Автор Тема: Авијација  (Прочитано 186235 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #210 на: 25 Март 2015, 13:29:57 pm »
Ako servis nekogas cini priblizno kolku nov avion zosto togas da ne se kupi nov avion?Pa ako cini i poveke wtf?

Затоа што стариот никој нема да сака да го купи без пројден сервис, пошто кој и да го купи ќе ја има обврската да го направи „сервисот“.  (А патничките авиони ретко кога се фрлаат у ѓубре. Обично се продаваат на помали компании за помали пари или се преправаат во товарни авиони.)

Инаку, нов авион си носи и трошоци кои ги нема кај стар авион. Секој нов авион мора да пројде мињон сертифицирања, тестови, обуки за екипажот, чуда... чуда кои чинат - погодуваш - еден вагон пари. Затоа, за компанијата најчесто е поисплатливо да го сервисира стариот авион отколку да купи нов.

Нов авион се купува или кога се проширува дејноста па треба нови авиони да се покријат новите линии, или кога старите авиони се веќе толку стари што цената на резервните делови отишла у небо, инженерите кои ги знаат се повеќето у пензија, па одржувањето веќе станува неисплатливо скапо.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Air crash investigation
« Одговори #211 на: 25 Март 2015, 13:50:38 pm »
Значи нов се купува после 40-50г користење на стариот авион или одкако ќе се сруши.Незнаев дека толку нерентабилен е авиопревозот. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #212 на: 25 Март 2015, 13:58:53 pm »
Значи нов се купува после 40-50г користење на стариот авион или одкако ќе се сруши.Незнаев дека толку нерентабилен е авиопревозот. :)

Рентабилен е, но профитните маргини се прилично тесни и нема пари за фрлање.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3035
  • Слобода или смрт
Одг: Air crash investigation
« Одговори #213 на: 25 Март 2015, 15:50:37 pm »
93 та во период од 9 месеци во македонија се срушиле 2 авиони на македонски компании. едниот авион на палир македонија бил стар 11 месеци другиот на авиоимпекс бил стар 3 години.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Air crash investigation
« Одговори #214 на: 25 Март 2015, 16:00:16 pm »
И што ни кажува тоа?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Air crash investigation
« Одговори #215 на: 25 Март 2015, 16:03:01 pm »
Дека не заслужуваме со нашиов менталитет и непочитување на процедури да имаме авио-сообраќај. За нас само магаренце и запрежна кола. За да не гинат луѓе.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #216 на: 25 Март 2015, 16:11:33 pm »
За воља на вистината, авионот на „авиоимпекс“ всушност не беше авион на „авиоимпекс“, туку изнајмен руски авион, со руски екипаж и на руски таблици. Имаше само опнато стикер „авиоимпекс“.

Сепак, бившосоцијалистичко-блискоисточно-африканскиот „ај бе шо има везе“ менталитет е тој.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Air crash investigation
« Одговори #217 на: 25 Март 2015, 17:58:16 pm »
Да имале подобрани доста би се спасиле ...


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #218 на: 25 Март 2015, 18:00:12 pm »
Да имале подобрани доста би се спасиле ...

?

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Air crash investigation
« Одговори #219 на: 25 Март 2015, 18:04:11 pm »
Пред некое време прашував зашто нема подобрани за патниците во авиони и појаси во автобуси ...

Со оглед дека овој паѓал од голема висина доста патници би се спасиле..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Air crash investigation
« Одговори #220 на: 25 Март 2015, 18:08:08 pm »
Не се ова десантни единици бе! :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Air crash investigation
« Одговори #221 на: 25 Март 2015, 18:15:28 pm »
Пред некое време прашував зашто нема подобрани за патниците во авиони и појаси во автобуси ...

Со оглед дека овој паѓал од голема висина доста патници би се спасиле..

Пошто не знаат да скокаат со падобрани 99.99% од луѓето, а во меѓуградските има појаси ( во белиот свет ) мислам.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #222 на: 25 Март 2015, 18:17:26 pm »
А да тоа колку е стар вооптшто не е релевантно туку колку часови има летано авионот или циклуси така нешто беше.

Бројот на циклуси (т.е. колку пати кабината се „напнала“ па после „олабавила“ заради огромната разлика во притисок на земја и во стратосфера, т.е. колку пати авионот полетал-летал-слетал) е повеќе каталошки податок кој грубо го изразува очекуваниот век на ерфрејмот. Но, со „агресивно“ одржување таа бројка не ретко се надминува без никакви безбедносни импликации. Ако авионот прошол ди-чек тогаш е безбеден за летање.

Но, сеедно, како што читам на a.net, овој урнатиов примерок бил сеуште дебело внатре во очекуваниот број на циклуси.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Air crash investigation
« Одговори #223 на: 25 Март 2015, 18:20:15 pm »
Пред некое време прашував зашто нема подобрани за патниците во авиони и појаси во автобуси ...

Со оглед дека овој паѓал од голема висина доста патници би се спасиле..

Пошто не знаат да скокаат со падобрани 99.99% од луѓето, а во меѓуградските има појаси ( во белиот свет ) мислам.

Море кога е живот у питање 102% ќе знаат да повлечат една ручка ...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Air crash investigation
« Одговори #224 на: 25 Март 2015, 18:21:57 pm »
Не е само ручката ама ок те сфаќам што сакаш да кажеш :)