Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2232390 пати)

Отсутен PijsikavePijsitutun

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 67
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6915 на: 02 Јануари 2019, 21:41:29 pm »
Не си играјте со двотактол на Common Rail мотори, пошто и да не е до дизните - ќе биде.
Ако не ти е проблем на кратко да образложиш зошто? Не се разбирам многу од оваа проблематика, па сум љубопитен зошто, оти од механичари имам слушано и дека треба и дека не треба, ама никој не образложуваат зошто треба или зошто не треба.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6916 на: 02 Јануари 2019, 22:02:34 pm »
Не си играјте со двотактол на Common Rail мотори, пошто и да не е до дизните - ќе биде.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6917 на: 02 Јануари 2019, 22:26:20 pm »
Не си играјте со двотактол на Common Rail мотори, пошто и да не е до дизните - ќе биде.
Ако не ти е проблем на кратко да образложиш зошто? Не се разбирам многу од оваа проблематика, па сум љубопитен зошто, оти од механичари имам слушано и дека треба и дека не треба, ама никој не образложуваат зошто треба или зошто не треба.


Види ја точка 5.5 од испитувањево: https://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil-in-diesel-technical-study.php

Секако, можеш и цела студија да ја прочиташ, доста е добра. Битните работи подолу:

7. CONCLUSIONS
Based on the results of this study, the following conclusions are drawn:

At a 200:1 volumetric blending ratio, 2-stroke oil has a negligible effect on diesel lubricity.
All diesel fuel sold in South Africa has to meet the SANS 342:2014 lubricity specification to ensure the proper protection of diesel fuel pumps and injector systems.
The low sulphur diesel products sold by Sasol contain lubricity improver additives which are far more effective than 2-stroke oil.
At a 200:1 volumetric blending ratio, 2-stroke oil has a negligible effect on diesel cetane number.
No measurable effect on all other regulated diesel properties was measured at a 200:1 dose of 2-stroke oil in diesel.
2-stroke oil can contain around 16ppm zinc, or higher depending on the formulation and batch.
Trace amounts of zinc in diesel are known to rapidly accelerate injector nozzle deposits.
Engine test results show that a 200:1 blend of 2-stroke oil in diesel results in a 2% loss of engine power in a 16 hour test due to injector fouling, a risk that would apply to any common rail diesel engine, but could also worsen fouling in older engines.
Vehicles fitted with a diesel particulate filter (DPF) in the exhaust system could experience reduced DPF life due to the collection of ash and metal based contaminants in the filter over time with the continued use of 2-stroke oil.


The abovementioned results should hopefully clear up many of the public misconceptions around the use of 2-stroke oil in diesel and highlight why both oil companies & engine manufacturers do not recommend the addition of any after-market additives, ie. 2-stroke oil, to the fuel tank. It is also good advice to use fuels from reputable outlets backed up by the technical support of a competent fuel company to enable the best engine performance and durability.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6918 на: 02 Јануари 2019, 23:03:53 pm »
Не си играјте со двотактол на Common Rail мотори, пошто и да не е до дизните - ќе биде.
Ако не ти е проблем на кратко да образложиш зошто? Не се разбирам многу од оваа проблематика, па сум љубопитен зошто, оти од механичари имам слушано и дека треба и дека не треба, ама никој не образложуваат зошто треба или зошто не треба.


Види ја точка 5.5 од испитувањево: https://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil-in-diesel-technical-study.php

Секако, можеш и цела студија да ја прочиташ, доста е добра. Битните работи подолу:

