Автор Тема: Авијација  (Прочитано 166014 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #465 на: 17 Април 2015, 02:56:01 am »
Ме интересира од каде ти е информацијата дека максималната брзина може да ја одржи само неколку минути? Пошто вии што пишува подолу. Сакаш да кажеш дека лажат?

Цитат
But while the Russian aircraft has a range of 7,600 miles without refuelling, the Typhoon’s limit is 1,800 miles, meaning the Blackjack could maintain its maximum speed for much longer than its British counterpart without air-to-air refuelling.

Википедиа вика: Combat radius: 2,000 km (1,080 nmi, 1,240 mi) at Mach 1.5

А заз Тајфунот го вели следново:

Maximum speed:

    At altitude: Mach 2 class[302] (2,495 km/h or 1,550 mph)[303][304]
    At sea level: Mach 1.25[295] (1,470 km/h or 910 mph)[305]

Range: 2,900 km (1,800 mi)
Combat radius:

    Ground attack, lo-lo-lo: 601 km (325 nmi)
    Ground attack, hi-lo-hi: 1,389 km (750 nmi)
    Air defence with 3-hr combat air patrol: 185 km (100 nmi)
    Air defence with 10-min. loiter: 1,389 km (750 nmi) [296][306]

Според наведеното, ова што го тврдиш нема врска by a longshot:

Цитат
Со други зборови, доколку летаат со иста, максимална брзина, Тупољевот нема поголем, туку помал домет од Тајфунот.

Па така, и покрај тоа што теоретски најголемата моментална брзина на Ту-160 е иста како на Тајфунот, просечната брзина е далеку помала. Затоа, Ту-160 не може ни у лудило да му избега на Тајфунот, иако oваа жута штампа го сугерира спротивното.

Ту-160 има домет од 2000км движејќи се при Мах 1.5, за разлика од Тајфунот кој има 2900км домет при оптимални услови, односно при нормално подзвучно крузање, say 850 км/ч
« Последно менување: 17 Април 2015, 03:09:25 am Миле Џонтра »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #466 на: 17 Април 2015, 07:17:04 am »
Ме интересира од каде ти е информацијата дека максималната брзина може да ја одржи само неколку минути?

Од дедукција, пошто знам колку грубо-отприлика-немедржизазбор гориво лапаат четири онолкави мотори со афтербурнер - секој по околу 500 до 1000 кила гориво во минута * 4 = од 2 до 4 тона гориво у минута. Башка експресно прегревање итн итн (иако не знам конкретно Ту160 како стои со тој стандарден проблем, кај некои авиони е решен кај некои не).

Пошто вии што пишува подолу. Сакаш да кажеш дека лажат?

Daliy mail? :-) Тоа е исто ко да си ме прашал „Сакаш да кажеш дека вечер/rt/fox лажат?“

Википедиа вика: Combat radius: 2,000 km (1,080 nmi, 1,240 mi) at Mach 1.5

А заз Тајфунот го вели следново:

Maximum speed:

    At altitude: Mach 2 class[302] (2,495 km/h or 1,550 mph)[303][304]
    At sea level: Mach 1.25[295] (1,470 km/h or 910 mph)[305]

Range: 2,900 km (1,800 mi)
Combat radius:

    Ground attack, lo-lo-lo: 601 km (325 nmi)
    Ground attack, hi-lo-hi: 1,389 km (750 nmi)
    Air defence with 3-hr combat air patrol: 185 km (100 nmi)
    Air defence with 10-min. loiter: 1,389 km (750 nmi) [296][306]

Според наведеното, ова што го тврдиш нема врска by a longshot:

Миле, Мах 1.5 не е максимум брзина ниту на Ту-160 ниту на Тајфун.

Понатаму, тој-и-тој борбен радиус при мах 1.5 не значи дека тупољевот цело време ќе си летка со мах 1.5, таман работа.

Она што те занима е брзина на крстарење, не моментални краткотрајни изблици на оган од моторите. Брзината на крстарење на Tu-160 e подзвучна (околу 0.8 маха), брзината на крстарење на Тајфун е надзвучна (над 1 мах). Доколку Тупољевот сака да бега со мах 1.5 - тајфунот ќе го стигне со мах 1.6. Доколку Тупољевот сака да бега со мах 2 - брзо ќе го потроши горивото и нема да има доволно да стигне назад дома, што значи дека нема ни пробува да бега со таа брзина (освен ако пилотот не е ретардиран) - Ту-160 е стратешки бомбардер, значи наменет за мисии многу далеку од базата, и он секогаш мора да чува охохо гориво просто да се врати дома. Тајфун го нема тој проблем. Он може да го „здува“ скоро цело гориво со неговите суперефикасни нископотрошни EJ мотори и да нема гајле. Затоа ти велам дека нема сценарио у кое Ту-160 просто му бега на суперкрузинг ловец ко Тајфун.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #467 на: 17 Април 2015, 10:38:22 am »
ЈАс мислам дека многу грешиш.
Со самиот факт дека ТУ носи многу повеќе гориво од Тајфун грешна ти е претпоставката дека Ту не може да му избега на Тајфун.
Значи, ТУ има домет од 2000км при летање со 1,5 маха. Те молам најди ми информација колку има Тајфунот домет при летање со 1,5 маха. значи 2000км при летање со 1,5 маха. При летање со 2 маха (максимална брзина) еве да речеме дека ќе има домет од 500-700км. А тајфунот колку време би летал и домет би имал ако лета со 2 маха?

Тајфунот ми изгледа дека е инфериорен во брзинска и маратонска трка против Ту. Контра од твоето тврдење, моето тврдење е дека Ту му бега на Тајфунот во секое можно сценарио.

Daliy mail? :-) Тоа е исто ко да си ме прашал „Сакаш да кажеш дека вечер/rt/fox лажат?“


LOL. Каква иронија, со оглед дека пишаното доаѓа конкретно од тебе :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #468 на: 17 Април 2015, 11:23:23 am »
ЈАс мислам дека многу грешиш.

Мисли си.

Со самиот факт дека ТУ носи многу повеќе гориво од Тајфун грешна ти е претпоставката дека Ту не може да му избега на Тајфун.

Тоа само по себе не значи ништо, бидејќи потрошувачката кај авионите (за разлика од возилата на тркала) е во директна зависност од нивната тежина, а Tu-160 е околу 10 пати потежок од Тајфунот. За секој километар поминат Тупољевот троши ред величини повеќе гориво од Тајфунот. Oсобено ако е натоварен со оружје.

Значи, ТУ има домет од 2000км при летање со 1,5 маха. Те молам најди ми информација колку има Тајфунот домет при летање со 1,5 маха. значи 2000км при летање со 1,5 маха. При летање со 2 маха (максимална брзина) еве да речеме дека ќе има домет од 500-700км. А тајфунот колку време би летал и домет би имал ако лета со 2 маха?

Зависи од многу фактори, не е тоа просто како кај кола. Висина, оптоварување, џетстримс... сето тоа драматично влијае на дометот. Но, самиот факт што Еурофајтерот крстари без афтербурнер надзвучно, а Тупољевот подзвучно, е крај на муабетот од аспект кој на кого може да му избега. Просечната брзина на тајфунот е поголема, и покрај тоа што максималната им е иста (уствари, мислам дека максималната брзина на тајфунот е малце помала)

Барај доле "cruise speed long range".

http://planes.axlegeeks.com/compare/168-352/BAE-Typhoon-vs-Tupolev-Tu-160

Тајфунот ми изгледа дека е инфериорен во брзинска и маратонска трка против Ту. Контра од твоето тврдење, моето тврдење е дека Ту му бега на Тајфунот во секое можно сценарио.

Не ти е прв пат да ги прифаќаш тврдењата на жутата штампа како вистинити.

Размисли... тајфунот е понов авион и е замислен баш за да одговори на постоечките источни суперсонични авиони. Кога го дизајнирале, Ту-160 бил познат заедно со неговите перформанси. Мислиш дека до толку биле глупи да се заебат на таква основна работа како можноста да дофати руски бомбардер - основната причина поради кој го правеле тајфунот in the first place??

Дури и постариот Торнадо успешно пресретнуваше „Бели лебеди“ (ту-160-ки), а не па ваква суперкрузинг ѕверка од 4.5 генерација...

LOL. Каква иронија, со оглед дека пишаното доаѓа конкретно од тебе :)

wtf, праша „вии што пишува подолу“ и тоа подолу беше цитат од Daily Mail, не од мене.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #469 на: 17 Април 2015, 11:39:26 am »
Не ти е прв пат да ги прифаќаш тврдењата на жутата штампа како вистинити.


Јас заклучокот не го донесов на база на жутата штампа. In fact не ја ни прочитав. Заклучокот го донесов на база на податоци од Википедиа и на база на логика (здрав разум да речам, пошто си доволно дрзок да ми ја нападнеш логиката). А тебе не ти е прв пат да ги вадиш работите од контекст, пошто очигледно дека тоа ти е инструмент.

Сеуште стојам на сопствениот заклучок. Твојот ми е паушален.
Ќе се потрудам да најдам реален измерен податок па ќе направам споредба меѓу брзината и дометот на двата авиона.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Air crash investigation
« Одговори #470 на: 17 Април 2015, 12:31:28 pm »
Мотор Kuznetsov NK-32:
Maximum thrust: Cruise thrust: 14 000 kgf (31,000 lbf, 137 kN)[3]Afterburning thrust: 25 000 kgf (55,000 lbf, 245 kN) [3]
Specific fuel consumption: (supersonic) 1.70 kg/kgf/hour[4](subsonic): 0.72-0.73 kg/kgf/hour[4]
1.70kg/kgf/hour * 25000kgf * 4 * 1h = 170.000kg
Капацитет на внатрешен резервоар: 130 тони
Можност да функционира со максимална побуда 45 минути со внатрешните резервоари.


Мотор Eurojet EJ200
Maximum thrust: 60 kN (13,000 lbf) dry thrust; 90 kN (20,000 lbf) with reheat[15]
Specific fuel consumption: 21 g/(kN·s) (0.74 lb/(lbf·h)) dry thrust; 47 g/(kN·s) (1.7 lb/(lbf·h)) with reheat
49 g/kNs * 90kN * 3600s / 1000 * 2=  31752kg
Капацитет на внатрешен резервоар 5000кг.
Можност да функционира со максимална побуда 10 минути со внатрешните резервоари.


Значи накратко Ту-160 може да ги задвижува своите 4 мотори со полна пареа 45 минути со своите 130тони гориво, додека Тајфунот може да ги задвижува своите 2 мотори 10 минути со полна пареа со своите 5 тони. Разликата е заради нивната разлика во капацитет на гориво кое се разликува ред величини. 4.5 пати подолго може да патува при максимална побуда Ту-160 напсрема Тајфун.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #471 на: 17 Април 2015, 13:42:27 pm »
Значи накратко Ту-160 може да ги задвижува своите 4 мотори со полна пареа 45 минути со своите 130тони гориво, додека Тајфунот може да ги задвижува своите 2 мотори 10 минути со полна пареа со своите 5 тони. Разликата е заради нивната разлика во капацитет на гориво кое се разликува ред величини. 4.5 пати подолго може да патува при максимална побуда Ту-160 напсрема Тајфун.

Ете, споредбата што планирав јас да ја направам штом се вратев од работа колегата Дени штотуку ја направи.
Меѓутоа, оваа споредба се однесува на времето на работа на моторите под полна пареа, што сепак не значи дека и двата исто забрзуваат, и двата имаат ис драг коефициент и слично. Но од прилика ми изгледа дека сепак Тајфунот губи во трка со Ту при секое сценарио, освен во забрзување, vertical climb и time to max speed од причина што е полесен, а веројатно и троа поаеродинамичен.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5290
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #472 на: 17 Април 2015, 22:14:20 pm »

Муабетот со споредба на конвенционалните воени средства, е суперфицијален.
Секоја реална воена конфронтација меѓу САД и РФ ќе кулминира со MAD.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Air crash investigation
« Одговори #473 на: 18 Април 2015, 02:57:39 am »
Што е MAD?


Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Air crash investigation
« Одговори #475 на: 18 Април 2015, 08:56:11 am »
Ту-160 и Тајфун се сосема различни авиони и џабе ја правите споредбата. А ту-160 кога оди да напаѓа, секогаш оди во придружба на два три су-27 па така да немора да бега од тајфунот. Инаку според мене тајфунот е ѕверка!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #476 на: 18 Април 2015, 09:20:52 am »
Значи накратко Ту-160 може да ги задвижува своите 4 мотори со полна пареа 45 минути со своите 130тони гориво, додека Тајфунот може да ги задвижува своите 2 мотори 10 минути со полна пареа со своите 5 тони. Разликата е заради нивната разлика во капацитет на гориво кое се разликува ред величини. 4.5 пати подолго може да патува при максимална побуда Ту-160 напсрема Тајфун.

1. Ту-160 под форсаж ќе почне да ги топи моторите далеку пред истекот на тие 45 минути. Има само неколку авиони на светов со мотори дизајнирани за долготрајно држење под форсаж, но Ту-160 не спаѓа во нив.

2. Ту-160 е стратегиски бомбардер, дизајниран да делува далеку од базата. Кога ќе стигне до максимумот на својот борбен радиус, тој ќе биде со барем напола празни резервоари, додекта тајфунот ќе биде со полни и малку подзатрошени од ракатирањето во стратосферата.

3. Ту-160 не може да суперкрузира и баш затоа Тајфунот го направиле да може.

Муабетот со споредба на конвенционалните воени средства, е суперфицијален.
Секоја реална воена конфронтација меѓу САД и РФ ќе кулминира со MAD.

САД никој не ги спомна никаде.

Ту-160 и Тајфун се сосема различни авиони и џабе ја правите споредбата. А ту-160 кога оди да напаѓа, секогаш оди во придружба на два три су-27 па така да немора да бега од тајфунот. Инаку според мене тајфунот е ѕверка!

exactly. Да можеше туку-така да избега - и тоа од ни мање-ни-више суперкрузинг ловец - како што тврди жутава штампа, немаше да има никаква потреба од лонг-рејнџ су-27 ескорти и чуда.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #477 на: 18 Април 2015, 10:37:35 am »
Ту може да суперкруза со брзина од 1.5 маха и домет од 2000км. Фино убаво ти пишува во спецификациите. Никакви мотори нема да се стопат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Air crash investigation
« Одговори #478 на: 18 Април 2015, 11:30:35 am »
Ту-160 и Тајфун се сосема различни авиони и џабе ја правите споредбата. А ту-160 кога оди да напаѓа, секогаш оди во придружба на два три су-27 па така да немора да бега од тајфунот. Инаку според мене тајфунот е ѕверка!
Нормално дека е џабе. Си праиме бајрам. Тоа не оди така како на филм во реалноста. Него ете малку занимација. Интересно е како толкав камион е побрз и подолго влече од купето.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Air crash investigation
« Одговори #479 на: 18 Април 2015, 12:21:46 pm »
Вејрон е побрз и подолго влече од картинг. :)