Го намалуваат индуктивниот отпор на крилото и го зголемуват ефективниот распон на крилото .
Пазарски, воздухот кон крајот на крилото има тенденцја од долната страна да помине на горната. Со тоа де создава поголем отпор и го намалува ефективниот распон.
Винглетите не дозволуваат тоа да се случи и тој вртлок го исфрлаат од надворешната страна на крилото. Сигурно си го забележал овој ефект на некои видеа каде јасно се гледа вртлок на крајот на крилото
Само би додал дека покрај тоа што го намалуваат индуктивниот отпор
во некои сценарија , исто така го зголемуваат паразитскиот отпор.
Па така, користа од нив е ствар на пазар: ако некој авион почесто лета на кратки дистанци (т.е. поголем дел од вкупното време минува во погуста атмосфера и помали брзини), ставањето винглети секако е препорачано.
Но, од друга страна, доколку некој авион претежно лета на долги дистанци (т.е. поголем дел од вкупното време минува во ретка атмосфера и поголеми брзини), тогаш зголемувањето на паразитскиот отпор го надтежнува намалувањето на индуцираниот отпор.
Затоа, некои авиокомпании на
некои авоини ставаат афтермаркет винглети, а на
некои не. Од слични причини, воените авиони (кои треба брзо да се „раќетираат“ во стратосферата) немаат винглети.