Гласање

Кој е според вас најдобриот компакт

VW Golf 1.6 TDI CR
42 (32.6%)
Renault Megane 1.5 DCI
12 (9.3%)
Ford Focus 1.6 TDCI
14 (10.9%)
Opel Astra 1.7 CDTI
24 (18.6%)
Fiat Bravo 1.6 Mjet
14 (10.9%)
Peugeot 308 1.6 HDI
7 (5.4%)
Citroen C4 1.6 HDI
7 (5.4%)
Seat Leon 1.6 TDI CR
9 (7%)

Вкупно гласови: 129

Автор Тема: Најдобар Европски Компакт  (Прочитано 75480 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #30 на: 28 Август 2011, 19:33:16 pm »
Низ бројки може да видите кој од овие 5 е најкомотен.

    Bravo
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

    Focus
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

    Astra
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

    Golf
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


     Megane
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Astrata има најголем меѓуосовински размак, а од тоа може да се очекува вожња налик на класа погоре. Воедно е и најдугачка. Но интересото е што кога ќе седнеш во неа, а претходно си седнал во Голф или Меган, се осеќаш дека ти е тесно.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #31 на: 28 Август 2011, 19:42:00 pm »
А сликава не е од Голф плус? Ако е од 6ка, или приближно до 6ка во димензии тогаш:

Голфариусот без никаков муабет е најдобар во тој поглед. Меѓудругото е најкраток, цели 10цм помал од вториот, што ќе помогне во командување. Никој не спомна и прегледност, особено позади, каде голфот пак е најдобар. Од сликите од профил се гледа дека сите се исфорсирано развлечени позади, освен Голфот. Чисто мое мислење.
Ме иритира тоа што ги зголемуваат колите од генерација во генерација. Ми се повраќа. Патетични се.

Меганот ми е после голф, зошто е следен најмал. А чудно ми е тоа што е толку низок, и напред и поазди. Мислев дека само купето е толку ниско позади.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29593
    • CARclub.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #32 на: 28 Август 2011, 19:47:44 pm »
Фокусот од напред изгледа супер. Од позади, сеуште не можам да го сварам. Не ми легнува едноставно, а жал ми е, пошто стварно е одличен у скоро секој друг поглед.

Апсолутно се слагам со Велештрумф за Браво-то. Освен на изглед (иако, и на изглед не ми е нешто посебно, особено ако не е со добра опрема и бандаж), во скоро секој друг поглед разочарува.

Меганот ми е ружен (особено од напред). Од позади Караванот изгледа подобро (купето не го спомнувам, пошто не би требало да влезе во оваа категорија, а и тоа е ружно од напред), али колата едноставно ми нема никаков шарм. Да треба да ја возам секојдневно, секој пат кога ќе треба да влезам во неа, ќе се мразам себеси. Хауевер, ова е субјективно мислење.

Димензиите на сликичкиве погоре се од Голф+, не знам колку одговара споредбата. Али да, Астрата дефинитивно се осеќа потесна него Голфот или Меганот. Али за сметка на тоа, ентериерот е класа погоре од Меганот. Со Голфот се тука некаде. И Фокусот има одличен ентериер.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #33 на: 28 Август 2011, 20:30:45 pm »
А сликава не е од Голф плус? Ако е од 6ка, или приближно до 6ка во димензии тогаш:

Голфариусот без никаков муабет е најдобар во тој поглед. Меѓудругото е најкраток, цели 10цм помал од вториот, што ќе помогне во командување. Никој не спомна и прегледност, особено позади, каде голфот пак е најдобар. Од сликите од профил се гледа дека сите се исфорсирано развлечени позади, освен Голфот. Чисто мое мислење.
Ме иритира тоа што ги зголемуваат колите од генерација во генерација. Ми се повраќа. Патетични се.

Меганот ми е после голф, зошто е следен најмал. А чудно ми е тоа што е толку низок, и напред и поазди. Мислев дека само купето е толку ниско позади.

Потпис.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #34 на: 28 Август 2011, 20:30:50 pm »
На Волку блиски цени под предпоставка да останат тие....со глава кога би размислувал...Калимеро нормално, ама пошто имам тешка аверзија и стомачни напади секој пат кога ќе влезам во него, дефинитивно Фокус.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Astra J
« Одговори #35 на: 28 Август 2011, 20:32:10 pm »

2:50

Any questions?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #36 на: 28 Август 2011, 20:36:00 pm »
Па не е лошо.....28 литра на 100 при 220 км  на час.

