Автор Тема: Авијација  (Прочитано 185940 пати)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг:
« Одговори #315 на: 27 Март 2015, 18:24:05 pm »
Kata nije zaginula u avionsku nesrechu, nesrecho jedna.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Air crash investigation
« Одговори #316 на: 27 Март 2015, 18:26:52 pm »
Уреа нормална, ЕКГ нормално, се нормално.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Air crash investigation
« Одговори #317 на: 27 Март 2015, 18:38:50 pm »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #318 на: 27 Март 2015, 19:08:38 pm »
Нормално дека од компанијата нема да речат: еј абе гомнари сме ние пошто штедиме на одржување и купуваме авиони на старо, летани од баба.
Пофино е да речат: копилотот бил идиот и он го урнал авионот. Јавноста НИКОГАШ нема да ја има точната информација.

Ако сакаш да кажеш дека авионот паднал ради неисправност, а компанијата сака тоа да го скрие со измислена приказна за луд пилот имам само едно да кажам: глупости на квадрат.

Авионот не беше стар, ниту луфтханса се заебава со одржувањето на авиони. Правилата на игра на IATA оставаат многу многу малку простор авион да падне заради некаква неисправност, заради задолжителните A, B, C и D проверки. Провери колку од несреќите кои се случиле во последните шознам 10-20 години се должат на некаков катастрофик дефект на авионот. Скоро ил. Сите до една се ради човечки фактор.

Башка, авион не паѓа туку така од дефект без притоа да остави позади себе мал милион траги дека паднал ради дефект. Некаков дефект, особено таков кој може да предизвика пад на авионот, ќе бил „бродкастиран“ автоматски на мал милион начини, башка што пилотот ќе кажел у радиото „мејдеј мејдеј ни се деси ова и ова“. Башка авион кој паѓа ради дефект не паѓа во контролиран, рамномерен descent со фиксен број стапки у минута.

Со други зборови, ако паднал ради дефект, тоа ќе се знаело малтене уште пред да падне.

Сето ова погоре ти може и да не го знаеш пошто не си воздухопловен ентузијаст, експерт или професионалец, така да оваа компонента од конспиративниот резон не е толку страшна. Страшна е следната компонента, за кое што не мора да се рабираш у авиони, а е типично конспираси „збогом памети“:

Имено, што мислиш, што зборува полошо за компанијата: авион кој се урнал ради механички дефект (во кој случај авиокомпанијата може да ја обвини фирмата која ги одржава или произведувачот) или практиката да се пуштаат налудничави пилоти да управуваат со авион?! Што е поголем срам за авиокомпанијата? Што зборува повеќе лошо за нивните практики, оперативни процедури, регрутирање, менаџмент на човечки ресурси дрн дрн?

На крај, да повторам: Ако сакаш да кажеш дека авионот паднал ради неисправност, а компанијата сака тоа да го скрие со измислена приказна за луд пилот можам само најтопло и најдругарски да те советувам да не ја кажуваш таа хипотеза наоколу пошто можеш да импресионираш само морончиња, а тие што се разбираат у себе ќе ти се смеат. Немој друже!

Цитат: Van
When the flight crew does not respond to requests for entry, the door can also be unlocked by the cabin crew, by entering a two to seven-digit code (programmed by the airline) on the keypad, installed on the lateral side of the Forward Attendant Panel (FAP).

Како што веќе пишавме и како што се гледа од видеото на ербас кое го прати васил, таа команда може да се оверрајдува од внатре: доколку тој внатре намерно неќе да пушти никој, тогаш не помага секјурити кодот: треба само да држи едно копче стиснато и џабе внесување кодови од надвор. Таа команда постои за вратата се отвори доколку двајцата пилоти се онесвестат или нешто слично.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #319 на: 27 Март 2015, 19:33:28 pm »
Филип ти си тотален зомби.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг:
« Одговори #320 на: 27 Март 2015, 19:50:18 pm »
А вие што мислите дека авионот паднал поради неисправност мислам дека сте простаци и луѓе без образование и мислење за секоја сфера на животот базирана на рекла казала и теории на заговор и како секој на секого се обидува да му наштети. Затоа вакви гомнарии читам само во македонски медиуми, како све е некој заговор против некого да прикрие нешто ака Васко Ефтов. Кога се е толку многу едноставно. Кога читам дека некој сугерира индиректно авионот бил неисправен врз основа на ништо е повреда на интелегенцијата.