7. CONCLUSIONS
Based on the results of this study, the following conclusions are drawn:

At a 200:1 volumetric blending ratio, 2-stroke oil has a negligible effect on diesel lubricity.
All diesel fuel sold in South Africa has to meet the SANS 342:2014 lubricity specification to ensure the proper protection of diesel fuel pumps and injector systems.
The low sulphur diesel products sold by Sasol contain lubricity improver additives which are far more effective than 2-stroke oil.
At a 200:1 volumetric blending ratio, 2-stroke oil has a negligible effect on diesel cetane number.
No measurable effect on all other regulated diesel properties was measured at a 200:1 dose of 2-stroke oil in diesel.
2-stroke oil can contain around 16ppm zinc, or higher depending on the formulation and batch.
Trace amounts of zinc in diesel are known to rapidly accelerate injector nozzle deposits.
Engine test results show that a 200:1 blend of 2-stroke oil in diesel results in a 2% loss of engine power in a 16 hour test due to injector fouling, a risk that would apply to any common rail diesel engine, but could also worsen fouling in older engines.
Vehicles fitted with a diesel particulate filter (DPF) in the exhaust system could experience reduced DPF life due to the collection of ash and metal based contaminants in the filter over time with the continued use of 2-stroke oil.


The abovementioned results should hopefully clear up many of the public misconceptions around the use of 2-stroke oil in diesel and highlight why both oil companies & engine manufacturers do not recommend the addition of any after-market additives, ie. 2-stroke oil, to the fuel tank. It is also good advice to use fuels from reputable outlets backed up by the technical support of a competent fuel company to enable the best engine performance and durability.
А за алфата твоја што пишува фабриката за чипови и такви додатоци? 

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6919 на: 02 Јануари 2019, 23:10:19 pm »
А каква врска има мојата алфа со прашањето на @PijsikavePijsitutun?
Ако имаш нешто да кажеш за двотактолот што му го препорача, и како тоа ќе му го „опраи“ моторот, кажи...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6920 на: 02 Јануари 2019, 23:17:14 pm »
А каква врска има мојата алфа со прашањето на @PijsikavePijsitutun?
Ако имаш нешто да кажеш за двотактолот што му го препорача, и како тоа ќе му го „опраи“ моторот, кажи...
Има, пошто се водиш по упатства и гугл муабети сигурно не се препорачува чип ама ти стави и задоволен си. Двотактол ти е како оче наш за било кој дизел без разлика дали бил цр, пд или најобичен. Мајстори со искуство ќе ти кажат освен оние кои имаат интерес да ти шитнат нешто од кај нив.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6921 на: 02 Јануари 2019, 23:28:50 pm »
Ставајте си вие „оче наш“ во дизелот и после, и пред спиење и по една „мајка богородица“ удрете, за дизните да не се расипуваат.
Инаку, гугл беше само потркепа на тоа што го бараше членот, а јас може само да избегам од било кој мајстор што ќе ми препорача на CR да ставам двотактол...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5346
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6922 на: 03 Јануари 2019, 11:55:14 am »
Да бе, ова со поткрепувањето на мислењето преку покажување на аргументи документирани од интернет - стана целосно контрапродуктивно. Демек ако нешто си го нашол на нет, тогаш истото не го разбираш - пошто да си го разбирал немало да бараш на нет!  ::)

Ама ете и да не го поткрепиш мислењето со работи од интернет - пак ќе ти кажат: Не е вака! (се разбира, без аргументи).
На крај се сведува на тоа дека многу тешко (или никако) не се дискутира со луѓе кои се затворени за сознавање на нешто ново.







П.С. Никој не целосно е имун на ова пошто сите имаме его (па и ти „Симо-сакам-да-зборам-за-ГМО-без-да-зборам-за-генетската-модификација“).  ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6923 на: 03 Јануари 2019, 12:13:38 pm »
Точно е, Можда имам его, али често знам да го поткрепам со документирани аргументи :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5346
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6924 на: 03 Јануари 2019, 13:07:24 pm »
Проблемот не е само во добро документирање на аргументите, туку и во слушање и (евентуално, ако се валидни) прифаќање на туѓите аргументи.  ;)
Во спротивно не постои комуникација и дебата, туку еднонасочно презентирање на ставови.


Него нешто друго се мислев деновиве.
Зимно време знае да ми зафали малку DOT4 течност во голфов - претпоставувам заради неквалитети заменски квачила, пар пати мењано, изгледа малку тече баш од кај квачилото. Едноставно дотурам и до следната зима нема проблеми (или наредната ако не следната зима). И така додека читав истражував лаички на таа тематика, налетав на нешто за што немав појма... DOT5 да ти бил - не варијанта од гликол, туку силиконска течност за кочници.

