Автор Тема: Crash Test-ови  (Прочитано 38075 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #195 на: 06 Април 2013, 14:52:25 pm »
Истотака гледам дека со возила со какви не безбедносни системи и дупли  :D 5 ѕвездички на краш тестовите гинат како свињи во кланица.

и што е тука спорно? кој рече дека 5 ѕвездици се гаранција?

тоа е ко да имаш некој кој умрел од бактериски менингитис, антибиотици не го спасиле. И сеа ти ќе кажеш „абе антибиотиците се небитни, глеј умре човеков“. А тоа што цела армија други луѓе преживеале ради антибиотиците, тоа небитно е?

ова е само уште еден облик на издигање на анегдотите на ниво на универзален принцип. Се збрцал некој со 5 ѕвездици и 120 на саат под камион, го собирале со лажичка и заклучок? ѕвездиците немаат везе. Браво :-)

Да, и да поседуваш најбезбедно возило гледај да не удриш и да не те удрат.

сигурно дека е најбоље да не се деси ништо. Али ти имаш контрола само на половина од клучните фактори (ти). Другата половина (другиот возач) ти е недостапен за контрола. Мораш да го третираш како рандом фактор икс. Или тоа, или да упаднеш во одрекување (denial) од типот „не бе нема ништо да ми се деси... какви ербези какви појаси, ќе возам внимателно и све ќе биде у реду“. И Бутел.

Шансите и процентите се да не речам небитни.

е, тука ја грешиш. Како може да се небитни? Шансите и процентите произлегуваат од РЕАЛНОСТА, не од лабораториите на некои научници во бели мантили. АКО при 60 на саат се опнеш возејќи кола која моторот ќе ти го прати у ногите - губиш ноги. Што е тука нејасно? Како може тоа да е небитно?

На семафори некоја пијана будала со 40 на саат ти се збрцува у возачка врата. Ако немаш страничен ербег - ќе ти пукне глаата ко лубеница. Како е тоа небитно??

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #196 на: 06 Април 2013, 18:30:26 pm »
Јас сум среќен што производителите не размислуваат како некои тука од форумот, па со секоја нова генерација, ги подобруваат пасивните и активните сигурносни системи на своите возила. Маркетинг? Секако!  Секоја иновација која зачувува животи, заслужува да биде промовирано максимално!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #197 на: 06 Април 2013, 21:08:02 pm »
Taka be Simo ne samo benzin benzin benzin ......! ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #198 на: 06 Април 2013, 21:10:57 pm »
А  да.. и заборавив да кажам.. Уште ако е колата со 5 ѕвезди бензинец! Совршено! ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #199 на: 06 Април 2013, 21:15:35 pm »
Бензинците се подобри од безбедносна гледна точка при сообраќајки. Ова е првенствено заради помеките материјали кои се користат при изработка на блокот и главата отколку кај дизелашите.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #200 на: 06 Април 2013, 21:20:41 pm »
Бензинците се подобри од безбедносна гледна точка при сообраќајки. Ова е првенствено заради помеките материјали кои се користат при изработка на блокот и главата отколку кај дизелашите.

 :D


Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #201 на: 07 Април 2013, 12:23:43 pm »
И кога ќе направиш сообраќајка бензинецот е 100 пати подобар, бензинот помалку смрди од нафата па кога ќе те однесат во шок соба нема да им смрдиш многу на докторите па има шанса побргу да те средат !

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #202 на: 07 Април 2013, 12:28:17 pm »
Истотака гледам дека со возила со какви не безбедносни системи и дупли  :D 5 ѕвездички на краш тестовите гинат како свињи во кланица.

и што е тука спорно? кој рече дека 5 ѕвездици се гаранција?

тоа е ко да имаш некој кој умрел од бактериски менингитис, антибиотици не го спасиле. И сеа ти ќе кажеш „абе антибиотиците се небитни, глеј умре човеков“. А тоа што цела армија други луѓе преживеале ради антибиотиците, тоа небитно е?

