Автор Тема: Замена на масло во моторот (туторијал)  (Прочитано 184161 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #45 на: 26 Октомври 2011, 21:19:39 pm »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43919
  • Il Moderatore
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #46 на: 26 Октомври 2011, 22:19:31 pm »
да не му текнува на некој, некоја страна кај што пиши спецификации за колите, како на пример колку литри масло собира моторот, и слични работи?? имаше некој постирано линк порано, ама неможам да го најдам никако... ???

за фиати/алфи/ланчи имаш на селениа сајтот:

http://www.flitalia.it/en/fl/index.php?option=com_content&task=view&id=157&Itemid=248

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #47 на: 17 Ноември 2011, 11:40:53 am »
Супер туторијал, значи оваа бакарната подлошка(шајбна) кај пежо немора да се менува со менување на масло? Дека јас па обратно имав слушнато дека мора на секое менување

Nema vrska kaj Pežo ili kaj Reno ili kaj bilo koja kola...ako e bakarnata šajbna so polnenje, t.e. se deformira, taa se menuva pri sekoe steganje... a ima šajbni i kaj čepovite na menuvačot... mene eden majstor što mi praveše menuvač, pa vadi stavi ulje a ne menuva šajbni go rasipa navojot, pa morav  da prerežuvam so ureznica i na drebang da napravam podolg čep.. a bakarnite šajbni se 10-20mkd, gi ima sekade, samo sto Pežo go ima smeneto čepot kaj novite koli, pomal e sega...Inaku kaj Ford ide gumena šajbna, ( mislam e Aluminiumski karter) ama original e gumata vo kanalče vo čepot, pa taka izdrža kaj mene od 1996 dosega; rešiv da ja smenam, ama ispadnalo i čepot za karter i dihtungot za nas vo Tunguzijava golem problem... od Mida mi prodadoa dihtungče gumeno vo  limen prsten, ama samo 0.5mm e ispaknato i ne mi deluva sigurno ..od  privatni prodavnici prodavaat gumen ramen dihtung, komplet  so čep,  ama nemaat posebno dihtung, a mislam takov ramen dihtung treba sekoe menuvanje da se menuva bidejki ke omekne od temperatura, ke se raširi u prečnik, ništo ne go ograničuva..
.. a eve kako e kaj mene
http://www.fa1.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_korki.tpl&product_id=47&category_id=5&option=com_virtuemart&Itemid=15&lang=en
« Последно менување: 17 Ноември 2011, 18:56:08 pm nefer »

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #48 на: 17 Ноември 2011, 11:43:30 am »
zemi si so klingeritce oblozena sajbna  ;)

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #49 на: 17 Ноември 2011, 18:50:49 pm »
e najdov kakov e originalniot (a i po sekavanje), ford  1013938 , se koristi i kaj Volvo i Pugeot, ama od pezo mi rekoa kaj niv samo so bakaren dihtung ide... Mida ima, ama 750mkd stopna komplet, a samo  gumata ne se prodava... taka deka ke stavam nova stopna so ramna gumicka,(sto ja kupiv) a posle prema originalnata ke si baram gumica
  eve kakva e stopnata    

 a eve gumeniot dihtung 

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6919
  • French diamond
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #50 на: 17 Ноември 2011, 19:30:54 pm »
во врска со шајбните, кај мене на реното, во кутијата со филтерот за масло си оди и бакарна шајбна. па така на секое менвање масло и нова таква му клаваме.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #51 на: 17 Ноември 2011, 19:51:36 pm »
Така и треба да биде кај сите французи.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #52 на: 18 Ноември 2011, 17:44:52 pm »
eve, konečno go otvoriv TecDoc na BIRTH, za mojata fiesta ( a i mnogu drugi fordovi) odgovara BIRTH 4575, Ford OEM 1013938,
go imaat vo Euro 7, koga ke me nosi patot natamu ke zemam, mislam mi rekoa 115mkd, komplet čep i gumička... a ovoj so ramna gumička može i da go vratam ili da go čuvam u rezerva...
..ja mislevme okolu gumata, najverojatno Ford imal pričini, najnapred guma nemožeš mnogu da prestegneš (zaštita na aluminiumski karter) a i može i poveke pati da se koristi ... ke vidam kakov e O-ringot , može ima vo Seal enginering da se zeme od pojaka guma
« Последно менување: 04 Декември 2011, 11:09:02 am nefer »

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #53 на: 19 Ноември 2011, 20:57:16 pm »
ајде да откриваме топла и ладна вода : ???

http://www.germanautopartsdirect.co.uk/SKODA-SUPERB-ENGINE-&-CLUTCH/c4_79_97/p1030/SUMP-PLUG/product_info.html

Febi Bilstein part

Sump plug with sealing washer.
Made from steel, OE part number N  908 132 02.
A lot of later sumps are made from aluminium not steel, you must always use a steel sump plug in a steel sump, and an aluminium sump plug in an aluminium sump to help prevent corosion.

This part fits a large range of the VW andi SEAT range of cars! If you know this is the correct part for your car, please do order. If you would like us to check, then please send us your cars details, please include the chassis number when ever possible please. Use the contact us page to send your questions please. ...

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #54 на: 02 Јануари 2012, 11:11:20 am »
во врска со шајбните, кај мене на реното, во кутијата со филтерот за масло си оди и бакарна шајбна. па така на секое менвање масло и нова таква му клаваме.
Кај мене нема такво нешто...

Отсутен Диневски

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 492
  • www.imagine.mk
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #55 на: 02 Јануари 2012, 16:13:08 pm »
Браво Сале убав туторијал, добри слики..

Имам едно прашање за поискусните.
Еден роднина пред некое време го мењаше маслото, во продавницата кај шо го купи типот му го смени ама без вадење на штопната туку со некоја пумпичка директно од кај шо се става маслото само го извлече старото масло.
Прилично чиста и практична работа но колку според вас е ова добро и ефикасно?

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6187
  • 69
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #56 на: 02 Јануари 2012, 18:30:53 pm »
Ефикасно е зошто да не...За практично, попрактично ПРАКТИЧНО нема...Не влагаш во канал, не постои можност да се направиш со уље и слично...Со пумпицата се исцицува скоро целото уље, а со штопната не сум сигурен дали комплет целото е испуштено или останува многу мал дел внатре...Но сеедно...Како и да е...Тоа е занемарливо малку кога ке се досипат најмалку 3 литри ново масло.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #57 на: 02 Јануари 2012, 19:04:07 pm »
kako ke mu tekne taka menuva majstorot, a yavisi i od kola do kola.. no dobro e da ima majstorot  i pumpa, se slučuva da turat poveke od maksimum, pa treba da se izvadi malku maslo

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #58 на: 02 Јануари 2012, 19:05:54 pm »
Ме интересира една работа.

Што се дешава доколку се претера со количина на уље. Истекува ли од негде, и кој се негативните последици ?

Од помала количина горе доле знаеме што може да страда.

Отсутен Slavjan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 101
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #59 на: 02 Јануари 2012, 19:45:16 pm »
Ме интересира една работа.

Што се дешава доколку се претера со количина на уље. Истекува ли од негде, и кој се негативните последици ?

Од помала количина горе доле знаеме што може да страда.
Колку што знам јас вишокот масло пробива во цилиндрите согорува и се прави гареж, кој може да го затне катализаторот ако воопшто го имаш, во основа малку повеќе масло нема да направи којзнае каков проблем. :)
<>