Гласање

Кој е според вас најдобриот компакт

VW Golf 1.6 TDI CR
42 (32.6%)
Renault Megane 1.5 DCI
12 (9.3%)
Ford Focus 1.6 TDCI
14 (10.9%)
Opel Astra 1.7 CDTI
24 (18.6%)
Fiat Bravo 1.6 Mjet
14 (10.9%)
Peugeot 308 1.6 HDI
7 (5.4%)
Citroen C4 1.6 HDI
7 (5.4%)
Seat Leon 1.6 TDI CR
9 (7%)

Вкупно гласови: 129

Автор Тема: Најдобар Европски Компакт  (Прочитано 76239 пати)

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #45 на: 28 Август 2011, 23:09:59 pm »
Што е со потрошувачките бе ЛУЃЕ ЛЕЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ...Шекнав жими се..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #46 на: 28 Август 2011, 23:18:36 pm »
Што е со потрошувачките бе ЛУЃЕ ЛЕЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ...Шекнав жими се..

Тоа им е најјака страна, 6.3 е најголемата бројка бар според спецификациите на овие 5.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #47 на: 28 Август 2011, 23:22:33 pm »
6.3 litri trosi dodeka za zabrza do 220 kmh ;D  Me cudi sto se cudite, nad 20 litri benzin pri ovaa brzina e najnormalna rabota za benzinec. 

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #48 на: 28 Август 2011, 23:30:35 pm »
Мојот прв избор, додека сеуште се осеќам млад :)  :-*



Во Стајл опрема е иљадарче поефтин од конкуренција, а од добар дел и поопремен.
Дури за сумата од конкуренцијата, во Референс опрема може да се земе со DSG менувач  ::)

Додека ми трае транзицијата помеѓу младост и старост, Фокусот ќе ми „легне“ на око, па тој би бил втора опција.

Трет избор, кога ќе пратам децата по школи, Голф.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #49 на: 29 Август 2011, 01:18:48 am »
1.6 GTC se vozese bez problem isto vaka...na 200 km/h.

Bas vaka? Ovoj pola minuta vesnik si citase pri 220kmh. VOlanot, nitu najmala vibracija na nego, sovrseno drzi pravec, po toa se razlikuva Astrata od site novi kompakti, najdobro drzi pravec. Dovolen argument za najdobar kompakt, ne deka vo nesto zaostanuva...

Odgovorot bese za Velestrumf...
I kaj 200 kg polesna Astra pravec se drzese so 2 prsta na volan nad 180 km/h bez vibracii, na niskoprofilni gumi.
Vesnik ne sum cital .:)

Колку сака нека е добра таа карактеристика, не знам баш колку е препорачлива... Да возиш над 180+, туку така би држел волан само со два прста? Рили? На аутобан, можда, ама на наши патишта, тешко веројатно... Башка, и за таа Астра тестот бил на овал? Или нешто лично искуство?

Нека држи правец колку сака, ама да треба да мењам правец на гравитационо поле за да може да тргне, баш не ми е најпосакувана работа во животов... Пред да почнете да ме хејтате (Стратро и ЛП), и да ми докажувате колку е Астрата најбоља у свет, имајте предвид дека немам ништо против нејзе... Самата си има.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #50 на: 29 Август 2011, 02:15:37 am »
1.6 GTC se vozese bez problem isto vaka...na 200 km/h.

Bas vaka? Ovoj pola minuta vesnik si citase pri 220kmh. VOlanot, nitu najmala vibracija na nego, sovrseno drzi pravec, po toa se razlikuva Astrata od site novi kompakti, najdobro drzi pravec. Dovolen argument za najdobar kompakt, ne deka vo nesto zaostanuva...

Odgovorot bese za Velestrumf...
I kaj 200 kg polesna Astra pravec se drzese so 2 prsta na volan nad 180 km/h bez vibracii, na niskoprofilni gumi.
Vesnik ne sum cital .:)

Колку сака нека е добра таа карактеристика, не знам баш колку е препорачлива... Да возиш над 180+, туку така би држел волан само со два прста? Рили? На аутобан, можда, ама на наши патишта, тешко веројатно... Башка, и за таа Астра тестот бил на овал? Или нешто лично искуство?

