Гласање

Кој е според вас најдобриот компакт

VW Golf 1.6 TDI CR
42 (32.6%)
Renault Megane 1.5 DCI
12 (9.3%)
Ford Focus 1.6 TDCI
14 (10.9%)
Opel Astra 1.7 CDTI
24 (18.6%)
Fiat Bravo 1.6 Mjet
14 (10.9%)
Peugeot 308 1.6 HDI
7 (5.4%)
Citroen C4 1.6 HDI
7 (5.4%)
Seat Leon 1.6 TDI CR
9 (7%)

Вкупно гласови: 129

Автор Тема: Најдобар Европски Компакт  (Прочитано 74488 пати)

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #285 на: 25 Декември 2011, 14:01:54 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 00:19:50 am zippo »

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7200
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #286 на: 25 Декември 2011, 14:11:10 pm »
Себо - откуп на старо железо :):):)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7687
  • Хорска Секција
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #287 на: 25 Декември 2011, 14:47:39 pm »
Абе Форд кола ли е ;D ;D ;D ;D ;D



Така е Куоре, досадно возило е тоа Фикусот. Ебати колата ако не те остави на пат бар 2 пати во денот. :D

Порано Zippo док го возеше Меганчето, два три пути ми носел бензин на разни краишта од Скопје ;D ;D ;D ;D


Му се јавувам, Брат останав без бензин,


Аман бре пак ли  :D :D :D ;D ;D ;D


Затоа искористи ја сега шансава купи си уште 3-4 155-ки по 1500 до 2000 се, и распореди ги согласно маршутата што ја имаш до работа, како изгаси едната, влегуваш у следната .....и така до работа  ;D.

Е сега јебига за враќање малку проблем ќе ти биде  ;)
За назад ќе си ја јавне последна 187-ца па ќе се товари во дупла 94-ка. Јавен превоз е закон - и да те остави немаш грижа дека си оставил куп железо да се распаѓа на патот.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #288 на: 02 Октомври 2012, 23:45:49 pm »
Ist der neue Golf sein Geld wert?

http://www.autobild.de/bilder/vw-golf-bmw-1er-und-mercedes-a-klasse-im-vergleich-3645192.html#bild0|ref=http://www.autobild.de/artikel/vw-golf-bmw-1er-mercedes-a-klasse-vergleich-3608672.html

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #289 на: 02 Октомври 2012, 23:50:39 pm »
Es ist jeden Cent wert.


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #290 на: 03 Октомври 2012, 08:35:05 am »
Vo poslabite modeli ke se vgraduvalo polukruta oska, samo vo pomoknite multilink. Cekor nadolu vo odnos na 6 i 5. So toa se slozuva i sledniov tekst, koj dobro go opisuva noviot golf i negovata platforma:


Седмата генерација на бестселерот пред нова важна мисија, сметаат од Wall Street Journal, моделот треба да го донесе VW на самиот автомобилски врв.

Првиот Голф беше пресвртница за Фолксваген. Тој го крена Концернот на  нозе, бидејќи не му одеше најдобро во почетокот на 70-тите години и повторно го насочи на патот на профитот. Речиси 40 години по првото издание на компактниот бестселер, сега со лансирањето на седмата генерација на Golf, повторно се очекува ново поглавје во VW.

Со овој модел Концернот очекува да ги мине Toyota и General Motors и да го достигне светскиот автомобилски врв, пишува во своја анализа Wall Street Journal. По новиот Audi A3, Golf VII ќе е втората изведба на Volkswagen, која ќе биде надградена врз основа на модуларната платформа MQB.

Таа е така дизајнирана за на неа да  може да се надградат модели со различна големина – од Polo до Passat. Покрај тоа, MQB овозможува различни модели да бидат произведени на исти линии, без оглед на должината, широчината или меѓуоскиното растојание на возилата. Тоа ќе им овозможи на Германците да градат модели на VW, Seat, Skoda и дури на Audi, со исто склопување.

Новиот систем дефинитивно ќе го олесни процесот на производство, овозможувајќи му на германскиот автомобилски гигант да ја зголеми понудата на пазарот. Друг клучен аспект на платформата MQB е општиот систем за монтирање на мотори, во која бензинските и дизел моторите ќе се монтираат на ист начин, под ист агол.

Модулот MQB ќе се претвори во „печатница за пари“ за Фолксваген. Трошоците направени за развој и производство на еден автомобил, ќе се скратат со 1/5, а производственото време ќе се намали за повеќе од 30%. Како резултат на тоа, VW ќе произведува како масовни, така и луксузни модели за релативно поволна цена.

