Автор Тема: Nürburgring Nordschleife рекорди.  (Прочитано 117497 пати)

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1857
  • Renault Megane R26
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #270 на: 16 Јуни 2014, 14:39:39 pm »
Очигледно дека рено спорт дивизијата одлично си ја бркаат работата.Нема искочено промашено возило од кај нив,освен мењачот на клиото.Како и да е одличен резултат за 6 год. стар модел!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #271 на: 16 Јуни 2014, 14:44:30 pm »
Па не ќе е баш 6 години стар модел... Што би се рекло, вчера го имаат спастрено и средено и дотерано овој Trophy-R и освен генералниот облик на Меганот што е од пред 6 години, нема баш премногу допирни точки со тоа возило.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1857
  • Renault Megane R26
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #272 на: 16 Јуни 2014, 14:54:41 pm »
Јас колку што разбрав има издувен систем Akrapovic  и Michelin Pilot Sport Cup 2 гуми.Куп шасијата ја имаше и претходниот R250-265.Овие измени се направени само за престиж и докажување на стаза,ама и претходно добро се држеше со конкуренцијата.Рено спорт константно прави конкурентни автомобили во својата класа кои добро се држат низ годините  ;)

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7226
  • French diamond
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #273 на: 16 Јуни 2014, 15:29:01 pm »
PERFORMANCE
Widely acclaimed both for its on-road performance and when driven round circuits, the Cup chassis with limited slip differential is a standard feature of Mégane R.S. 275 Trophy.
To allow customers to benefit more fully from the car’s dynamic qualities, Renault Sport’s engineers have worked extensively on Mégane R.S.’s powerplant to extract an extra 10 horsepower. The two-litre petrol engine consequently boasts 275hp, and peak power is reached at 5,500rpm. At the same time, maximum torque (360Nm) is available across a broad rev-band, from 3,000 to 5,000rpm.
Despite this additional power, fuel consumption and emissions have been carefully contained to stand at just 7.5 litres/100km* and 174g of CO2/km respectively.

Renault Sport and Akrapovič, the manufacturer of benchmark exhaust systems for motorcycles and performance cars, have marked their association with the standard fitment of a titanium exhaust system. In addition to benefiting from the lighter weight of titanium, Mégane R.S. 275 Trophy also features a specific, more raucous bark that is sure to appeal to those who appreciate sporty engine notes.

Inside, Mégane R.S. 275 Trophy comes with leather and Alcantara Recaro bucket seats with visible red stitching. Red stitching has been carried over to the rear bench seat, while the head rests feature Renault Sport badging.


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #274 на: 16 Јуни 2014, 15:34:40 pm »
Јас колку што разбрав има издувен систем Akrapovic  и Michelin Pilot Sport Cup 2 гуми.Куп шасијата ја имаше и претходниот R250-265.Овие измени се направени само за престиж и докажување на стаза,ама и претходно добро се држеше со конкуренцијата.Рено спорт константно прави конкурентни автомобили во својата класа кои добро се држат низ годините  ;)

Апсолутен согласол! :)

Цитат
Mégane R.S. 275 Trophy-R comes as standard with the Cup chassis (complete with limited-slip differential), the 2.0-litre petrol R.S. engine boosted to 275bhp, a titanium Akrapovic exhaust system, ‘Öhlins Road&Track’ one-way adjustable dampers with composite springs and MICHELIN Pilot Sport Cup 2 tyres that are specifically-adapted to the car.

Whilst Mégane R.S. 275 Trophy-R manages without rear seats, in the front can be found Recaro Pôle Position polycarbonate monocoque seats, which yield a weight saving of 42 kilograms. These are fitted with a three-point seat belt, but a six-point harness with aviation-style buckle is available as an accessory. A retention beam and safety nets protect passengers from moving luggage.

For track-day fans eager to gain several vital seconds over the course of a lap, the use of a lithium-ion battery trims the overall weight by another 16 kilograms.
To ensure high-performance braking whilst at the same time contributing to the weight-shedding effort, Mégane R.S. 275 Trophy-R benefits from a special braking kit. Its 350/28-diameter steel and aluminium discs bring the car’s weight down by a further three kilograms. Ideally adapted to intensive circuit use, these Renault Sport-etched brakes endow the vehicle with a sharper bite.

Од тука ми е муабетот дека не е "production car", туку "show-off car" наменета строго за на стаза. Тоа не е случај со Leon Cupra R, што го држеше рекордот до сабајлево.

Како и да е, импресивен резултат.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1857
  • Renault Megane R26
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #275 на: 16 Јуни 2014, 15:40:12 pm »
Јас колку што разбрав има издувен систем Akrapovic  и Michelin Pilot Sport Cup 2 гуми.Куп шасијата ја имаше и претходниот R250-265.Овие измени се направени само за престиж и докажување на стаза,ама и претходно добро се држеше со конкуренцијата.Рено спорт константно прави конкурентни автомобили во својата класа кои добро се држат низ годините  ;)

Се разбираме бе ние,кој е како нас  ;)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #276 на: 16 Јуни 2014, 15:41:15 pm »
#кохабитација ;D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7226
  • French diamond
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #277 на: 16 Јуни 2014, 15:41:26 pm »
Јас па читав на нет дека Сеатот кој го постави поранешниот рекорд не се нуди во продажба.. а Реното ќе се нуди во ограничен број, со додадени задни седишта.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #278 на: 16 Јуни 2014, 15:43:07 pm »
Значи и реното нема да се нуди.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #279 на: 16 Јуни 2014, 15:48:13 pm »
Јас па читав на нет дека Сеатот кој го постави поранешниот рекорд не се нуди во продажба.. а Реното ќе се нуди во ограничен број, со додадени задни седишта.

