Автор Тема: Авијација  (Прочитано 185958 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #300 на: 27 Март 2015, 09:25:25 am »
Вистината е дека кога тој со авторитет и овластувања има зла намера, тешко дека има спас.

Проблемот е концепциски, а не технички.

Ја попрво би им вовел - шознам - еднаш у шес месеци разговор со психијатар и плус некое намалување на работните часови.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Air crash investigation
« Одговори #301 на: 27 Март 2015, 09:37:39 am »
А ако секуритито реши да се самоубива тогаш што ќе биде следното, две секјурити?  :D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Air crash investigation
« Одговори #302 на: 27 Март 2015, 10:05:18 am »
Последни информации:

Цитат
http://www.spiegel.de/panorama/andre...n-germanwings-pilot-a-1025835.html

According to Der Spiegel, the authorities which have searched the house of Andreas L. found indications that he had a mental disease.

No more information so far.

Сега со сигурност ќе се зголемат контролите на пилотите, нивната психичка состојба итн.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Air crash investigation
« Одговори #303 на: 27 Март 2015, 12:25:04 pm »

Цитат
#2015-03-26 AIRBUS firmware patch:
if(plane_is_in_dive && security_code_entered){
    open_fucking_door()
}

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #304 на: 27 Март 2015, 12:32:50 pm »
Цитат
#2015-03-26 AIRBUS firmware patch:
if(plane_is_in_dive && security_code_entered){
    open_fucking_door()
}

Пробелмот е што авионот не бил баш во дајв, туку неговиот descent rate бил во рамките на нормалното и очекуваното во цела низа сценарија. Ако треба авионот треба да се спушти од кои било причини (медикал имрџенси, декомпресија на кабина, некој сериозен дефект, дрн, дрн...) descent rate-от ќе биде толкав или поголем.

Системот кој го предлагаш нема како да разликува дали авионот се спушта во безбедност или во смрт.

Замисли сценарио: авионот киднапиран додека едниот пилот е во веце. Другиот пилот заклучува врата и се спушта кон најблискиот аеродром. Киднаперот со смртна закана од исплашената уцмиздрена стјуардеса го добива кодот и влага у кабина...

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Air crash investigation
« Одговори #305 на: 27 Март 2015, 12:43:48 pm »
Цитат
#2015-03-26 AIRBUS firmware patch:
if(plane_is_in_dive && security_code_entered){
    open_fucking_door()
}

Пробелмот е што авионот не бил баш во дајв, туку неговиот descent rate бил во рамките на нормалното и очекуваното во цела низа сценарија. Ако треба авионот треба да се спушти од кои било причини (медикал имрџенси, декомпресија на кабина, некој сериозен дефект, дрн, дрн...) descent rate-от ќе биде толкав или поголем.

Системот кој го предлагаш нема како да разликува дали авионот се спушта во безбедност или во смрт.

Замисли сценарио: авионот киднапиран додека едниот пилот е во веце. Другиот пилот заклучува врата и се спушта кон најблискиот аеродром. Киднаперот со смртна закана од исплашената уцмиздрена стјуардеса го добива кодот и влага у кабина...

Овој бил значи страшен и методичен психопат. 10 минути да си мртов ладен додека носиш во смрт 150 души, да ги имаш изанализирано сите параметри за да не се подигне никакво сомнение за спуштањето и за ударот. Страшно.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Air crash investigation
« Одговори #306 на: 27 Март 2015, 12:50:50 pm »
Системот кој го предлагаш нема како да разликува дали авионот се спушта во безбедност или во смрт.

Замисли сценарио: авионот киднапиран додека едниот пилот е во веце. Другиот пилот заклучува врата и се спушта кон најблискиот аеродром. Киднаперот со смртна закана од исплашената уцмиздрена стјуардеса го добива кодот и влага у кабина...

Предлогот не е мој и е пресимплифициран.

Сигурно ќе има промени во процедурата за отклучување. Може тоа да биде и нов код авторизиран од централата на Ербас, по чие внесување автопилотот самостојно ќе се врати на препрограмираната рута и ќе го слета авионот како што било планирано. Не мора ни вратата да се отвори, нека се замара полицијата со него откако ќе слетаат.


Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5345
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #307 на: 27 Март 2015, 16:51:09 pm »
Еве нешто интересно, a320 Operating Manual Cockpit Door:
https://www.scribd.com/doc/260119041/a320-Operating-Manual-Cockpit-Door



Цитат
    Ident.: DSC-25-11-10-00001006.0001001 / 09 OCT 12
    Applicable to: MSN 2649-3685, 4670-5367

    A forward-opening hinge door separates the cockpit from the passenger compartment. It has three electric locking strikes, controlled by the flight crew. In normal conditions, when the door is closed, they remain locked. When there is a request to enter the cockpit, the flight crew can authorize entry by unlocking the door, that remains closed until it is pushed open.
    When the flight crew does not respond to requests for entry, the door can also be unlocked by the cabin crew, by entering a two to seven-digit code (programmed by the airline) on the keypad, installed on the lateral side of the Forward Attendant Panel (FAP).


Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Air crash investigation
« Одговори #308 на: 27 Март 2015, 17:15:20 pm »
Откако ќе се внесе кодот, има период од 7 секунди кога се пали аларм и постапката може да се прекине доколку тој што е во кабината го притисне прекинувачот за заклучување на вратата.

Претпоставувам поради тоа знаат дека бил буден и свесно ги спречувал да влезат во кабината.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #309 на: 27 Март 2015, 17:21:00 pm »
Последни информации:

Цитат
http://www.spiegel.de/panorama/andre...n-germanwings-pilot-a-1025835.html

According to Der Spiegel, the authorities which have searched the house of Andreas L. found indications that he had a mental disease.

No more information so far.

Сега со сигурност ќе се зголемат контролите на пилотите, нивната психичка состојба итн.

Лажат бе. Најлесно е да обвиниш некој дека бил ненормален за да прикриеш одредена причина

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5345
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #310 на: 27 Март 2015, 17:27:13 pm »

Мртвите не зборат, најлесно е да обвиниш починат.

Иначе периодот за поништување на кодирано барање за влез од надвор, е програмибилен од страна на авикомпанијата. Велат и дека далечински може да се контролира (недокументирано се разбира).
Друго прашање е: Зарем немаат сателистски телефони во секој авион, и не само во кокпитот?

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Air crash investigation
« Одговори #311 на: 27 Март 2015, 17:40:10 pm »
И мене не ми е баш логично ова што се дешава..
Значи човекот може да се самоубие на милион начини, зошто баш со себе да уништи уште 150 луѓе ?
А исто така компанијата сигурно им е полесно да го обвини копилотот од него ли да признае дека (пример) едниот мотор откажал или па било каков проблем да се десил од кој што настанала несреќата..

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #312 на: 27 Март 2015, 17:41:54 pm »
Нормално дека од компанијата нема да речат: еј абе гомнари сме ние пошто штедиме на одржување и купуваме авиони на старо, летани од баба.
Пофино е да речат: копилотот бил идиот и он го урнал авионот. Јавноста НИКОГАШ нема да ја има точната информација.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Air crash investigation
« Одговори #313 на: 27 Март 2015, 17:59:01 pm »
Баба го летала.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Air crash investigation
« Одговори #314 на: 27 Март 2015, 18:18:24 pm »
Паркети го турнаа авионот.