Автор Тема: Возилото ми троши уље.  (Прочитано 13110 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #15 на: 14 Септември 2014, 09:09:22 am »
дали ова на клипов се вентили? имаш идеја кај се вентилите и за што служат? гумиците на вентилите се единствената заштита маслото од главата да не понира во клипот и да го согори. истите тие се изложени на многу висока температура и после одреден интервал (километри пројдени), за секое возило потребно е да се заменат.
 
еве вентили на глава што се. типов мења гумици на вентил. во ситуацијава главата е извадена, но гумици на вентили се менуваат и без да се извади глава... иако е релативно заебано, ако ти пропадне вентил во главата си го наебал... мора да се ротира моторот цело време додека се работи...

[/youtube]

Човекот убаво си кажа дека со притисок во цилиндерот преку отоворот за свекици ги држи вентилите да не паднат. Значи не го „завртува“ моторот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #16 на: 14 Септември 2014, 09:16:48 am »
Не треба цело време да се врти и кога би се вртел при промена. Прво го ставаш првиот и четвртиот во TDC, менуваш гумици на прв и четврт, потоа вртиш 180 степени и менуваш на втор и трет. Ако има 5 цилиндри, тогаш еден по еден клиповите ги местиш во ТДЦ, и пак после еден круг си завршил работа. Не е дека цело време нешо вртиш на радилица :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #17 на: 14 Септември 2014, 10:04:06 am »
Не треба цело време да се врти и кога би се вртел при промена. Прво го ставаш првиот и четвртиот во TDC, менуваш гумици на прв и четврт, потоа вртиш 180 степени и менуваш на втор и трет. Ако има 5 цилиндри, тогаш еден по еден клиповите ги местиш во ТДЦ, и пак после еден круг си завршил работа. Не е дека цело време нешо вртиш на радилица :)

па за тоа и зборев де. цело време го ротираш, и идеш еден по еден. на крај кога ке завршиш моторот си го свртел само еден круг уствари... ама техниката на менување гумици на вентили, уствари е и небитна во муабетов...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #18 на: 14 Септември 2014, 10:07:48 am »
Така е, како и да е, гумиците не може да се видат со затворен мотор. Нешто мора да се отвори ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #19 на: 14 Септември 2014, 10:15:26 am »
Така е, како и да е, гумиците не може да се видат со затворен мотор. Нешто мора да се отвори ;)

тоа е добар заклучок...  ;D ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #20 на: 14 Септември 2014, 21:14:41 pm »
Valve stem seals може само на растурена глава да ги видиш.
nema potreba. se vadat gumici i bez da otvoris glava.



да отвориш или да извадиш? гумици се мењаат без да извадиш глава, ама ДЕФИНИТИВНО мора да ја отвориш.

NE ZAEBAAJ! ja mislev deka so baenje kje gi smenis! neznam koj vika "otvoriv glava" a otvoril samo kapace.

Eve, denes smenivme gumici na mojot motor bez da ja "Izvadam" glavata

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2831
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #21 на: 14 Септември 2014, 21:32:48 pm »
Мене ми мириса на карики тука....изгледа отидени се

Отсутен Tasaxi

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #22 на: 05 Ноември 2014, 22:32:36 pm »
Ок малце каснам со упдејт но еве.
Однесов на сервис ми сменија вентилот на сепараторот за уље, некое црево покажувало дека не работел вентилот па го смениле, сега тоа работи.
Смениа гумици на вентили.
Ми кажуваа дека граната(не знам ни што е тоа) била полна со уље па правеле и тоа нешто.
После тоа ја оставив колата да поработи дадов полна гас ништо не искачаше
Од кога ја земав веќе немаше плав чад но само што поминав 20км одма почна се по старо.
Колата нема чад кога се вози и кога пали но ако постои повеќе од 4-5 мин и дадам полна гас од позади ништо не се гледа

Компресија измерија, има. Колата иде, лета и работи супер и многу сум задоволен освен тоа што ме заебава така.

Инаку исто така не знам дали е баш поврзано но многу слабо ми пали кога моторот е ладен (кога колата не е возена повеќе од 24 часа) сабајлечки кога палам. По 3-4 пат пали. Т.е пали одма но паѓаат обртаите и гаси. по 3-4 пати и пали, коа ќе запали праи малце чуден сссссссссссс звук 2-3 секунди и после си работи нормално. Ако ја изгасам и пак ја запалам после тоа си работи супер и пали одмна.

Еве клип:

https://www.youtube.com/watch?v=vEAvoKUQS7c

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #23 на: 05 Ноември 2014, 22:47:43 pm »
значи да те повторам па ке ти кажам што е ако сум во право...


ја палиш и нема проблем со чадењето... ја возиш и исто така нема чадење.. но ако ја оставиш да поработи во место некоја минута, кога ке стиснеш на гас, пак почиња да чади... ако сум во право до тука и ако претпоставиме дека ти туриле убави гумици, по димензија погодени, баш оние што треба да ги има, тогаш пријателе, имаш проблем со карики... зборам за брисачките карики.. на еден клип има 3 карики.. едната е компресиона, втората е уљна карика и третата е брисачка карика, т.е. го брише уљето од цилиндарот да не влегува во делот кога ке има детонација...

за ова веќе сум сигурен според зборовите и муабетот... но да те прашам уште нешто:

-кога мервете компресија и го проверувавте... дали моторот беше загреан или на ладно го направивте тоа?

-за гасењето на моторот, очигледно саухчето не ти работи... дали си пробал со стисната педала да го запалиш? онака не повеке од една четвртина од одот на педлата...