Колку што разбрав, наголемата предност е што силиконската течност за кочници не е хигроскопна. Не впива влага од воздухот. Не потреба од често менување на течноста. По форуми пишуваат дека америчката армија по дифолт употребува силиконска течност за кочници.

Проблемов кај гликолниве течности за кочници за кочници е баш хигроскопноста, впивањето на влагата. Колку повеќе вода во течноста, толку пониска точка на вриење има течноста. А посебно кај кочниците со дискови, се развиваат високи температури. Па друг проблем е што од водата кородираат цевките одвнатре, итн, итн...

И кој од нас (вас) целосно менува течност за кочници на секои две години, како што се препораките од произведувачите?
Јас не сум сменил ниеднаш, откако го имам аутово (повеќе од 6 години). Дури препораките се и кога ќе се отвори шишето со течност за кочници, после употреба неискористениот остаток да се фрли, пошто се собира влажност од воздухот. Но зарем само еден сантиметар ако сум потрошил, сега да го фрлам целото шише?   :o


Муабетов ми е, размислувам за ставање на силиконска течност за кочници, дали е можно и дали се исплати.
Само прво не знам дали силиконска течност за кочници e компатибилна со голф 3. Според ова долу велат дека силиконска течност може да ги уништи дихтнузите:
https://forums.vwvortex.com/showthread.php?5498760-DOT4-brake-fluid&p=74563989&viewfull=1#post74563989
Па одговараат дека нема да се деси тоа:
https://forums.vwvortex.com/showthread.php?5498760-DOT4-brake-fluid&p=88294207&viewfull=1#post88294207

Друго што прочитав е дека при промена на DOT5 е проблематично да се исцеди целата претходна DOT3/4 течност за кочници (и „калта“ која може да се акумулира). Додека кај DOT3/4 прљавштината (и водата) се дисперзира низ целата течност, кај силиконската течност за кочници тоа стои одвоено во меури и може да прави повеќе проблеми. Додатно и воздушните меури не се раствараат во силиконска течност за кочници (во DOT3/4 се раствараат), па треба да се пази при ставање на DOT5 да не се прават воздушни меури... Итн, итн.


И така... Користи некој силиконска течност за кочници (DOT5)? Размислувал некој на оваа тема?
Идеи, совети, мислења?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6925 на: 03 Јануари 2019, 13:20:14 pm »
Голф 3 кога излегол од фабрика во 91ва тогаш уште користеле ДОТ2. Некаде на фејслифт 94/95та се префрлаат на ДОТ3. ДОТ4 е уште понов, но компатибилен со ДОТ3.  ДОТ5 е комплетно некомпатибилен со ДОТ3/ДОТ4 и може само да ти направи беља. Начинот на менување на глицерин и поради самите карактеристики на глицеринот секогаш доведуваат до остатоци од стариот глицерин во самиот затворен систем. Една од причините поради која ДОТ3 е компатибилен со ДОТ2, и ДОТ4 е компатибилен со ДОТ3.

ДОТ5 не е компатибилен со ништо наназад.

пс. Немам линкови и аргументи да го потврдам ова. Шпекулирам. Ама јас не би ставил ДОТ5 во систем кадешто имало ДОТ3/ДОТ4.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6926 на: 03 Јануари 2019, 13:22:52 pm »
Да го надополнам луки.

На пример за илустрација, голф 7 користи дот4 течност и се менува кога е ново возилото на третата година а после тоа на секои две години. Значи ова не е препорака добоволно, туку по сервисен план треба да се менува течноста. А ако се решиш да ставаш дот 5 ондак не е компатибилен со ништо назад. Затоа моја препорака е дот4 со редовна промена.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5346
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6927 на: 03 Јануари 2019, 16:13:01 pm »
Така де, истото го зборат скоро сите. Фала за вашиве коментари, но на нетов чат пат има и коментари како овој подолу, па се прашував колку се реални:
https://www.vwheritage.com/blog/2017/09/13/vw-brake-fluid-all-you-need-to-know/#comment-10312
Цитат
I’ve used silicone brake fluid in every car I’ve owned since around 1984, when it 1st became available. It’s used by the American military, and made in the US by Dow-Corning, and that is where it became 1st available.

