на еден клип има 3 карики.. едната е компресиона, втората е уљна карика и третата е брисачка карика, т.е. го брише уљето од цилиндарот да не влегува во делот кога ке има детонација...
Јас си имам слична мака сега со мојот Меган па заради тоа морав да научам што се карики ова она и морам да те поправам тука. Првите 2 карики (од нагоре) се компресиони односно втората служи како резерва за првата а третата карика е уљна карика односно уљето таму преку него се враќа назад во картерот.
The top two while also controlling oil are primarily for compression sealing (compression rings); the lower ring is for controlling the supply of oil to the liner which lubricates the piston skirt and the compression rings (oil control rings).
Иначе Tasaxi јас имам вакви слични симптоми и најверојатно кариките се отидени. Еве сега на -12 од прва пали ама мааалце се мачи, а ако два пати дадам контакт за греачите два пати да се активираат тогаш немам гајле. Потрошувачката на масло е слична како кај твојата. Немам никаков чад од ауспух, нити црн, нити сив нити плав, моторот вози како нов ама си гори/тече масло. Тоа valve stem seals ако се отидени тогаш ќе ти искача плав чад сигурно од ауспух. И јас првин мислев имам проблем со PCV, арно ама тоа го средив а проблемот си остана.
Пред да смениш карики, купи квалитетен engine flush пред да мењаш уље тоа можеби ќе ти помогне колку толку и можеби потрошувачката на масло ќе се намали. Најдобро загреј го моторот отвори капакот за уље и ако искача голема количина на чад и ако дува така појакичко тогаш се кариките. Целиот проблем е што поради тоа што кариките не работат, голема количина на гасови одат во картерот и се ствара поголем притисок него од нормален и преку PCV-то си лапа уљенце особено ако ја газиш колата на отворено. Ако немаш пари за карики ондак стави си oil catch can барем да не ти иде уље цело време во усисна грана и после ќе имаш уште поголеми проблеми.