Што ќе рече, не е тоа Рено што го поставило рекордот.

Цитат
State-of-the-art technology and stunning design, coupled with compelling performance and perfect everyday usability – the new Leon CUPRA embodies SEAT’s brand values in the best possible way. With up to 206 kW / 280 PS, the new CUPRA is not only the clear top model in the exceptionally successful Leon family, it is also the brand’s most powerful ever series-production car. And the fastest, too. The Leon CUPRA’s drive and chassis guarantee precision driving fun of the highest order. With its extensive equipment and excellent quality, the new CUPRA represents exceptionally good value-for-money. This new sports icon from the SEAT range is offered for the first time as a five-door and as the Leon three-door Sport Coupé

Не би го кажувале ова ако не планираат да го продаваат.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7226
  • French diamond
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #280 на: 16 Јуни 2014, 15:59:58 pm »
Реното кое го постави рекордот ќе се продава во  250 примероци... и е наменето за на стаза.



On its way to losing 101kg Renault removed the back seat (20kg), the regular battery was replaced with a lithium-ion item (saving 16kg), lightweight wheels save a combined total of 5kg, race-car style front seats saved 22kg, lightweight brake discs saved 3kg, the removal of noise-deadening material saved 18kg — and ditching the radio and air-conditioning saved 10kg.

Only 250 Renault Megane RS275 Trophy-R hot hatches will be made available worldwide

The price of the Megane RS275 Trophy-R is yet to be confirmed but Renault says it will be close to $65,000. Although European models lack air-conditioning and a radio, all cars coming to Australia are expected to be equipped with the comfort and convenience features. Customers can delete them, however, as a factory order.

http://www.news.com.au/finance/business/renault-megane-rs275-trophyr-to-sell-in-australia-for-about-65000/story-fnda1bsz-1226956386812

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #281 на: 16 Јуни 2014, 16:04:44 pm »
Значи џабе се мачеа Рено а? Ништо, чим е само за на стаза, за пување пред камера тогаш не им се признава.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #282 на: 16 Јуни 2014, 16:07:56 pm »
Со други зборови, about as relevant in the real world as a Radical SR3 или нешто слично.

Импресивен потфат, нема што, ама морале да го соголат за да успеат. Што е следно? Leon Cupra R Superlight, без задни седишта, без клима, без радио и без изолација, со цел да ја симнат уште границата?

Ни тоа нема да биде релевантно. Никој не купува кола без клима и без радио во 21ви век.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #283 на: 16 Јуни 2014, 16:10:07 pm »
Aко е муабетот само за на стаза Опел тркачко Порше 911 едвај го стига...


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #284 на: 16 Јуни 2014, 16:12:11 pm »
Реното кое го постави рекордот ќе се продава во  250 примероци... и е наменето за на стаза.

No shit?? Као озбилно?

Браво за Рено... Кажаа и остварија! Секоја чест!

Е сеа, за разлика од Леонот кој кратко време го држеше рекордот, Меганов има само две седишта, што ќе рече, не е баш "production car", туку е "show-off car" наменет само за на Нирбургринг.

Цитат
Mégane R.S. 275 Trophy-R comes as standard with the Cup chassis (complete with limited-slip differential), the 2.0-litre petrol R.S. engine boosted to 275bhp, a titanium Akrapovic exhaust system, ‘Öhlins Road&Track’ one-way adjustable dampers with composite springs and MICHELIN Pilot Sport Cup 2 tyres that are specifically-adapted to the car.

Whilst Mégane R.S. 275 Trophy-R manages without rear seats, in the front can be found Recaro Pôle Position polycarbonate monocoque seats, which yield a weight saving of 42 kilograms. These are fitted with a three-point seat belt, but a six-point harness with aviation-style buckle is available as an accessory. A retention beam and safety nets protect passengers from moving luggage.

For track-day fans eager to gain several vital seconds over the course of a lap, the use of a lithium-ion battery trims the overall weight by another 16 kilograms.
To ensure high-performance braking whilst at the same time contributing to the weight-shedding effort, Mégane R.S. 275 Trophy-R benefits from a special braking kit. Its 350/28-diameter steel and aluminium discs bring the car’s weight down by a further three kilograms. Ideally adapted to intensive circuit use, these Renault Sport-etched brakes endow the vehicle with a sharper bite.

Од тука ми е муабетот дека не е "production car", туку "show-off car" наменета строго за на стаза. Тоа не е случај со Leon Cupra R, што го држеше рекордот до сабајлево.

Како и да е, импресивен резултат.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.