Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2239374 пати)

Отсутен DMirceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 200
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6750 на: 20 Ноември 2018, 21:28:09 pm »
 Dali nekoj znae na cordoba mnogu slabo duva parnoto..sto moze da bide
Good Year

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6751 на: 20 Ноември 2018, 21:31:57 pm »
Филтер за кабина сменет ли ти е?

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен DMirceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 200
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6752 на: 20 Ноември 2018, 21:41:06 pm »
Se menav nego ne go ostaviv za klimata ko ce ja sredam kompresoro me zeznaa 2 meseci e vo mene...
Good Year

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6753 на: 20 Ноември 2018, 21:54:46 pm »
Ни лади климата ни грее парното? Да не има некој вентил заглавен на млако, па тоа да ги заебава и греењето и ладењето?

Отсутен DMirceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 200
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6754 на: 20 Ноември 2018, 22:16:08 pm »
Navodno kompresorot od nekoristenje bil zapecen treba da go zamenam..
Good Year

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6755 на: 21 Ноември 2018, 10:10:30 am »

што значање има овој индикатор, мислам дека со маслото е нешто поврзано но моторот има масло до максимум од кога е сменето пред 5000 км нема потрошено воопшто..
Што би можело да биде?
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6756 на: 21 Ноември 2018, 10:15:48 am »
Однеси ја во сервис, ова е само check engine нема врска со масло. Види и на екранот во средина кога ќе стиснеш car дали ти појавува можеби специфична грешка.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6757 на: 21 Ноември 2018, 10:27:22 am »
Однеси ја во сервис, ова е само check engine нема врска со масло. Види и на екранот во средина кога ќе стиснеш car дали ти појавува можеби специфична грешка.
аха, значи нема врска со маслото. Во дисплејот ништо не ми покажува, ова денес ми се појави сабајлево и цело време не се гасеше, значи мора на дијагностика
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6758 на: 21 Ноември 2018, 10:32:37 am »
Start-stop ти работи? Обично кога имаш чек енџин а пробаш да го активираш старт-стоп ќе ти вика старт-стоп еррор.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6759 на: 21 Ноември 2018, 10:43:22 am »
Start-stop ти работи? Обично кога имаш чек енџин а пробаш да го активираш старт-стоп ќе ти вика старт-стоп еррор.
од вчера сабајле има некоја промена околу старт стопот, порано таа опција функционираше кога моторот ке достигне работна температура околу 55 степена, а сега се активира кога потполно ќе се загрее.
Најдов и некои причини поради кои се јавува чек енџинот,
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6760 на: 21 Ноември 2018, 10:52:22 am »
Moже да е мал проблем како слаб греач поради понискиве температури можеби му дошло времето за промена, можеби е поголем проблем со дефектен егр. Отиди на дијагностика и пиши после што бил проблемот.

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5934
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6761 на: 21 Ноември 2018, 10:55:52 am »
Може и последното да има заглавено термостатот отворен и да не крева работна температура, 73/75c максимум по 40 мин возење право и успон, јас сум баш утре за таа мака на сервис

Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6762 на: 21 Ноември 2018, 11:30:33 am »
Може и последното да има заглавено термостатот отворен и да не крева работна температура, 73/75c максимум по 40 мин возење право и успон, јас сум баш утре за таа мака на сервис
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

е да, има логика и ова што го кажуваш затоа што голфот на таткоми со зафатнина од 1.9 крева работна температура за нецели 10 минути за разлика на овој со 1.6 мотор на кој му треба многу повеќе време за да достигне оптимална работна температура...
Закажав термин за утре на контрола па ќе споделам информација
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен marko89s

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6763 на: 21 Ноември 2018, 12:32:56 pm »
Здраво, се работи за свеќици за Fiat Punto Classic 1.2 2009 , имам во колата две фабрички упатства за користење, едното е на Македонски другото на Англиски јазик. Сакав да сменам свеќици според фабричките упаства кои што дојдоа со колата кога е купена во Automobile SK, но на едното пишуваат еден тип на свеќици(сл.1 на Македонски) на другото друг тип на свеќици(сл.2 на Англиски упаство).
Некој што се разбира да ми објасни, според кое да се ориентирам? Кои свеќици се за оваа кола?
(не ми пишувајте "оди било каде според каталог ќе ти најдат кој тип на свеќици" не би го пишувал ова)

https://imgur.com/a/Btmy7BB
https://imgur.com/a/RcTcLhS
« Последно менување: 30 Ноември 2018, 17:05:03 pm marko89s »

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6764 на: 21 Ноември 2018, 12:47:18 pm »
Било кој да купиш нема да згрешиш. Можеби подобро е да земеш NGK BKR5EZ од нашиот каталог затоа што е 5ка топлотна вредност и може за нормално возење да работи подобро.