Автор Тема: Југце 45ка  (Прочитано 62636 пати)

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #330 на: 13 Март 2018, 20:49:29 pm »
Андреј е љубител на dimple die па затоа се му е во тој облик и е многу добро. ;D

Инаку да не вртам у темава, која ќе и биде намената на колава?
Дали ќе биде дејли или викенд кола, бидејќи гледам инсталацијата од плинот си ја оставил?


Претпоставувам за перфорациите по цела кола збориш, за дупките, не мислев на тоа, него формата на ќошот , со тоа што ќе беше без дупките, а што се однесува до другото ќе биде и едното и другото со тоа што нема да биде до толку дејли, ќе глеам колку можам помалце да ја возам дејли и помалце на плин коа нема да ја возам дејли, така да сеа за сеа ќе биде и двете со тенденција да остане само викенд.

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: Југце 45ка
« Одговори #331 на: 20 Март 2018, 16:01:29 pm »
@stapmkd браво, секогаш почитувам кога некој има идеја и замисла и оди кон остварување.

П.С. не би сакал да се возам во такво нешто кога ќе биде 100-130кс :P

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #332 на: 22 Март 2018, 03:05:21 am »
Зависи како е средено и спремно, Андреј на Нирбургринг отиде со 135 коња и со 185 km/h спиеше тамо југото, само ја имам уште многу леб да јадам за да спие така на таа снага хаха.

Отсутен DzOle

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 381
Одг: Југце 45ка
« Одговори #333 на: 22 Март 2018, 13:18:43 pm »
УУУ интересно добра е изварено другар имаше 1.6 и после 160 кога ме провозе веќе не влегов во неговото југо хорор беше , стегниго добро како ветрушка е ..:D ама од 0 до 100 партал правеше :D


Noo New Model Cars...I'm Riding Old SchoOl !!!

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • Eбач на батерии :D
Одг: Југце 45ка
« Одговори #334 на: 22 Март 2018, 14:08:54 pm »
Пошто начнавте големи брзини од застава машини,
Прашање до "постарите".

Дали порано во Скопје имало некој со средено фичо, портокалово ли, жолто, не ми текнува на бојата, што ги рендал сите коли во тоа време. Или е само прича на некој стар шофер.
Ми ја кажувале приказната пред т10години.

Втора приказна: Некој друг со фичо, кај авионот кај лисиче улицата, парче правел
Поготово шоферите на ауди и бмв, се срамеле после трките.

Точни се муабетиве?
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #335 на: 22 Март 2018, 15:02:58 pm »
Значи мислам дека спомнав ама ај ќе спомнам пак, ќе има уште појачувања, ќе има струт бар горе доле ќе има санки кои ќе бидат изварени меѓусебно со конструкција, и позади ќе има у багажник струт од амортизер до амортизер.

Што се однесува до ова другото, ја знам за пеглата на Штраф(така мислам го викаа човекот), пеглата има(пошто уште се вози мислам) мотор од аутобјанчи и пред едно 4-5 години друштво знам се враќавме со X3ка од крушево и на плетвар нагоре пеглата лепенка позади нас надоле лепенка, правецот после градско накај велешко брдо пеглата на браник позади.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Југце 45ка
« Одговори #336 на: 22 Март 2018, 15:10:59 pm »
naj interesnata zastava bese na "doktorite" od crnice. 128ca, lancia motor, liljakova boja...od sigurnost imase samo dodadeno diskovi pozadi. E toa bese raketa... steta sto i ebaa majkata nekoi deca sto ja kupija...

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Југце 45ка
« Одговори #337 на: 23 Март 2018, 09:38:34 am »
Убаво се само зошто вареното како не доварено изгледа како полу хефтано кај амортизерот?

Правилно работи @stapmkd

Ојачувањето се прави со пункт заварување.

Само имаш еден совет од мене.

По правило, треба цела школка да ја направиш вака со пункт заварување.

Знае пука на шасија со 1.6 ако немаш пункт заварување, низ кабината и сл. Се трудам да најдам еден дијаграм каде се треба да има заварување. Го имаше по Zastava/Yugo FanClub форумте.

Ова ојачувањето на кошот напред е заради самата тежина на моторот.

Обавезно да ставиш коска горе :) менува многу, особено во кривини.

Нормално веќе сериозна кола е и ќе мора да ја спуштиш, вака крената не ја бива веќе :)

Што се однесува до бојата на кошот,...PLEASE немој златна металик. No...nonoon...nono!

