Убаво се само зошто вареното како не доварено изгледа како полу хефтано кај амортизерот?
Правилно работи @stapmkd
Ојачувањето се прави со пункт заварување.
Само имаш еден совет од мене.
По правило, треба цела школка да ја направиш вака со пункт заварување.
Знае пука на шасија со 1.6 ако немаш пункт заварување, низ кабината и сл. Се трудам да најдам еден дијаграм каде се треба да има заварување. Го имаше по Zastava/Yugo FanClub форумте.
Ова ојачувањето на кошот напред е заради самата тежина на моторот.
Обавезно да ставиш коска горе менува многу, особено во кривини.
Нормално веќе сериозна кола е и ќе мора да ја спуштиш, вака крената не ја бива веќе
Што се однесува до бојата на кошот,...PLEASE немој златна металик. No...nonoon...nono!
Истата боја на школката ставија внатре. Немој со такви двобојни глупости.
Друг совет, (ова особено да ме послушаш) е да смениш кочници.
Побарај од Alfa Romeo 155-ка на пример. Стави дискови и плочки од неа. Верувај ќе ти требаат.
Што се однесува до Турбо мотор,...
@t0m1cA
Да, се супер. Се става и од Fiat Uno Turbo 1.4
Само што за 120км ќе го фрлиш мењачот. Не е така едноставно.
Ако случајно го најдеш диаграмот прати го, внатре е трета етапа за средување, пошто ќе се средува внатре може да се извари и внатре, не боли глава од вишок, пошто и онак планирав да ја средам и внатре пошто сега внатре е само прсната на деловите кај што се гледаат(а како што напоменав можно е со тек на време и ролбар да лапне, така да ќе се пунктира и внатре)
Што се однесува до висината моментално е вака дигната ко на штаки дека нема мотор, скратена е напред круг ипол, ама сигурно ќе иде уште надоле, ќе секратат амортизерите(ако не успеам да најдам билштајн или штел амортизери) а позади мислам дека треба да иде околу три сантима надоле(ги имам пиксните), значи ќе си се клекне убаво
Бојата во кошот, веќе е ствар на вкус, али ќе испадне на крај убаво сигурен сум, нема да биде некоја дречлива металик него поише темно накај бронза, пошто иам идеа видено од две три места(меѓу кои и андреј, него црвеното му е со некоја беж нијанса), башка заебанција голема е со црвената, прво ќе мора у комора да се фарба, а јас сакам сам да ја фарбам, второ црвената си бара сребрена база и 3-4 раце перлата црвена да се шприца, така да некако секс ми е, вака ем убаво ќе дојде, ем културно и нема да биде нид фор спид тјунинг, али од оваа гледна точка на памет коа си ствараме слика(пошто и ја ги вртам комбинациите у глава) може да е добро може не, така да верувам дека крајниот производ ќе ви се свиѓа, али пак ќе кажам ствар на вкус, нормална работа е, кога го почнав проектов примарна и основна цел ми беше културен визуелен тјунинг како дел од хрватските и српските, строго бев против нид фор спид стил југовци ко што се на југо клуб на фејсбук, еве го урнекот по кој идам(нормално нема да биде копија негова, него у овој стил)
и моожда ама мооожда евентуално некоја ваква заебанција ради фора
За кочниците, тој и ми е планот, само што не сум пишал, размислував за позади од уно турбо дискови сигурно нема да останам на добоши и гурнти(мил ми е животот хаха) а пошто беше 45ка немаше и серво кочница, така да коа ќе се става моторот ќе се стави и таа
И за крај ако може да се надоврзам на советот за Томица, претпоставувам збориш за краткиот мењач, првичната мисла мене ми беше со таков, ама ме советуваа пошто сакам да возам 13ки да го ставам обичниот мењач пошто ако го стаам краткиот ќе треба да стаам 14ки(дека на тргање ќе ги шлајфа 13ките) и ќе го крши брзо многу со 13ки(што не е ни отстапка и со 14ки)
Како и да е, колава не се брза, се иде делче по делче, а не наеднаш, ќе се среди и мотор и внатре и кочници и се хаха