Автор Тема: Авијација  (Прочитано 166154 пати)

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Авијација
« Одговори #705 на: 15 Септември 2016, 09:04:10 am »
@miksi, Pipistrel-от Z3-UA-011 е од кај вас? Или од хангарот од спротива? :) Го фатив на радар кај мене, ама изгледа нема ADS-B.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Од карши се пипистрелите и мислам дека има АДС-Б

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг:
« Одговори #706 на: 15 Септември 2016, 09:30:54 am »
Таа бариера се вади за саат време така да мислам дека се само прикаски.

Колку што знам не се прикаски. Таа е (т.е. била) помошна писта за воени потреби. Оградата се вади, а од бункерите каде што на времето седеле „Орли“ до патот водат патчиња. Идејата е доколку хипотетскиот напаѓач ја онеспособи пистата на „Петровец“, ловците, извидниците и јуришниците да имаат од каде да полетаат во одбрана на сфрј.

Во шемите на јна „петровец“ бил прилично битен.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Авијација
« Одговори #707 на: 15 Септември 2016, 17:28:04 pm »
Така, многу паметно од ЈНА што помошната писта е лоцирана веднаш до главната.
Ако ја уништет главната да ја уништат и споредната, ако се поплави главната да се поплави и споредната.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #708 на: 15 Септември 2016, 17:55:15 pm »
Затоа се распадна југославија.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Авијација
« Одговори #709 на: 15 Септември 2016, 19:15:40 pm »
Е многу јаката писта со надвозник на едниот а со патарина на другиот праг. Некогаш беше замислено овој дел да може во непредвидени услови евентуално да се искористи како полетно слетна патека за галебите/јастребите или орлите на јна кои беа базирани на Петровец.
За време на Сухоите наши, се појави една идеа да се проба као "пистава" али после реалната проценка остана само на идеа. За среќа.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8689
  • Пичлеме
Одг: Авијација
« Одговори #710 на: 15 Септември 2016, 20:41:42 pm »
^
Чекав да пишиш, да прочитам мислење, ме заинтригира муабетот за помошнава писта :)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: Авијација
« Одговори #711 на: 15 Септември 2016, 21:01:43 pm »
....

Во осумдесетите години имало таква воена вежба на НАТО на германските аутобани. Полетување и слетување од нив на посебно дизајнирани места/отсечки.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Авијација
« Одговори #712 на: 15 Септември 2016, 21:43:40 pm »
Финско Воздухопловство
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Авијација
« Одговори #713 на: 16 Септември 2016, 00:01:32 am »
Е многу јаката писта со надвозник на едниот а со патарина на другиот праг. Некогаш беше замислено овој дел да може во непредвидени услови евентуално да се искористи како полетно слетна патека за галебите/јастребите или орлите на јна кои беа базирани на Петровец.
За време на Сухоите наши, се појави една идеа да се проба као "пистава" али после реалната проценка остана само на идеа. За среќа.
3.3km е од надвожњакот до патарината. Зарем не е доволно тоа за полетување и слетување на модерни воени авиони?
Колку е долга пистата на скопскиот аеродром?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Авијација
« Одговори #714 на: 16 Септември 2016, 02:23:02 am »
Главната 2.5 со додатниот дел е 3 км. Тие 3 км не им се доволно само на претоварени авиони, се друго полетува и во главно слетува пред да поминат 2 км.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Авијација
« Одговори #715 на: 16 Септември 2016, 18:47:52 pm »
....

Во осумдесетите години имало таква воена вежба на НАТО на германските аутобани. Полетување и слетување од нив на посебно дизајнирани места/отсечки.

Taкви вежби има редовно во шведска, финска и швајцарија. Тоа е дел од нивната одбранбена доктрина.

Финска и Швајцарија баш затоа имаат купено морнарички авиони (F-18 Hornet) и покрај тоа што немаат носачи на авиони. Како и сите морнарички авиони, Хорнетите имаат екстремно јако „подвозје“ кое трпи ненормални лупања при слетување. И шведските авиони од домача производња исто се предвидени за лупање од кратки „писти“ (патишта за коли).

3.3km е од надвожњакот до патарината. Зарем не е доволно тоа за полетување и слетување на модерни воени авиони?

3.3 km е доволно за мање-више секој авион, воен или цивилен. Од Сен Мартен полетуваат натоварени џамбо-џетови од писта од 2.5 км.
« Последно менување: 16 Септември 2016, 18:53:31 pm filipv »

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Авијација
« Одговори #716 на: 17 Септември 2016, 00:13:42 am »
Главната 2.5 со додатниот дел е 3 км. Тие 3 км не им се доволно само на претоварени авиони, се друго полетува и во главно слетува пред да поминат 2 км.
Доволно е мање више за сите авиони. Ама што правиме во случај на отказ на мотор или на било што? Безбедна должина се смета за должина каде што може авионот да се залета до брзина на полетување V1 и од таа брзина да закочи до 0kts. Конкретно кај нас пистата беше 2450м долга но сега имаме доградба за уште 500м кое што служи за полетување. Само. За слетување се користат старите 2450м. Забрането е да згазиш на тој дел при слетување.
Инаку како писта на пат има уште една пред пониква. Е таа е пробана. :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Авијација
« Одговори #717 на: 20 Септември 2016, 16:23:43 pm »
Што се случи со конкурсот за пилоти што ќе одеа на обука во USA?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Авијација
« Одговори #718 на: 21 Септември 2016, 14:30:22 pm »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Авијација
« Одговори #719 на: 29 Септември 2016, 20:07:00 pm »


Предности (во однос на линиски мотор): поголема максимална коњажа од иста кубикажа - заради помали паразитски губитоци.
Недостатоци: при максимум гас брзо прегрева, па гасот мора да се намали, па просечната коњажа е помала - заради воздушно ладење.

Во трка на кратки стази победува ѕвездаст мотор, во трка на долги стази победува линиски мотор.