Истата боја на школката ставија внатре. Немој со такви двобојни глупости.  :)

Друг совет, (ова особено да ме послушаш) е да смениш кочници.

Побарај од Alfa Romeo 155-ка на пример. Стави дискови и плочки од неа. Верувај ќе ти требаат.

Што се однесува до Турбо мотор,...
@t0m1cA

Да, се супер. Се става и од Fiat Uno Turbo 1.4

Само што за 120км :) ќе го фрлиш мењачот. Не е така едноставно.

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #338 на: 23 Март 2018, 11:36:46 am »
Убаво се само зошто вареното како не доварено изгледа како полу хефтано кај амортизерот?

Правилно работи @stapmkd

Ојачувањето се прави со пункт заварување.

Само имаш еден совет од мене.

По правило, треба цела школка да ја направиш вака со пункт заварување.

Знае пука на шасија со 1.6 ако немаш пункт заварување, низ кабината и сл. Се трудам да најдам еден дијаграм каде се треба да има заварување. Го имаше по Zastava/Yugo FanClub форумте.

Ова ојачувањето на кошот напред е заради самата тежина на моторот.

Обавезно да ставиш коска горе :) менува многу, особено во кривини.

Нормално веќе сериозна кола е и ќе мора да ја спуштиш, вака крената не ја бива веќе :)

Што се однесува до бојата на кошот,...PLEASE немој златна металик. No...nonoon...nono!

Истата боја на школката ставија внатре. Немој со такви двобојни глупости.  :)

Друг совет, (ова особено да ме послушаш) е да смениш кочници.

Побарај од Alfa Romeo 155-ка на пример. Стави дискови и плочки од неа. Верувај ќе ти требаат.

Што се однесува до Турбо мотор,...
@t0m1cA

Да, се супер. Се става и од Fiat Uno Turbo 1.4

Само што за 120км :) ќе го фрлиш мењачот. Не е така едноставно.
Ако случајно го најдеш диаграмот прати го,  внатре е трета етапа за средување, пошто ќе се средува внатре може да се извари и внатре, не боли глава од вишок, пошто и онак планирав да ја средам и внатре пошто сега внатре е само прсната на деловите кај што се гледаат(а како што напоменав можно е со тек на време и ролбар да лапне, така да ќе се пунктира и внатре)

Што се однесува до висината моментално е вака дигната ко на штаки дека нема мотор, скратена е напред круг ипол, ама сигурно ќе иде уште надоле, ќе секратат амортизерите(ако не успеам да најдам билштајн или штел амортизери) а позади мислам дека треба да иде околу три сантима надоле(ги имам пиксните), значи ќе си се клекне убаво

Бојата во кошот, веќе е ствар на вкус, али ќе испадне на крај убаво сигурен сум, нема да биде некоја дречлива металик него поише темно накај бронза, пошто иам идеа видено од две три места(меѓу кои и андреј, него црвеното му е со некоја беж нијанса), башка заебанција голема е со црвената, прво ќе мора у комора да се фарба, а јас сакам сам да ја фарбам, второ црвената си бара  сребрена база и 3-4 раце перлата црвена да се шприца, така да некако секс ми е, вака ем убаво ќе дојде, ем културно и нема да биде нид фор спид тјунинг,  али од оваа гледна точка на памет коа си ствараме слика(пошто и ја ги вртам комбинациите у глава) може да е добро може не, така да верувам дека крајниот производ ќе ви се свиѓа, али пак ќе кажам ствар на вкус, нормална работа е, кога го почнав проектов примарна и основна цел ми беше културен визуелен тјунинг како дел од хрватските и српските, строго бев против нид фор спид стил југовци ко што се на југо клуб на фејсбук, еве го урнекот по кој идам(нормално нема да биде копија негова, него у овој стил)






и моожда ама мооожда евентуално некоја ваква заебанција ради фора


За кочниците, тој и ми е планот, само што не сум пишал, размислував за позади од уно турбо дискови сигурно нема да останам на добоши и гурнти(мил ми е животот хаха) а пошто беше 45ка немаше и серво кочница, така да коа ќе се става моторот ќе се стави и таа

