1 литар уље на 1000 км е многу, е сега пошто викаш не знаеш колку ти троши, бидејќи и ти капе или тече, некој од членовите погоре спомна за адитив, се разбира адитив за моторно масло. Е сега за тоа што ти тече или капе, има еден адитив од ЛМ се вика öl-Verlust STOP, го имам пробано уште пред три години и навистина помага,се намли капењето за повеќе од 90%, и после тоа го ставав на секое второ мењавање на масло, овој адитив колку што можев да сватам спречува капење од семеринзите односно ги обновувало сите гумени делови во моторот, односно семеринзите. Е сега има уште една ефтина работа незнам од кој производител е ама демек е руско и многу помагало за проблеми како твојот нешто слично е на мо2с со некој си сребрени честички во него и ги потполнува истрошените делови на моторот.
Моја препорака е да го испуштиш старото уље, да си смениш уљен филтер, да си ставис уље 20-50 некое поквалитетно што не би надминало 200 денари по литар, да си ставиш адитив од лм што не е поскам од 350 денари, и да пробаш да си ставиш од тоа руското со го викам јас кое е 400 денари