Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2040286 пати)

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1815 на: 06 Мај 2016, 16:18:15 pm »
Nekoi vikaat iridium i plin ne odat zaedno

Баш на НКГ овие за плин се со иридиум (барем така пишува на нивната веб страна). Истото го пишува и за Денсо. 
Jas imav losho iskustvo bash so ovie NGK Iridium, koga ja kupuvav prethodnata kola so nea dojdoa i majstorot koga ja sreduvavme kolata mi kaza deka greota da gi menjash predvreme poshto se vozele 80-90Kkm i go poslushav...
Posle 20-30Kkm mi se desi da se skine pipakot na ednata svekjica i da ostane vo cilindarot. Me sovetuvaa da ne go otvoram motorot i deka kje go izbacela sama  ...  6-8 meseci posle toa ja dadov kolata i posle nekolku meseci deckoto na kogo mu ja prodadov kolata mi se javi deka riknal motorot....
Takada ja sum povekje za regularna svekjica i da si imas intreval na menjanje 20-40Kkm nego da mislis deka imas dolgotrajni svekjici da ti se desi vakov kurshlus...

Отсутен trkalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 346
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1816 на: 06 Мај 2016, 17:03:40 pm »
^
кај мене на а3 1,6 со плин, претходниот пат ставив НКГ обични од овластен за 450денари парче на 35К почна на полна гас да сецнува понекогаш, извозени со нив 43К. Сега ставив некои си Ласер Платинум 1000денари парче рекоа дека околу 60К без проблем ќе поминат.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14393
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1817 на: 06 Мај 2016, 18:02:37 pm »
Kamo da izdrzat 30Kkm koj bara poke.Znaci da baram iridiumski.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1818 на: 07 Мај 2016, 00:05:28 am »
Охриѓани, предложете ми кај можам да проверам подвозје детално ?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1819 на: 07 Мај 2016, 01:01:57 am »
Nekoi vikaat iridium i plin ne odat zaedno

Баш на НКГ овие за плин се со иридиум (барем така пишува на нивната веб страна). Истото го пишува и за Денсо.  
Jas imav losho iskustvo bash so ovie NGK Iridium, koga ja kupuvav prethodnata kola so nea dojdoa i majstorot koga ja sreduvavme kolata mi kaza deka greota da gi menjash predvreme poshto se vozele 80-90Kkm i go poslushav...
Posle 20-30Kkm mi se desi da se skine pipakot na ednata svekjica i da ostane vo cilindarot. Me sovetuvaa da ne go otvoram motorot i deka kje go izbacela sama  ...  6-8 meseci posle toa ja dadov kolata i posle nekolku meseci deckoto na kogo mu ja prodadov kolata mi se javi deka riknal motorot....
Takada ja sum povekje za regularna svekjica i da si imas intreval na menjanje 20-40Kkm nego da mislis deka imas dolgotrajni svekjici da ti se desi vakov kurshlus...

и демек од свекицата рикнал моторот? ма дај жити се... тоа што го збориш со кинењето на врвот се дешава и на обична свекица... ти немаш појма колку врвови од свекици сме ваделе од разноразни мотори. еве што се дешава уствари: кога ке нелаета такво парче цврст метал, или ке се зарие во клипот или во главата УШТЕ ВО ПРВИОТ ТАКТ НА КРЕВАЊЕ НА КЛИПОТ. во зависност што е помеко во тој момент кај што ке падне во цилиндарот. ако е главата помека, таму ке се набие, ако пак се погоди под вентил, директ у клип иде и за вечни векови амин, ке си седи таму и нема да направи ама бап ниакков проблем... ти велам еден куп ги имам видено...  кај тебе веројатно имале пројдени 30Ккм и ти си прошол уште толку слушајки го мајсторот, а уствари си претерал. да не се лаѓеме дека било која свекица исто проаѓа и на бензин и на плин... двојна е разликата... знам дека сега тука ке ме демантира некој, како он возел незнам колку на плин, ама небитно е тоа. не значи дека ако си прошол толку, дека и требало толку...

