...веќе 2.5Л антифриз така доставува,во казанчето нема знаци на масло,на капачето од моторот нема знаци од вода,нивото на масло е нормално,под кола не капе никаде....и сеа шо да и гледам,пежо било бетер од фиат 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5930
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8136 на: 23 Јануари 2020, 14:48:30 pm »
Истиот проблем кај другар на 1.9 тедеи, супер работи колата ама малце да ја прицни на повисоки го фрла низ казанче менат термостат казанче се е нормално во работата,како шо читав по форуми повеќето на овај мотор најдоја чаре со замена на heater rack/казанчето за парно или чистење на истото, остана уште тоа да го пробаме деновиве.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6004
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8137 на: 23 Јануари 2020, 14:56:22 pm »
И јас сумлам во казанчето за парно,пробавме деновиве да ја возиме без парно но повторно губи антифриз (имав некоја таква логика ако не се пушта парно нема и да оде антифриз у тоа казанче 😁

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk


Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5930
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8138 на: 23 Јануари 2020, 15:15:39 pm »
Види има видеа за heather core flush, пушти му црево вода обратно од шо врти антифризот низ него да видиш дали ќе се опрај.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен VirtualA

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 19
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8139 на: 23 Јануари 2020, 18:57:58 pm »
Ве молам за препорака за Киа сервис - после истек на гаранција.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8140 на: 24 Јануари 2020, 11:12:25 am »
@riki_staff @vladic3110 Нешто слично кај мене како што пишав во посебна тема, ако се сеќавате:.... „Вчера пак немав греење, после 6-7 дена, за разлика од претходните пати кога антифризот беше на минимум и имав греење, вчера сабајле пред да тргнам на работа го проверив нивото и беше на максимум што ме изненади и немав греење тој ден. Кога стигнав на работа, пак го проверив нивото и беше на максимум. Кога се враќав од работа исто немав греење, се додека не стигнав во Припор по таа нагорнина. Како возев нагоре, температурата на моторот (која беше постигната на 90 во тој момент) почна да се качува нагоре (кај рено нема класична стрелка за температура, стандардно има 5 коцки кога е постигната работна температура), се качи на 7 коцки, кога застанав да ги оставам моите, температурата одма падна на 3 коцки и веднаш добив греење на колата“.......
Следната недела ја оставам кај Митревски и се надевам конечно ќе дознам што е работа. И мене ме асоцира нешто на казанчето за парно, можеби термостат или термопрекидач....Инаку за проба го сменив и капачето на експанзиониот сад ама со новото (Calorstat bu Vernet) беше уште полошо. Митревски ми кажа дека оваа фирма е добра за термостати ама за капачиња била ужас, така да го вратив старото.
@riki_staff Ти имаш парно цело време?
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6004
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8141 на: 24 Јануари 2020, 11:18:43 am »
Да

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8142 на: 24 Јануари 2020, 12:59:40 pm »
Филип.

Нивото на течност во експанзиониот сад се одредува на ладен мотор, обично меѓу min и max.
На загрен мотор нивото мора да се дигне.
Како се лади моторот нивото мора да се врати во претходна состојба.
На сите коли што ги имав експанзиониот сад беше на страна.
На Типото експанзиониот сад беше поставен врз радијаторот и не се потрудив да сконтам како функционира.


Ако добро се сеќавам, на Југото преку копчето за топло/ладно се прекинуваше циркулација на течноста низ радијаторчето за кабина.
На Симката од татко ми пак со истото копче се регулираше само клапна за проток на воздух, односно течноста секогаш циркулира низ радијаторчето за кабина.
На другите коли не се потрудив да дознаам, станав мрзелив :)

На постарите коли единствен проблем за немање греење во кабина било или воздушен џеб во радијаторчето, или недостаток на течност во системот, или запушено радијаторче.
Дури и со изваден термостат се добивало греење, барем додека колата стои во место.

Кај тебе прашањето е зошто нивото на течноста во експанзиониот сад не се враќа на оладен мотор и зошто немаш циркулација низ радијаторчето од кабина, односно зошто почнува да циркулира на прегреан мотор и притоа да падне нивото во експанзиониот сад.. Тука треба да се бара гремлинот ;D

Пософистицирани коли, пософистицирани проблеми :)



Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8143 на: 24 Јануари 2020, 13:31:59 pm »
@Mikius Да  :), секако и енигмата зошто тоа се случува на 7-8 дена. Секогаш кога ја палам колата сабајле слушам (прво мислев некое шкрипење/цврчење од кај таблата), сега убеден некое жуборкање вода или сл звук и тогаш си функционира се како што треба (нивото на антифризот на ладен мотор на минимум или средина, загреан мотор на максимум и кога ќе се олади пак се враќа на минимум или средина). После неколку дена, кога ќе се олади моторот, нивото останува на максимум и тогаш почнува приказната...  се надевам одговор на овие прашања (а воедно ќе го брка гремлинот) ќе даде Митревски  :D
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8144 на: 24 Јануари 2020, 14:19:54 pm »
Od dosegasnoto iskustvo so Reno,cim pocni da pravi problemi so antifrizot,ima-nema sum zavrsuval so generalno ili menuvanje na motor.Se drugo ebilo dzabe frleni pari.
Vidi so ke izlezi pa ke kazis,daj Boze da ne e nesto strasno.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D