Сеа шо мислите германциве седат и си викаат уууу мамата авионов не беше исправен дај копилотов ќе го направиме виновен. Дај малце респект за починатите, ве молам.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #321 на: 27 Март 2015, 20:17:50 pm »
А вие што мислите дека авионот паднал поради неисправност мислам дека сте простаци и луѓе без образование и мислење за секоја сфера на животот
Ваква реченица може да биде пласирана само од идиот.

Јас два пати лично сум се возел во авион кој имал технички проблеми. Според тоа сосема е логично да се посомневам дека причина за падови е техничка неисправност. Лично сум гледал документарци каде причини за пад на авион биле технички проблеми со авионите. Имам право да не верувам во информација која ми ја сервисира некој кој можеби има мотив тоа да го направи.
Ти мене ме нарекуваш простак и необразован? За разлика од тебе, јас не ја затворам тетратката и на нејзе не пишува Case closed. А ти биди ***он и понатаму во животот.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг:
« Одговори #322 на: 27 Март 2015, 20:23:41 pm »
Идиоте, воошто не е логично туку просто и жално е колку е тоа просто. Ти ако си се возел во таков авион не значи дека овој бил неисправен. Ако бил ќе се дознаеше, ќе  кажеа кои си причините за да не се повтори. Како што самиот кажа имало технички неисправни авиони и тие несреќи се обелоденети, како и оваа за многу кратко време за наша среќа.

Никој не ти сервисирал информација, а тоа што го гледаш така е твој проблем. На форум можеш да пишуваш слободно ама да почнеш да ја навредиш човековата ингелегенција е срамно и малку почит за убиените невини од страна на ментално болен човек.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #323 на: 27 Март 2015, 20:31:26 pm »
Јас не зборев за конкретниот случај ниту навредив нечија интелегенција. Тоа што твојата е лесно навредлива тоа е твој проблем.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Air crash investigation
« Одговори #324 на: 27 Март 2015, 20:37:15 pm »
И претседателскиот кингер падна од ништо нели, немаше никаква неисправност.. И тој паѓал рамномерно без никакви проблеми..

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #325 на: 27 Март 2015, 21:49:53 pm »
И претседателскиот кингер падна од ништо нели, немаше никаква неисправност.. И тој паѓал рамномерно без никакви проблеми..

Кингерот не падна у смисла иуууу бам туку леташе, леташе и влета во планина, а поради дезориентираност на пилотите

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5345
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #326 на: 27 Март 2015, 21:59:38 pm »
Сето ова погоре ти може и да не го знаеш пошто не си воздухопловен ентузијаст, експерт или професионалец...

A Ти? Си?

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #327 на: 27 Март 2015, 22:06:14 pm »
И претседателскиот кингер падна од ништо нели, немаше никаква неисправност.. И тој паѓал рамномерно без никакви проблеми..

Кингерот не падна у смисла иуууу бам туку леташе, леташе и влета во планина, а поради дезориентираност на пилотите

Од кај знаеш?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #328 на: 27 Март 2015, 22:32:41 pm »
И претседателскиот кингер падна од ништо нели, немаше никаква неисправност.. И тој паѓал рамномерно без никакви проблеми..

Кингерот не падна у смисла иуууу бам туку леташе, леташе и влета во планина, а поради дезориентираност на пилотите

Од кај знаеш?

Ми кажа чичко Окам.

Сите факти го поткрепуваат тоа сценарио, a нема факти кои зборуваат во прилог на некое друго сценарио. Згора на тоа, доколку информациите кои фалат за алтернативна теорија просто ги пополниме со фантазија, така добиените хипотези (како на пример атентат) се редуцираат на апсурд.

Оваа тема веќе ја претресовме, прочитај ги тие постови уште еднаш ако си заборавил што беше таму пишувано.

Сето ова погоре ти може и да не го знаеш пошто не си воздухопловен ентузијаст, експерт или професионалец...
A Ти? Си?

Професионалец не сум, но ентизијаст сум. А за тебе бачко не да сум експерт за авијација, него професор доктор.

Ако не ми веруваш слободно прашај некој професионалец ако познаваш, и он ќе ти каже.
« Последно менување: 27 Март 2015, 22:37:52 pm filipv »

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #329 на: 27 Март 2015, 22:59:26 pm »
Значи појма немаш. Јасно.