Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2243754 пати)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7231
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6765 на: 21 Ноември 2018, 13:54:24 pm »
Може и последното да има заглавено термостатот отворен и да не крева работна температура, 73/75c максимум по 40 мин возење право и успон, јас сум баш утре за таа мака на сервис
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

е да, има логика и ова што го кажуваш затоа што голфот на таткоми со зафатнина од 1.9 крева работна температура за нецели 10 минути за разлика на овој со 1.6 мотор на кој му треба многу повеќе време за да достигне оптимална работна температура...
Закажав термин за утре на контрола па ќе споделам информација

1.6 TDI 105ks или 115кс ?

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6581
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6766 на: 21 Ноември 2018, 13:55:30 pm »
110 :D

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6767 на: 21 Ноември 2018, 14:07:58 pm »
Може и последното да има заглавено термостатот отворен и да не крева работна температура, 73/75c максимум по 40 мин возење право и успон, јас сум баш утре за таа мака на сервис
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

е да, има логика и ова што го кажуваш затоа што голфот на таткоми со зафатнина од 1.9 крева работна температура за нецели 10 минути за разлика на овој со 1.6 мотор на кој му треба многу повеќе време за да достигне оптимална работна температура...
Закажав термин за утре на контрола па ќе споделам информација

1.6 TDI 105ks или 115кс ?
110 кс
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7231
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6768 на: 21 Ноември 2018, 14:16:38 pm »
Може и последното да има заглавено термостатот отворен и да не крева работна температура, 73/75c максимум по 40 мин возење право и успон, јас сум баш утре за таа мака на сервис
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

е да, има логика и ова што го кажуваш затоа што голфот на таткоми со зафатнина од 1.9 крева работна температура за нецели 10 минути за разлика на овој со 1.6 мотор на кој му треба многу повеќе време за да достигне оптимална работна температура...
Закажав термин за утре на контрола па ќе споделам информација

1.6 TDI 105ks или 115кс ?
110 кс
Аха... 110 бил. Тој е новиот 1.6, кај мене вака јавуваше поради егр-от, ама како и да е трк у сервис...

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6769 на: 22 Ноември 2018, 12:11:35 pm »
Deneska bev vo edna garaza doma vo pintija kaj eden decko shto raboti vo porche, on ja stavi na scan kompjuerot na kolata za da proveri koja e pricinata za check engin8t. Posle scanot mi rece deke softverot treba da se apdejtira i toa e pricinata za check enginot. Od tehnicki aspekt e vo red i nema pricina za zagrizuvanje. Greshkata na checkot ja izbrisha i indikatorot ne sveti veke no mi rece deka se dodeka ne se apdejtira softverot pak ke ti se p8javuva check enginot vo displejot.
P.s kaj nego apdejt online na softverot koshtashe 75 evra i trashe cel raboten den.

Ostanuva da se razmislam i da se iznacitam dali e ova vistina shto on mi go kazha i tek potoa da se odlucam za toj apdejt .
VW MK-7 (1.6 тди)

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6581
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6770 на: 22 Ноември 2018, 12:13:23 pm »
Малце нема смисла ради софтвер апдејт да се појави чек енџин. Што не се појави порано ондак туку баш сега? Однеси ја во официјален сервис и готово.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6771 на: 22 Ноември 2018, 12:49:18 pm »
На i10 направија последен апдејт во 2013 летото.
Немаа кажано дека ќе трае цел ден, но секако беше оставена колата за понатамошни тестирања со најновиот софтвер.
Не кошташе ништо, можеби дека беше под гаранција. Сеуште е :)

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6004
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6772 на: 22 Ноември 2018, 15:24:18 pm »
Па пак однеси ја во официјален сервис,тој санќи 20гб софтвер ќе симнува па цел ден да утепа.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6773 на: 22 Ноември 2018, 21:25:44 pm »
Deneska bev vo edna garaza doma vo pintija kaj eden decko shto raboti vo porche, on ja stavi na scan kompjuerot na kolata za da proveri koja e pricinata za check engin8t. Posle scanot mi rece deke softverot treba da se apdejtira i toa e pricinata za check enginot. Od tehnicki aspekt e vo red i nema pricina za zagrizuvanje. Greshkata na checkot ja izbrisha i indikatorot ne sveti veke no mi rece deka se dodeka ne se apdejtira softverot pak ke ti se p8javuva check enginot vo displejot.
P.s kaj nego apdejt online na softverot koshtashe 75 evra i trashe cel raboten den.

Ostanuva da se razmislam i da se iznacitam dali e ova vistina shto on mi go kazha i tek potoa da se odlucam za toj apdejt .
Така ли ти вика Гоце?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6774 на: 22 Ноември 2018, 21:51:38 pm »
Малце нема смисла ради софтвер апдејт да се појави чек енџин. Што не се појави порано ондак туку баш сега? Однеси ја во официјален сервис и готово.
Некогаш SW апдејт решава некои работи кои може да предизвикаат појава на MIL (Mailfuntcion Indicator Light, такозвани чек енџин лајт). Најчесто, врзано со сензори кои од време на време знаат да отидат вон толеранција (knock sensor, Lambda позади катализатор и сл.), па да фрлат MIL на дисплеј и да отиде колата во сејф мод, најчесто до рестарт. Со апдејтот се зголемува бројот на последователни „ситуации“ пред да се третира како грешка на која ѝ е потребно внимание.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6775 на: 22 Ноември 2018, 23:10:02 pm »
Deneska bev vo edna garaza doma vo pintija kaj eden decko shto raboti vo porche, on ja stavi na scan kompjuerot na kolata za da proveri koja e pricinata za check engin8t. Posle scanot mi rece deke softverot treba da se apdejtira i toa e pricinata za check enginot. Od tehnicki aspekt e vo red i nema pricina za zagrizuvanje. Greshkata na checkot ja izbrisha i indikatorot ne sveti veke no mi rece deka se dodeka ne se apdejtira softverot pak ke ti se p8javuva check enginot vo displejot.
P.s kaj nego apdejt online na softverot koshtashe 75 evra i trashe cel raboten den.