Нека држи правец колку сака, ама да треба да мењам правец на гравитационо поле за да може да тргне, баш не ми е најпосакувана работа во животов... Пред да почнете да ме хејтате (Стратро и ЛП), и да ми докажувате колку е Астрата најбоља у свет, имајте предвид дека немам ништо против нејзе... Самата си има.
Ем и многу е скапо да возиш на наши патишта 200 зачестено. :) Има по една патарина од 150 евра, а некоја е и 3 месеци патарина.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #51 на: 29 Август 2011, 08:51:40 am »
Ne te hejtam strumfce :)  Samo sakav da vi kazam do kade e dojden razvojot na kompaktite. Ova bese nezamislivo i za edna S klasa pred 15 godini.

A, za razlika od deni, mene mi se dopaga toa sto kompaktite rastat, denesen kompakt e se sto mu treba na edno semejstvo, 4.4m dozlina 1.8m sirina, 400 litri bagaznik, odlicen dizajn, 190 kmh i potrosuvacka od 5 litri nafta

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #52 на: 29 Август 2011, 12:12:30 pm »

Колку сака нека е добра таа карактеристика, не знам баш колку е препорачлива... Да возиш над 180+, туку така би држел волан само со два прста? Рили? На аутобан, можда, ама на наши патишта, тешко веројатно... Башка, и за таа Астра тестот бил на овал? Или нешто лично искуство?

Нека држи правец колку сака, ама да треба да мењам правец на гравитационо поле за да може да тргне, баш не ми е најпосакувана работа во животов... Пред да почнете да ме хејтате (Стратро и ЛП), и да ми докажувате колку е Астрата најбоља у свет, имајте предвид дека немам ништо против нејзе... Самата си има.

Licno  iskustvo..imav takva Astra ako se sekjavas.
Mislam deka karakteristikata e  pozelna za sekoja kola za da uzivas dodeka vozis po avtopat namesto da se boris so kolata.
Ne vikam deka novata Astra e najbolja u svet...od start imam pisano deka e teska i deka 1.6 od novite odi kako 1.4 od starite.
Ali od druga strana, perfrmansite vo vakva sporedba nekako ne se stavaat na prvo mesto.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #53 на: 29 Август 2011, 12:27:35 pm »
А од каде знаеме дека сите возила не се однесуваат така при 220кмч. Ај не си ја ишкајте мувата. Возел некој ЕС класа? Таа не е споредлива со сегашна Астра? Ја имам возено оваа ЕС класа кога искочи во 5000цц верзија. Верувај „малце“ подобра е од Астра. ЕС класата од пред 15 години? Поочигледно дека се немаш приближено до колата, а камоли да ја возиш неможе да биде.

А тие глупости со воланот на 220 без никаков проблем ќе го изведе новиот Фокус и Голф.

Свашта.

П.С. А дали има пат каде може да го пуштиш воланот и да не завршиш во банкина, тоа само ако искочиш од Македонија. Така да тоа е помалку од 1% од времето на возење на колата.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #54 на: 29 Август 2011, 12:36:14 pm »
A, za razlika od deni, mene mi se dopaga toa sto kompaktite rastat, denesen kompakt e se sto mu treba na edno semejstvo, 4.4m dozlina 1.8m sirina, 400 litri bagaznik, odlicen dizajn, 190 kmh i potrosuvacka od 5 litri nafta
Компактите треба да растат право пропорционално со растењето на бројот и димензијата на паркинзите и градските улици. БИдејќи тоа не се случува заклучок компактите треба да останат компактни возила.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #55 на: 29 Август 2011, 13:04:02 pm »
A, za razlika od deni, mene mi se dopaga toa sto kompaktite rastat, denesen kompakt e se sto mu treba na edno semejstvo, 4.4m dozlina 1.8m sirina, 400 litri bagaznik, odlicen dizajn, 190 kmh i potrosuvacka od 5 litri nafta
Компактите треба да растат право пропорционално со растењето на бројот и димензијата на паркинзите и градските улици. БИдејќи тоа не се случува заклучок компактите треба да останат компактни возила.
Во ред е да растат, ако не постојат повисоки класи над нив. Во случајов со КОМПАКТИВЕ постојат разни варијанти на возила поголеми и помали од нив. Разликата меѓу 206 и 207 колку што памтам беше некаде 20 (!!!)cm. Патетико мадрид. Тоа на се личи освен на развој.
Развој е кога може да се понуди повеќе простор внатре, помала тежина, поголема сигурност и подобри возни карактеристики, во помало пакување. Секако дека ќе направам колата да е посигурна и попространа ако ја направам 20цм поголема од претходникот и 200кг потешка.
Овие коли се возат 95% во град и со празен багажник. Ако ти треба кола на метро има други возлиа, за ефтини пари.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #56 на: 29 Август 2011, 18:07:51 pm »
Голф па меган, дефинитивно...