значи, пробај кога ке го палиш на ладно да држиш стисната педала за гас, повторувам не повеке од 1/4 од одот на истата... верглаш и држиш. и ако запали не пушташ, туку упорно држиш... ако запали од прва и не гасне, тогаш 100% електронското саухче не ти е исправно... а ако пак изгаси е тогаш имаш проблем со некој вакуум.. некое црево откачено итн итн... ако запали и работи, нема потреба да ја држиш подолго од 10 секунди... после пушти ја и ке работи моторот без гасење.. а дали ке биде мирен тоа е веке друга дискусија...


и последна работа... ако се карики отидени, време е да се преиспиташ дали е реална километражата...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tasaxi

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #24 на: 05 Ноември 2014, 23:41:07 pm »
значи да те повторам па ке ти кажам што е ако сум во право...


ја палиш и нема проблем со чадењето... ја возиш и исто така нема чадење.. но ако ја оставиш да поработи во место некоја минута, кога ке стиснеш на гас, пак почиња да чади... ако сум во право до тука и ако претпоставиме дека ти туриле убави гумици, по димензија погодени, баш оние што треба да ги има, тогаш пријателе, имаш проблем со карики... зборам за брисачките карики.. на еден клип има 3 карики.. едната е компресиона, втората е уљна карика и третата е брисачка карика, т.е. го брише уљето од цилиндарот да не влегува во делот кога ке има детонација...

за ова веќе сум сигурен според зборовите и муабетот... но да те прашам уште нешто:

-кога мервете компресија и го проверувавте... дали моторот беше загреан или на ладно го направивте тоа?

-за гасењето на моторот, очигледно саухчето не ти работи... дали си пробал со стисната педала да го запалиш? онака не повеке од една четвртина од одот на педлата...

значи, пробај кога ке го палиш на ладно да држиш стисната педала за гас, повторувам не повеке од 1/4 од одот на истата... верглаш и држиш. и ако запали не пушташ, туку упорно држиш... ако запали од прва и не гасне, тогаш 100% електронското саухче не ти е исправно... а ако пак изгаси е тогаш имаш проблем со некој вакуум.. некое црево откачено итн итн... ако запали и работи, нема потреба да ја држиш подолго од 10 секунди... после пушти ја и ке работи моторот без гасење.. а дали ке биде мирен тоа е веке друга дискусија...


и последна работа... ако се карики отидени, време е да се преиспиташ дали е реална километражата...

Па вака кога ја палам на ладен мотор нема проблем со чадење, кога ќе загрее исто така нема чадење но ако многу се вози над 20-25тина километри и чади само кога ќе постои во место повеќе од 2-3 минути. Кога се ќе се издува тогаш не чади ако пак не стои во место. Исто така чади само на полна гас, значи ако стои 2-3 минути и со мала гас нормално си тргнам не чади. Исто така сум забележал чади кога е под напор. Пример кога ја качувам на угорница со мали обртаи.

Исто така пробав и со гас да ја запалам. Не знам дали е ова само на BMW но педаљата како да не работи дур трокира како на клипот. Едноставно нема никакво влијание, кога ќе се стабилизира тогаш реагира педаљата.

Инаку мислам и ја дека е до саухот бидејќи вака кога прави (не се забележува на клипот) после одредено време кога трокира знае наеднаш да се качат обртаите на 1,500 и да се стабилизира полека. Изгледа тогаш се активира саухот и касни.

Компресија беше мерено дента кога ја зимав колата, не сум сигурен дали било на ладен или загреан мотор знам бев со механичар ја измерија рекоа супер е. А и колата иде супер, влече силна е. Јас го забележав чадот само кога ја враќав колата во рикверц и почна да чади и тоа само едно пафкање и толку :D. А ако би сакал пак да проверам компресија каде да би ја измерил?

А инаку кариките се? Термин на Англиски како се викаат за да побарам на интернет :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #25 на: 05 Ноември 2014, 23:54:14 pm »
што ке ти кажувам име на карики кога не ни знаеш што е тоа... инаку компресија се мери на комплетно изладен мотор... минимум 8 саати не запален... за летно време пожелно е и поише...

однеси го бмв-ацот на авто дијагностика да ги проверат сите сензори дали се во ред, дали појавува некоја грешка и слично... тоа возило може и онлајн параметри да му се читаат и споредуваат.. за гасењето може и пумпа да биде, (проток на гориво) може и еден куп други глупости да бидат... немора да е саухот...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #26 на: 05 Ноември 2014, 23:54:55 pm »
А инаку кариките се? Термин на Англиски како се викаат за да побарам на интернет :)

Piston rings.

Отсутен Tasaxi

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #27 на: 11 Ноември 2014, 17:41:01 pm »
Упдејт: Се слушнав со сервисот и ми го ресетирале компјутерот сега пали одма, саухот не се активирал. А за уљето ми рекоа дека ако пак троши уље ќе го отварале моторот и ќе ги сменат сите карики.
« Последно менување: 12 Ноември 2014, 00:45:33 am Tasaxi »

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6728
  • French diamond
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #28 на: 11 Ноември 2014, 22:39:51 pm »
Трошење масло со ресетирање компјутер  ::) Добар сервис

Отсутен Tasaxi

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Возилото ми троши уље.
« Одговори #29 на: 11 Ноември 2014, 22:49:09 pm »
Трошење масло со ресетирање компјутер  ::) Добар сервис
Ај сега врати се назад и прочитај го текстот уште еднаш. Ресетирање на компјутер поради саухот што не се пушта.