значи да те повторам па ке ти кажам што е ако сум во право...
ја палиш и нема проблем со чадењето... ја возиш и исто така нема чадење.. но ако ја оставиш да поработи во место некоја минута, кога ке стиснеш на гас, пак почиња да чади... ако сум во право до тука и ако претпоставиме дека ти туриле убави гумици, по димензија погодени, баш оние што треба да ги има, тогаш пријателе, имаш проблем со карики... зборам за брисачките карики.. на еден клип има 3 карики.. едната е компресиона, втората е уљна карика и третата е брисачка карика, т.е. го брише уљето од цилиндарот да не влегува во делот кога ке има детонација...
за ова веќе сум сигурен според зборовите и муабетот... но да те прашам уште нешто:
-кога мервете компресија и го проверувавте... дали моторот беше загреан или на ладно го направивте тоа?
-за гасењето на моторот, очигледно саухчето не ти работи... дали си пробал со стисната педала да го запалиш? онака не повеке од една четвртина од одот на педлата...
значи, пробај кога ке го палиш на ладно да држиш стисната педала за гас, повторувам не повеке од 1/4 од одот на истата... верглаш и држиш. и ако запали не пушташ, туку упорно држиш... ако запали од прва и не гасне, тогаш 100% електронското саухче не ти е исправно... а ако пак изгаси е тогаш имаш проблем со некој вакуум.. некое црево откачено итн итн... ако запали и работи, нема потреба да ја држиш подолго од 10 секунди... после пушти ја и ке работи моторот без гасење.. а дали ке биде мирен тоа е веке друга дискусија...
и последна работа... ако се карики отидени, време е да се преиспиташ дали е реална километражата...