И за крај ако може да се надоврзам на советот за Томица, претпоставувам збориш за краткиот мењач, првичната мисла мене ми беше со таков, ама ме советуваа пошто сакам да возам 13ки да го ставам обичниот мењач пошто ако го стаам краткиот ќе треба да стаам 14ки(дека на тргање ќе ги шлајфа 13ките) и ќе го крши брзо многу со 13ки(што не е ни отстапка и со 14ки)

Како и да е, колава не се брза, се иде делче по делче, а не наеднаш, ќе се среди и мотор и внатре и кочници и се хаха

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Југце 45ка
« Одговори #339 на: 23 Март 2018, 13:19:26 pm »
Ojacuvanje na sasija ne se raboti so pukntovi. se raboti na princip isprekinata linija  i varot treba da e za 0.5 pati pogolem od prostorot megju varovite.

U princip novoto navaruvanje ne bi trebalo da se brusi bidejkji ja gubi funkcijata. super izglea samo gore kaj amortizerot ne mi e jasno zasto e taka zbudzano.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Југце 45ка
« Одговори #340 на: 26 Март 2018, 08:39:59 am »
Со мењач од југцето, дали 13/53 5брз или 17/64 5брз нема да тераш многу, прво што ќе се сјебе 5та брзина ќе ја стопиш, моја претпоставка, не може да истрпи толку мењачот. Барај од 1.6 било кој мотор на фиат, не им ги знам преносите.

@Carpathian Lord
Зборам за фул свап, а не половичен тјунинг, комплет со мењач и сите салтанати.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Југце 45ка
« Одговори #341 на: 26 Март 2018, 09:21:14 am »
Самите Nm на турбо моторот го кинат мењачот.

На неколку пати имам видено 1.5 атмосферец ојачан што прави на мењачот, а не па 1.4 турбо :)

Мора full swap како што вика t0m1ca бидејќи лесно кине мењач, а сигурно нема да ја возиш пензионерски и ќе сакаш да се опуштиш  некогаш.

@marmlad претпоставувам има повеќе искуство со мењачи на Југо :) Може да ти каже како го извеле на тоа Југото што го поситраше на форум.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Југце 45ка
« Одговори #342 на: 26 Март 2018, 10:24:28 am »
Да, имам искуство со мењачи... прв ден го искршив на импрезата :D За југото на Орхан, тие се фиатови мењачи, прправани, ебавани, трпат колку сакаш. Обичните мењачи на југо (180мм ламела) трпат 1.4 турбо, ама треба пажљиво. Ламелата е поголем проблем, ќе треба синтер, а кога ќе ставиш синтер, тогаш ќе почне да прави проблеми на мењачот... Да се консултирам со @mrmut, он имаше монтирано праен 1.4 турбо на мењач од југо, добро знае кои проблеми може да се појават.

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #343 на: 26 Март 2018, 14:20:29 pm »
Да, имам искуство со мењачи... прв ден го искршив на импрезата :D За југото на Орхан, тие се фиатови мењачи, прправани, ебавани, трпат колку сакаш. Обичните мењачи на југо (180мм ламела) трпат 1.4 турбо, ама треба пажљиво. Ламелата е поголем проблем, ќе треба синтер, а кога ќе ставиш синтер, тогаш ќе почне да прави проблеми на мењачот... Да се консултирам со @mrmut, он имаше монтирано праен 1.4 турбо на мењач од југо, добро знае кои проблеми може да се појават.

Исконсултирај се и за 1.6 хаха  и од што фиати се мењачите, а ја ќе видам може да иде првен со 17/64 може да иде директно со фиат мењач, ќе видиме пошто имаше една опција мењач од 5тка 17/64 да се тури у корпа од 4ка, односно само 5тата брзина да се стаи на 4ката, али претходно на дребог да се препраи корпата/ѕвоното.

Ojacuvanje na sasija ne se raboti so pukntovi. se raboti na princip isprekinata linija  i varot treba da e za 0.5 pati pogolem od prostorot megju varovite.

U princip novoto navaruvanje ne bi trebalo da se brusi bidejkji ja gubi funkcijata. super izglea samo gore kaj amortizerot ne mi e jasno zasto e taka zbudzano.

Претпоставувам кај мене добро е изварено пошто испрекинати варови се не е пункт, што се однесува до брусењето мислев да не го брусам, и не знам како што ме предомислија, памет за другпат да си знам, али ваљда ќе го држи ја нема изгубено до толку функцијата, а за амортизерот не те разбирам, ако може да ми појасниш на што конкретно мислиш?

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html