а тоа што рикнал моторот.. па јбг, рикнал, му дошол крајот, а како и зашто, незнаеш.. можда го пукнал картерот и не приметил па зарибал, можда ја стискал колата како спортско ауто... можда не смени уље, може ама баш свашта да се деси, а ти велиш после неколку месеци ти се јавил купувачот... 3 дена се веќе многу, а не 3 месеци за да имаш било каква поврзаност ти и твоето претходно понашање со колата, со било каква дешавка откако си ја продал, вториот ден.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1820 на: 07 Мај 2016, 02:16:37 am »
Стисни 2-ра пуна и 3-та до крај па кажи ми. На загреан мотор се разбира, а за granny ride нормално дека не чури.

Сите брзини ги цедам до крај до 4500-5000рпм, нема ни една честичка. Ни на 200кмх во 5та, ниту еден црн атом.



тоа што над 70 не гледаш ни атом ни ништо, е зашто е одвеано од виорот...

немој да ме убедуваш дека ниеден не ти чури... донеси го кај мене, да ти покажам дека сепак чури...
« Последно менување: 07 Мај 2016, 07:17:25 am Simo - Carrier159 »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1821 на: 07 Мај 2016, 12:51:59 pm »
Nekoi vikaat iridium i plin ne odat zaedno

Баш на НКГ овие за плин се со иридиум (барем така пишува на нивната веб страна). Истото го пишува и за Денсо.  
Jas imav losho iskustvo bash so ovie NGK Iridium, koga ja kupuvav prethodnata kola so nea dojdoa i majstorot koga ja sreduvavme kolata mi kaza deka greota da gi menjash predvreme poshto se vozele 80-90Kkm i go poslushav...
Posle 20-30Kkm mi se desi da se skine pipakot na ednata svekjica i da ostane vo cilindarot. Me sovetuvaa da ne go otvoram motorot i deka kje go izbacela sama  ...  6-8 meseci posle toa ja dadov kolata i posle nekolku meseci deckoto na kogo mu ja prodadov kolata mi se javi deka riknal motorot....
Takada ja sum povekje za regularna svekjica i da si imas intreval na menjanje 20-40Kkm nego da mislis deka imas dolgotrajni svekjici da ti se desi vakov kurshlus...

и демек од свекицата рикнал моторот? ма дај жити се... тоа што го збориш со кинењето на врвот се дешава и на обична свекица... ти немаш појма колку врвови од свекици сме ваделе од разноразни мотори. еве што се дешава уствари: кога ке нелаета такво парче цврст метал, или ке се зарие во клипот или во главата УШТЕ ВО ПРВИОТ ТАКТ НА КРЕВАЊЕ НА КЛИПОТ. во зависност што е помеко во тој момент кај што ке падне во цилиндарот. ако е главата помека, таму ке се набие, ако пак се погоди под вентил, директ у клип иде и за вечни векови амин, ке си седи таму и нема да направи ама бап ниакков проблем... ти велам еден куп ги имам видено...  кај тебе веројатно имале пројдени 30Ккм и ти си прошол уште толку слушајки го мајсторот, а уствари си претерал. да не се лаѓеме дека било која свекица исто проаѓа и на бензин и на плин... двојна е разликата... знам дека сега тука ке ме демантира некој, како он возел незнам колку на плин, ама небитно е тоа. не значи дека ако си прошол толку, дека и требало толку...

а тоа што рикнал моторот.. па јбг, рикнал, му дошол крајот, а како и зашто, незнаеш.. можда го пукнал картерот и не приметил па зарибал, можда ја стискал колата како спортско ауто... можда не смени уље, може ама баш свашта да се деси, а ти велиш после неколку месеци ти се јавил купувачот... 3 дена се веќе многу, а не 3 месеци за да имаш било каква поврзаност ти и твоето претходно понашање со колата, со било каква дешавка откако си ја продал, вториот ден.
Ok e tvojot rezon i e slicen kako shto mi go kazuvaa majstorite... ali mene mi se otkina celata dioda( ili elektroda) shto e vo L bukvata. I posto ovoj motor e so 5 ventili po cilindar shto znaci, povekje a pomali ventili i ne mozese da go izbaci parceto. Poshto koga se desavase trokiranjeto kolata ne primase gas i tropase pojezivo i od dizel... pretpostavuvam deka parceto se zaglavuvalo kaj ventilot i ne mu davalo da se zatvori i lupal po nego klipot... i ne mozes da mi kazes deka tuka ne se ostetuva klipot i krivi ventilot...
A shto se odnesuva do nabianje na parceto vo glava, da kje se nabiese i ppsle edna nedela pak kje se pojavi toa trokiranje taka 3-4 i posle prestana shto znaci ili konecno go izbaci ili se nabil vo glavata-shto mislam deka e pomala shansa posto e polna so ventili i nema mnogu prazno mesto