Ostanuva da se razmislam i da se iznacitam dali e ova vistina shto on mi go kazha i tek potoa da se odlucam za toj apdejt .
Така ли ти вика Гоце?

Во пинтија има уште еден што се претставува како Гоце Порше да знаете. Иначе има логика да е софтверот на другар така му правеше на 2.0 тди исто.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6776 на: 22 Ноември 2018, 23:16:39 pm »
Малце нема смисла ради софтвер апдејт да се појави чек енџин. Што не се појави порано ондак туку баш сега? Однеси ја во официјален сервис и готово.
pa zatoa mi e nekako sumljivo situacijava
Па пак однеси ја во официјален сервис,тој санќи 20гб софтвер ќе симнува па цел ден да утепа.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


demek toa online bilo zatoa sto on nemal soodveten fajl za specifinoto ecu na kolata
Deneska bev vo edna garaza doma vo pintija kaj eden decko shto raboti vo porche, on ja stavi na scan kompjuerot na kolata za da proveri koja e pricinata za check engin8t. Posle scanot mi rece deke softverot treba da se apdejtira i toa e pricinata za check enginot. Od tehnicki aspekt e vo red i nema pricina za zagrizuvanje. Greshkata na checkot ja izbrisha i indikatorot ne sveti veke no mi rece deka se dodeka ne se apdejtira softverot pak ke ti se p8javuva check enginot vo displejot.
P.s kaj nego apdejt online na softverot koshtashe 75 evra i trashe cel raboten den.

Ostanuva da se razmislam i da se iznacitam dali e ova vistina shto on mi go kazha i tek potoa da se odlucam za toj apdejt .
Така ли ти вика Гоце?
zaboraiv kako se vika 😉
Малце нема смисла ради софтвер апдејт да се појави чек енџин. Што не се појави порано ондак туку баш сега? Однеси ја во официјален сервис и готово.
Некогаш SW апдејт решава некои работи кои може да предизвикаат појава на MIL (Mailfuntcion Indicator Light, такозвани чек енџин лајт). Најчесто, врзано со сензори кои од време на време знаат да отидат вон толеранција (knock sensor, Lambda позади катализатор и сл.), па да фрлат MIL на дисплеј и да отиде колата во сејф мод, најчесто до рестарт. Со апдејтот се зголемува бројот на последователни „ситуации“ пред да се третира како грешка на која ѝ е потребно внимание.
posto ne se razbiram jas mnogu vo celava situacija, sakas da kazes deka apdejtot gi skrie defektite li?
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6777 на: 23 Ноември 2018, 07:07:44 am »
Не ги крие дефектите, ги пегла „гличевите“ :)
Ако е колата во декфект, и тоа го осети некој сензор, тогаш сигурно ќе упали MIL (Чек енџин) на екран, работата е да не се дешава тоа непотребно, на пример како мојата 147-ца, знае поради некоја причина еднаш у 4-5 месеци да отиде у овербуст, односно вкупниот притисок атмо+буст, да надмине зададена гранична вредност, и тоа да биде состојба која трае 3 секунди (поради мрзливост на ВНТ-ата на турбото ор самтинг) и да не се деси повтторно наредни 4-5 месеци. Е арно ама тогаш, еднаш кога ќе се деси, колата иде во „сејф мод“, и нема снага се додека не застанам, не ја угаснам и не ја запалм повторно. Нормално на дисплеј ете го и чек енџин, кој си трае наредни 10 палења на колата (кај мене се потребни 10 рестарти без грешка, за да се избрише чек енџин од дисплеј).
Е вакви мали гличеви може да се решат софтверски, на пример, да се одреди број на секунди во кои бустот ќе биде овер за да фрли грешка, или доколку во одреден временски циклс се случат 5 такви случки наместо на првата да фрли чек енџин, и сл...
« Последно менување: 23 Ноември 2018, 07:16:27 am Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6581
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6778 на: 23 Ноември 2018, 07:23:15 am »
Дај вака пред да делиме совети толку лесно човекот нека отиде во официјален сервис порше или колевски и нека му кажат што е проблемот. Па нека остане ова за крај за некакви си гличеви поради апдејт на софтвер  :) Колата има 170к поминато колку што видов ако до сега не исфрлило грешка тогаш веројатноста дека нешто механички не е во ред е многу поголема. 75 евра за некаков си апдејт е колење.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6779 на: 23 Ноември 2018, 09:54:01 am »
Имате ли некој во Мкар да ми провери една Ф30ка ако е во ред да одам да ја капарисам викендов?

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk