Денес во 16:21:02 од Van »
Денес во 16:20:59 » од filipv »
Некој што нема проблеми со концентрацијата, во написот (погоре) од avherald.com би прочитал што точно пишува (ваљда од патолошка потреба што побрзо да се реплицира, и недопрочитување на туѓите постови... АДД)
Таму никаде не велат дека Lufthansa A321 почнал да паѓа, туку дека:
...first officer observed an irregularity in the properties of the speed indication just prior to reaching FL310 and disengaged the autopilot, the aircraft in response began a descent that lasted for about one minute before the crew was able to stop the descent at FL270....електрониката (зарадени необјаснети причини) продолжила авионот да го насочува надолу под агол 3.5 степени (отстрана гледано, контролиран десцент.
About 45 seconds after the nose down began the first officer alerted the captain who took control of the aircraft, that at this time had reached a rate of descent of 4000 feet per minute and a pitch of -3.5 degrees. The captain provided a maximum nose up input which caused the aircraft to pitch up again and the rate of descent decreased and the aircraft entered level flight.Што ако нешто слично се случило и со Germanwings 9525?
Истрагата да ги најдеше флајт рекордерите за техничките податоци, ќе знаевме... Ама нив ги нема, многу згодно за теоријата дека копилотот намерно го урнал авионот.
Францускиот обвинител веќе рекол дека случајот ќе се заклучи како намерно соборување на авионот од копилотот. Експресно бргу. Нема повеќе што да се види овде народе, ајде сите разлаз!