Sent from my SM-G925F using Tapatalk


Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1822 на: 07 Мај 2016, 14:22:36 pm »
ти изгледа не ме разбра кога објаснував дека парчето ке се забие во нешто уште првата стотинка и раму останува и не мрда воопшто засекогаш. нешто друго те зезало...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1823 на: 07 Мај 2016, 15:54:50 pm »
Онак на другар на колт исти случај му еба мамата на пола мотор така да не е кај секого иста последицата.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1824 на: 07 Мај 2016, 23:59:27 pm »
ok... може од свашта да се ебе мотор и да се постави грешна дијагноза.. ај следен пат кога ке налетам на таква глава, ке ви сликнам што се дешава со тој врв. шансите да направи беља се скоро невозможни, ама ај, нека ви биде... незнам за што се фатив јас како слеп за стап... не е ни битно на крај...

битно е да знаете дека и за свекици важи исто правило, да не се купува којгоде се стигне и нај евтините. ако овластен увозник ги продава за 400 денари комад, никако неможе “некој пријател“ да ти ги донесе за 200 денари... фалсификат е тоа... а и за оригинал кога се работи, не се тура било кој бренд... поготово не витални делови кои ете, има можност покрај самосебеси да се расипе, да расипе и нешто друго околу себе...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1825 на: 08 Мај 2016, 19:55:13 pm »
Ај вака, покрај нормалните вибрации на моторот, се случува ова, кога се паркитам и гасам кола, само што ќе го завртам клучот, прво ќе се затресе моторот посилно па ќе се изгаси. !?

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1826 на: 08 Мај 2016, 21:00:49 pm »
Ај вака, покрај нормалните вибрации на моторот, се случува ова, кога се паркитам и гасам кола, само што ќе го завртам клучот, прво ќе се затресе моторот посилно па ќе се изгаси. !?
Кое возило и мотор? Ако е дизел ништо чудно да не функционира клапната пред EGR- от. 

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1827 на: 08 Мај 2016, 21:10:56 pm »
Стисни 2-ра пуна и 3-та до крај па кажи ми. На загреан мотор се разбира, а за granny ride нормално дека не чури.

Сите брзини ги цедам до крај до 4500-5000рпм, нема ни една честичка. Ни на 200кмх во 5та, ниту еден црн атом.



тоа што над 70 не гледаш ни атом ни ништо, е зашто е одвеано од виорот...

немој да ме убедуваш дека ниеден не ти чури... донеси го кај мене, да ти покажам дека сепак чури...

До 200кмх, во ниедна брзина не чади. Дури и на 50кмх во 4та до крај гаста до 160кмх, пак ништо. Ти не можеш ништо да и направиш што јас не и правам секојдевно. Башка што дизелот си сака гонење, колку повеќе се тера на високи вртежи толку почист се и издувните гасови и посреќно и помирно работи моторот. Ќе гледам за залепам камера на задниот браник и да направам едно видео 0-200кмх, па ќе видите како цветаат ружи зад перфектен дизел.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29801
    • CARclub.mk
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1828 на: 08 Мај 2016, 21:16:40 pm »
Сними! :)

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5925
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1829 на: 08 Мај 2016, 21:41:00 pm »
Како може да проверам кола по регистерски таблици или по број на шасија?(ме интересира пример на колку КМ е правено сервис,КМ колку има поминато и такви ствари,за МК возило/странско)

Sent from my E2003 using Tapatalk