Ситница!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #37 на: 28 Август 2011, 20:40:12 pm »
Па не е лошо.....28 литра на 100 при 220 км  на час.

Ситница!

Кај примети, јеботе Око Соколово ;D ;D ;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #38 на: 28 Август 2011, 20:45:48 pm »
Ја! Их хабе ајне квешчн... Дали е ова поентата зашто Астрата тежи колку 2 ипол месечини?? За кога ја возам на овална трака (значи малтене секој пат кога идам на работа со кола нели...) под пуна гас, да не ми трза воланот??

На Бравото јас што го возев (1.9 Мултиџет), само моторот уствари му го биваше... Се’ друго беше речиси испод просек, како за семеен компактен автомобил... Освен понуда на простор... Колку што ми текнува, изобилуваше со простор во кабината, а и багажникот не му е за занемарување.

Голфот има убедливо најдобра завршна обработка, Меганот си плени на свој специфичен начин (мене на пример, многу ми се свиѓа), а Фокусот иако е најтазе модел од сите, си има некои фалинки кои не би смеел да си ги дозволи да ги има (остри пластики, недоволно добра завршна обработка итн...).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #39 на: 28 Август 2011, 20:49:00 pm »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #40 на: 28 Август 2011, 20:52:33 pm »
1.6 GTC se vozese bez problem isto vaka...na 200 km/h.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1840
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #41 на: 28 Август 2011, 20:53:24 pm »
Кога би бирал со разум дефинитивно Голфот, не дека посебно го обожавам, дури порано ме нервираше, ама откако возев 5 ка во неколку наврати на 100+ км релации, сам на себе си признав дека колата е одлична и подобра од многу други што ги имама возено.
Во Фиат не би отишол ни да ја разгледам колата.А и Меганот би го рипнал, можеби би поминал по првомајска ама незнам дали ке застанам во салонот.Често го возам новиот Меган Купе 1,4 ТЦЕ, во последно време бидејќи има годишен зелен картон,дури почесто и од Вектрата го возам, ама многу е тесен и низок бе.Не ми е комотно во него.
Ама...
Совеста што ми е низ дома (читај татко ми), а неговто мислење и тоа како ми е битно(на времето службено со кола, Европа ја вртеше уздуши попреку),ќе рече ај да идеме до Опел да разгледаме уште еднаш. И таму и ќе ги оставам парите,ЗНАМ.
Неколку Опели поминале кај мене, што како лична сопственост што како службени возила, некој биле и многу критикувани по списанија како сега што е случајот со тежината на Астрата ама... јас и тие околу мене сме ги читале и сме се смееле на глупостите по списанијата.
Иако Голфот е подобра кола од Астрата,срцето вика друго, јебига, еднаш се живее, на крај сепак би се одлучил за Астра.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #42 на: 28 Август 2011, 20:59:22 pm »
Па не е лошо.....28 литра на 100 при 220 км  на час.

Ситница!

Кај примети, јеботе Око Соколово ;D ;D ;D

Dizelas zaprimetuva takvi raboti ;D


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #43 на: 28 Август 2011, 21:01:18 pm »
1.6 GTC se vozese bez problem isto vaka...na 200 km/h.

Bas vaka? Ovoj pola minuta vesnik si citase pri 220kmh. VOlanot, nitu najmala vibracija na nego, sovrseno drzi pravec, po toa se razlikuva Astrata od site novi kompakti, najdobro drzi pravec. Dovolen argument za najdobar kompakt, ne deka vo nesto zaostanuva...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #44 на: 28 Август 2011, 21:06:23 pm »
1.6 GTC se vozese bez problem isto vaka...na 200 km/h.

Bas vaka? Ovoj pola minuta vesnik si citase pri 220kmh. VOlanot, nitu najmala vibracija na nego, sovrseno drzi pravec, po toa se razlikuva Astrata od site novi kompakti, najdobro drzi pravec. Dovolen argument za najdobar kompakt, ne deka vo nesto zaostanuva...

Odgovorot bese za Velestrumf...
I kaj 200 kg polesna Astra pravec se drzese so 2 prsta na volan nad 180 km/h bez vibracii, na niskoprofilni gumi.
Vesnik ne sum cital .:)