@Simo - Carrier159 Добиваш едно екстра сложено прашање.
Што е подобро и поефтино за експлоатација, 147 1.9јтд или пунто ево 1.3мјет.
И дали дизелашите во џулиета, поточно 1.6 и 2.0 , се покажани како 1.9јтд во 147-цата?
Без размислување Grande/Evo Punto е дааалеку поефтино од 147JTD.
147 е две класи подобра кола од Punto, но софистицираното подвозје пред се', бара доста внимание и паричка за да биде како што треба.
GP/EVO ти е обично ауто. Ништо посебно.
Што се однесува до моторите, 1.9 е магаре. Поготово постарите верзии без клапни на усис и без дпф. Тој мотор, дали со 8 или 16 вентили буквално нема мака со ништо. Со тек на време и километри, ќе почнат да се раздрндуваат работите околу него, шајбна на радилица, лагер на алтернатор, алтернатор, реглер, дмф, ламела... ама тоа после 500.000км
1.3 е друга прича. Ланче. Генерално не се расипува, ама ланчево не е бескрајно трајно. Ако го бараш моторот со 90кс, тогаш имаш пак све по ред: дмф, егр, дпф... тој со 75 нема дмф, ама е поспор од преспор
1.6 и 2.0 се помодрени дизел мотори, но сепак основата е 1.9јтд. И тие генерално патат од болките што патат сите дизели. Ништо полошо или подобро.
Мене лично, 1.6 не ми се допаѓа, пошто е генерално истиот мотор со помала кубикажа, и имаш исто одржување и трошоци, и никакви предности во однос на 2.0. Секако, кога би бирал ново возило, разликата во цена ќе те тера да го мислиш и 1.6, ама за на старо, секако 2.0 е изборот.
Од 147мица најоптимална верзија е GTA, многу се возат низ егејска македонија.
Бодикитови на 1.6-ки утурбосани