ова е само уште еден облик на издигање на анегдотите на ниво на универзален принцип. Се збрцал некој со 5 ѕвездици и 120 на саат под камион, го собирале со лажичка и заклучок? ѕвездиците немаат везе. Браво :-)

Да, и да поседуваш најбезбедно возило гледај да не удриш и да не те удрат.

сигурно дека е најбоље да не се деси ништо. Али ти имаш контрола само на половина од клучните фактори (ти). Другата половина (другиот возач) ти е недостапен за контрола. Мораш да го третираш како рандом фактор икс. Или тоа, или да упаднеш во одрекување (denial) од типот „не бе нема ништо да ми се деси... какви ербези какви појаси, ќе возам внимателно и све ќе биде у реду“. И Бутел.

Шансите и процентите се да не речам небитни.

е, тука ја грешиш. Како може да се небитни? Шансите и процентите произлегуваат од РЕАЛНОСТА, не од лабораториите на некои научници во бели мантили. АКО при 60 на саат се опнеш возејќи кола која моторот ќе ти го прати у ногите - губиш ноги. Што е тука нејасно? Како може тоа да е небитно?

На семафори некоја пијана будала со 40 на саат ти се збрцува у возачка врата. Ако немаш страничен ербег - ќе ти пукне глаата ко лубеница. Како е тоа небитно??
Со најнесигурната кола,доброволно ке се манам со 60км/х во ѕид и ке излезам ке ти играм пајдушко.Никој не изгубил нозе со таа брзина(освен ако не го собрал некој друг кој возел 200км/х,а во тој случај и најсигурна кола да имал пак ке го јади стапот).
Со 40 на час ако те удри странично ниту глава ке пукни ниту ништо,ако беше така досега пола Македонија ке беше со распукани глави,ама не е.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #203 на: 07 Април 2013, 12:36:06 pm »
Со најнесигурната кола,доброволно ке се манам со 60км/х во ѕид и ке излезам ке ти играм пајдушко.

немој, жифти здравје.

не знаеш што зборуваш и лупаш глупости sorry

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #204 на: 07 Април 2013, 12:39:12 pm »
MecheTo
Не мора да се жртвуваш.....


Камионче да те закачи странично тек тогаш главчето како лубеница ќе пукне.


Добро е слични мислења имате со бугарот за безбедноста.  :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #205 на: 07 Април 2013, 12:40:13 pm »
60 km/h...


ќе играш пајдушко со свети петар кога воланот ќе ти ја скине главичката

Со 40 на час ако те удри странично ниту глава ке пукни ниту ништо,ако беше така досега пола Македонија ке беше со распукани глави,ама не е.

не е, пошто тие со распуканите главички се у бутел и не ги гледаш... ти текнува?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #206 на: 07 Април 2013, 12:42:11 pm »
Оваа деформација ја има пошо се удира од едната страна,ако ја удриш право во ѕид со целата површина нема да ја има таа деформација. ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #207 на: 07 Април 2013, 12:48:20 pm »
Ретко удираш така право совршено во ѕид.


Со кола со 2 или помалку ѕвездички, бандерата се паркира на задно седиште, а се што ќе и се најде на патот на наведената бандера ќе премине во „високоенергетска електронеутрална состојба на плазма“. Вклучувајќи ги и органските битија во колата.



Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #208 на: 07 Април 2013, 12:53:23 pm »
мене ми е интересна и споредбата на странични удари на коли со високи и ниски оценки (во соодветната side impact категорија). И двете со странични ербези (завеси).

Кузнај што е работата, ама кај тие со повеќе ѕвездици вратчето на куклата се витка многу, многу помалку, одокативно докај 45 степени. А кај тие со послаби оценки главчето се витка максимално можно, па прво удара во едното рамо, па се одбива, па удара у другото рамо... Веројатно е до дизајнот и поставеноста на ербегот, дизајнот и поставеноста на седиштето или повеќе такви фактори заедно.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #209 на: 07 Април 2013, 12:55:35 pm »
Не е само тоа. Кај страничниот удар важно е и колку од ударот ќе се апсорбира и каде. Пред да се придвижи возилото во страна (што го предизвикува клацкањето на вратот), колкав дел од кинетичката енергија ќе се дисипира во деформирање на гредите.