Автор Тема: Нема да може да се регистрираат автмобилите постари од 2000 година?  (Прочитано 27955 пати)

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Во ситуација кога во внатрешноста се возат маса фичовци и слични коли, многу од нив и  нерегистрирани, ова е малку депласирано. Но еве да кажеме ќе го направат по германски терг, со таблици за возила кој загадуваат и не смеат да влегуват во строг центар на градовите. Мене друго ме буни, ѕошто се фаќаат за годишта, треба да има други критериуми, дали возилото има катализатори и ламбда сонда и тоа не само по каталог туку да се провери да не се извадени, а најдобро контрола на гасови ... знае ли некој кој се   критериумите за Еуро 4, не годиште туку технички услови ??

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Од каде оваа информација?

Отсутен Marakana

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 886
Коме је суђено да буде јебан, том гаће саме падају

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
А како ќе го возам ја моето возило од 1967-ма година?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
And its official, Golf 4 e едно од најувезуваните возила :D

Цитат
Во Македонија најмногу се возат Фолксвагени од типот Пасат и Голф 4, како и Мерцедеси од класата Ц.



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Другите не се возат, си стојат.

Отсутен Strujata85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 249
Znaci ovaa informacija spored mene e pogresno sfatena ili pogresno emituvana, po moe mislenje e deka nema da se registriraat do 2000 godina bidejki nema da mozzi da se uvezuvaat postari vozila od tie a voedno i nema da se registriraat, tie sto se vejke uvezeni za koi zakonot bese usvoen so odluka tesko deka nema da moze da se registriraat. Se razbira deka ke ima ogromen revolt, ama bi mozelo da se najdi resenie i za toa, so voveduvanje na katalizatori ili neso slicno, a i tesko deka nad 100 000 vozila ke ostanat doma neregistrirani, brojkata taka mi dojde od pamet a mozebi se i povejke . . .
Живејте го животот, бидејќи има рок на траење . . .

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
da da... kje davaat i subvencii za da kupime novi koli, a starite kje gi otkupuvaat po sredna vrednost od mobile.de ...

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Како и за други работи, се работи за тестирање на реакцијата во јавност, ако слабо се мрчи, ќе помине како од шала, ако одзивит е голем ќе се повлече или модифицира.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Мамата.. Прво дозволија увоз на кршево „да му помогнат на просечниот граѓанин,“ а сега гледаат како да намалат загадување од кршевите што се донесоа.


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Прво, медиумиве се страшна работа, рекла-казала 2 што ја снема гомна да јаде. Второ, народов бетер што сеуште се пали на овие квази новинари...

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Ефектите се многукратни, се извадија парите од под перница за масовно на целата држава се вози кола, пошо нели тоа не прави фраери, си плаќаме давачки за увоз, трошиме гориво ;) трошиме пари за регистрации, резервни делови, гуми итн...плаќаме паркинзи и кај што има и нема логика, пошо нели еднаш кога ќе се качиш на коњ несмееш во нашево општество да се симнеш на магаре без разлика што немаш леб да јадеш ...

Или на кратко
We buy stuff that we don't need, with money that we don't have, to impress people that we don't like.

Ова да се случеше на Запад, се кладам дека преку ноќ луѓето ќе ги баталеа колите со цел да не го нарушат домашниот буџет (или стандар масовни протести) но кај нас менталитетот функционира сосема поинаку.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6628
  • Бенве сие бенве
Јас сум за, зошто да не, мора да се регулира тоа и народот да се примора да купува еколошки возила или возила од поново годиште со поголема еуро норма. Сега на регистрација плаќаш исто како да возиш голф 1д (без навреда на оние што возат) иако си еуро 6, blue motion старт стоп, итн итн. тоа треба да се регулира за да тргнеме напред. Не мора да не им се дозволи да се возат, доста е да не движат низ центар, или доколку сакаат да движат да си платат дневна такса. Да се намалат давачките за увоз и за регистрација на еуро 5-6 возила и да им се дадат некои поволности, па кој што му одговара нека одбере и нека вози.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Решението е многу едноставно и веќе постои - технички факинг прегледи и мерење на издувни факинг гасови. Кај нас во Македонија буквално секој крш проаѓа технички преглед, а мерење на издувни гасови е мисловна именка, иако опремата и сондите постојат.

Нека почнат техничките прегледи построго да работат, односно нека почнат да се казнуваат луѓето што возат технички неисправни возила, ама и станиците за технички преглед што ги пуштиле да поминат, па да видите како ќе се подрасчистат улиците.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Ја имаат опремата и ја користат, ама не е тоа правилен метод за мерење на емисија на CO2 и други штетни компоненти.
Си има цел таканаречен "Европски Циклус" (мислам така беше) според кој се испитува емисијата на штетни гасови и има строго пропишани циклуси на возење со пропишани брзини, застанувања, забрзувања и сл.

На технички ја бута сондата само додека колата е на лер гас и ја вади за 5 секунди, браво бе, ги заебавте светскиве испитни центри.