Last year I sold a 1959 Beetle, which when replacing the whole braking system in 1984, I used silicone brake fluid for the 1st time. When I sold it last year, it had the same brake fluid in it, although sitting around in lock ups for 30+ years, and the car passed its MOT. Try doing that with glycol brake fluid, and after a few years, you’ll press the brake pedal down, and it’ll stay there, with everything just about seized up.

There is so much guff talked about silicone brake fluid, designed to scare people off using it, and generally this works. All fluids are compressible, but to varying degrees. Yes, silicone fluid is slightly more compressible, and the effect varies from one brake system to another. I’ve used it in modern ABS systems, without any problems whatsoever.

If you have a classic car that spends most of its life sitting around, then silicone brake fluid is a must. How many cars have their normal brake fluid changed every 2 years? Very few, and normally only when new, to keep the warranty intact. All designed to keep garages in business!

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6928 на: 03 Јануари 2019, 16:20:46 pm »
Па убаво си пишува човекот. Го сменил целиот систем за кочење и ставил силиконски глицерин. Смени го целиот кочионен систем, и слободно стави му силиконски ДОТ 5 глицерин.

Погоре ти напишав каков излегол твојот голф од фабрика и ако не сакаш да менуваш ништо по него, силиконски глицерин со ДОТ 5 и не е најпаметната идеја. Ако му смениш се по системот за кочење (пумпи резервоари црева, шепи/клипчиња) слободно стави му ДОТ 5.

пс. Јас менувам на сите мои коли на две години. Меѓудругото има тестери за глицерин кои мерат содржина на вода во нив. Некои не се и скапи и се релативно точни.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен PijsikavePijsitutun

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 67
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6929 на: 03 Јануари 2019, 21:25:17 pm »
Не си играјте со двотактол на Common Rail мотори, пошто и да не е до дизните - ќе биде.
Ако не ти е проблем на кратко да образложиш зошто? Не се разбирам многу од оваа проблематика, па сум љубопитен зошто, оти од механичари имам слушано и дека треба и дека не треба, ама никој не образложуваат зошто треба или зошто не треба.


Види ја точка 5.5 од испитувањево: https://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil-in-diesel-technical-study.php

Секако, можеш и цела студија да ја прочиташ, доста е добра. Битните работи подолу:

7. CONCLUSIONS
Based on the results of this study, the following conclusions are drawn:

At a 200:1 volumetric blending ratio, 2-stroke oil has a negligible effect on diesel lubricity.
All diesel fuel sold in South Africa has to meet the SANS 342:2014 lubricity specification to ensure the proper protection of diesel fuel pumps and injector systems.
The low sulphur diesel products sold by Sasol contain lubricity improver additives which are far more effective than 2-stroke oil.
At a 200:1 volumetric blending ratio, 2-stroke oil has a negligible effect on diesel cetane number.
No measurable effect on all other regulated diesel properties was measured at a 200:1 dose of 2-stroke oil in diesel.
2-stroke oil can contain around 16ppm zinc, or higher depending on the formulation and batch.
Trace amounts of zinc in diesel are known to rapidly accelerate injector nozzle deposits.
Engine test results show that a 200:1 blend of 2-stroke oil in diesel results in a 2% loss of engine power in a 16 hour test due to injector fouling, a risk that would apply to any common rail diesel engine, but could also worsen fouling in older engines.
Vehicles fitted with a diesel particulate filter (DPF) in the exhaust system could experience reduced DPF life due to the collection of ash and metal based contaminants in the filter over time with the continued use of 2-stroke oil.


The abovementioned results should hopefully clear up many of the public misconceptions around the use of 2-stroke oil in diesel and highlight why both oil companies & engine manufacturers do not recommend the addition of any after-market additives, ie. 2-stroke oil, to the fuel tank. It is also good advice to use fuels from reputable outlets backed up by the technical support of a competent fuel company to enable the best engine performance and durability.
На крај се сведува работата да се користи квалитетно гориво, нешто што кај нас не може никој да ти го гарантира.
Има ли некој адитив кој може да помогне да се подобри работата на дизните и моторот или џабе фрлени пари ќе биде?