не парее туку согорува. имаш потрошени карики нај веројатно и детонацијата ВО цилиндар не се задржува целосно, пробива надоле под клиповите и нормално иде према картер... тоа значи дека не само компресиони карики туку комплет сите карики на секој цилиндар се отидени... чарето е едно освежување... пиши список што треба минимум да направиш за да го освежиш моторот па удри си есап дали ти се исплати:
-карики
-летечки лагери
-лежечки лагери
-дихтунг на глава
-семеринзи
-рамнење на глава (опционално)
-работна рака за мајсторот...
ке добиеш освежување, полесно ке пали наутро, зголемена компресија, поубаво ке влече, нема да троши масло и веројатно и на потрошња ке смали малку, ке се изгуби чадењто сиви димови низ ауспух... црните да се изгубат ке треба да ти се средат дизните и можеби бош пумпата...