А во листава ви фали и Пежо 308 1.6 хди

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #57 на: 29 Август 2011, 18:25:14 pm »
Фалат C4 и 308.

Многу работа ми се виде, ипак мислам дека Меганчето е бољи од нив и го земав како најрепрезентативен Француз.

Цените на овие 5 бест бај, ми оставаат само еден избор.

Џулиета 1.4 TB 120 ks.

Цена под 19 000 евра, перформанси подобри од сите набројани, а за педигре нема што да се дискутира. Можеби потрошњата и е 2-3 литра поголема, но тоа е занемарливо.



Дизеливе, полека полека нека пакуваат куфери.
« Последно менување: 29 Август 2011, 18:31:49 pm Cuore Sportivo »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #58 на: 29 Август 2011, 18:29:37 pm »
Фалат C4 и 308.

Многу работа ми се виде, ипак мислам дека Меганчето е бољи од нив и го земав како најрепрезентативен Француз.


Се сложувам. И ми се допаѓа што се избрани само најдобрите возила на пазарот. Нема потреба безвезни возила, кои и онака никој не ги купува.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #59 на: 29 Август 2011, 18:31:51 pm »
Опел Астра:
Во ниеден поглед не ме привлекува, ентериерот можеби е убав но е крајно не практичен според мене, премногу копчиња, инофрмации, команди на едно место, треба да возиш а не да гледаш што и како да уклучиш и да не можеш да се снајдеш. еден член од форумов има астра и има порпилично не убави коментари во врска со колата, како на пример: многу троши, тешка е и трома(во однос на конкурентите), му крцкаа пластиките(да му ебам мајката на моено хјундаи, што е нели кореец и не чини и кур се тресе, 2 и кусур години ништо ми нема крцнато, ништо ми се нема поместено). јас би ја исклучил одма како опција, не би ни отишол во салон
Фиат Браво:
Се приметуе дека е италијанец, убаво изгледа како надвор, така и внатре, има најсилен мотор, но што знам не би ми бил прв избор, неам некое конкретно мислње за колата освен тоа дека е убава. хахха(како жена некоја искоментирав) кога би се запознал поубаво со колата, еве кога би требало да купувам би отишол во салон на тест вожња за да ја осетам што е и како е.
Рено Меган:
Купето ми е убаво интересна линија, само што овде правиме муабет за автомобил со 5 врати а, 5 вратниот меган не ми е воопшто убав, така што пре би браво него ли меган. И ич не ги можам колите со дигитален брзиномер, премногу ми е светло во кабината, што знам чудно ми е.
Форд Фокус:
За фокусов ама баш ништо не знам, само гледам дека има интересн мотор заедно со бравото, најсилен, ама на хартија. дизајнот шо знам уште треба да го навикнувам, но со оглед на карактеристиките и поверливоста на претходниците сигрно би го ставил во најтесен круг на избор.
ФВ Голф:
Ич неам некои си симпатии кон колава ама морам да признаам дека е добра и тоа и те како добра, едноставно се си е на свое место, ти дава некое посебно чуство, се си е стегнато, легнато, наместено како што треба, и верувам дека со ваков мотор колата би била полн погодок(иам возено 1.4 - ужас, во поглед на моторот). ниту еден детал не делува ефтино, напротив делува префинето, навистина кај голфот доаѓа до израз она германското.

Гласв за фокус, му дадов предност во однос на голфот само поради тоа што е понов модел, а и малку на стара слава, не дека и голфот ја нема таа стара слава, баш напротив тоа и ми се допаѓа кај голф си го држи она ниво, кое што треба да го држи на квалитет, поверливост... но многу исфурана кола ми е, и премногу е класика. сепак според мене го делат првото место со фокусот.
1. Фокус/Голф
3. Браво
4. Меган
5. Астра