Да дуже онак имаш пп за истото збориме. А за кератекот не ти го препорачувам не сум некој експерт ама се мислам дека е за понови возила, за стари нема никаков ефект ако сакаш да го добиеш ефектот од кератекот за конкретниов мотор само мо2с од ЛМ јас го користам 4 години и сум исто така презадоволен не ми трошеше ни грам масло предходно, но моторот ми беше премногу мрсен, и бидејќи 90 посто од вожњата ми е на отворено и кога ке ја нагазам до даска од прилика 180/90 ја бркам турбината беше како полиена со моторно масло, откако го користам мо2с моторот е драстично почист.
А морам да напоменам дека јас лично го имам возено преку 100К и моторот не е чепнат освен водна пумпа, моторот по сервисна книшка до 1999год во германија од каде што е увезен има помнато преку 300К, во Демир Капија е возен до пред 4 години без никакво одржавање, значи има поминато уште најмалку 100К таму, е кога го земав уље имаше под минимум и со возење го донесов до велес, го пресадивме во мојата сиерра и ставив ТОТАЛ од кое што бев задоволен рамно на 0(ми заглавуваше турбината од како ке ја пуштам папучата за гас колата сама си примаше), после тоа ставив ЛМ 10-40 мо2с и плус адитив мо2с, Е ТОГАШ СЕ ПРЕПОРОДИ, турбината се управи а да не заборавиме дека има помнато преку 500К, и минимум мрсно на моторот.