Не ги крие дефектите, ги пегла „гличевите“
Ако е колата во декфект, и тоа го осети некој сензор, тогаш сигурно ќе упали MIL (Чек енџин) на екран, работата е да не се дешава тоа непотребно, на пример како мојата 147-ца, знае поради некоја причина еднаш у 4-5 месеци да отиде у овербуст, односно вкупниот притисок атмо+буст, да надмине зададена гранична вредност, и тоа да биде состојба која трае 3 секунди (поради мрзливост на ВНТ-ата на турбото ор самтинг) и да не се деси повтторно наредни 4-5 месеци. Е арно ама тогаш, еднаш кога ќе се деси, колата иде во „сејф мод“, и нема снага се додека не застанам, не ја угаснам и не ја запалм повторно. Нормално на дисплеј ете го и чек енџин, кој си трае наредни 10 палења на колата (кај мене се потребни 10 рестарти без грешка, за да се избрише чек енџин од дисплеј).
Е вакви мали гличеви може да се решат софтверски, на пример, да се одреди број на секунди во кои бустот ќе биде овер за да фрли грешка, или доколку во одреден временски циклс се случат 5 такви случки наместо на првата да фрли чек енџин, и сл...