Пуштањето во продажба на новиот Golf, кој се смета за најважен германски автомобил и на вечната листа на продажбата во светски рамки е надминат само од Toyota Corolla и Ford F-150, е исклучително важен настан за Volkswagen. Автомобилот треба многу да помогне во зголемување на продажбата, за да може, како што е планирано, до 2018 година Концернот да се искачи на светскиот врв со повеќе од 10 милиони продадени возила. Моделот треба да оствари и амбициозните цели за профитна маргина. VW се стреми да достигне маргина од најмалку 8%.

Така новиот Golf навестува нова ера за VW. Ја има истата улога како првиот Golf, кој беше пуштен на пазарите во 1974 година и стана пресвртница за производителот на автомобили.

Ситуацијата во тоа време беше сосема поинаква: нафтената криза и рецесијата ја погодија тешко автомобилската индустрија. Продажбата на Буба се намали драстично, а навикнати на многу успеси челниците на Концернот од Волфсбург бележеа горчливи загуби и паѓа во сериозни финансиски тешкотии. Со инвестиционата програма од неколку милијарди долари VW ја модернизира својата палета на производи.

Првиот резултат беше новиот Passat, вториот – Golf.  За кратко овој модел беше нарекуван „малиот спасител“, со него како да се роди компактната  класа. Речиси четири децении подоцна Volkswagen е еден од најуспешните производители на автомобили во светот, VW Golf го освои целиот свет.

Golf е синоним за еден цел сегмент на компактните автомобили, па дури и на една цела генерација од Германците. Со децении е најпродаван на повеќе пазари, па и континенти, а неговата популарност е прифатена на сите меридијани на земјината топка.


http://365.com.mk/24637/nov-golf-folksvagen-lider
-----


Vo sekoj nareden model W naoga nacin da zastedi vo proizvodstvoto na svojot bestseller, i ne zaborava cenata da ja napravi sekogas aktuelna. +5% pogolema od prethodniot model. Narod ce to sve pozlatiti, on ce svoje zlato W dati.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #291 на: 03 Октомври 2012, 08:48:21 am »
Vo poslabite modeli ke se vgraduvalo polukruta oska, samo vo pomoknite multilink. Cekor nadolu vo odnos na 6 i 5. So toa se slozuva i sledniov tekst, koj dobro go opisuva noviot golf i negovata platforma:

Модулот MQB ќе се претвори во „печатница за пари“ за Фолксваген. Трошоците направени за развој и производство на еден автомобил, ќе се скратат со 1/5, а производственото време ќе се намали за повеќе од 30%. Како резултат на тоа, VW ќе произведува како масовни, така и луксузни модели за релативно поволна цена.



За болдот: Agreed. Лешперски потег.

А ова со црвеново е најдобра можна бизнис стратегија ЕВР! Праиш пари, а намалуваш цена и време на производство.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #292 на: 03 Октомври 2012, 08:55:22 am »
Поло ќе има торзиона оска, Голф ќе има Мултилинк. Така било и до сега. Проблем?

Да, Volkswagen ќе заштеди пари на развивање и производство на автомобил. Ама тоа го прават сите. Побогу, Mitsubishi ги постави на иста платформа ASX, Outlander и Lancer. На иста платформа возат Пунто и Корса. И? Не ја разбирам негативната страна на ова. Ако имаш развиено добар продукт (MQB платформата), зошто да не го користиш за колку што можеш повеќе апликации?

Според ЛП, Volkswagen е олицетворение на се што е зло. Hyundai сере розеви и бејби-блу еднорози и гушка бебиња насабајле пред да дели цвеќе на самохрани мајки.

EDIT: Еве, читам. Според најавите, најслабите модели на некои пазари ќе се нудат со торзиона оска позади. Педерски потег.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #293 на: 03 Октомври 2012, 09:17:32 am »
Битно цената ќе капне 1000че подолу. Или ентериерот ќе биде 1000че подобар :) Наааајс!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #294 на: 03 Октомври 2012, 09:26:07 am »
Поло ќе има торзиона оска, Голф ќе има Мултилинк. Така било и до сега. Проблем?

Да, Volkswagen ќе заштеди пари на развивање и производство на автомобил. Ама тоа го прават сите. Побогу, Mitsubishi ги постави на иста платформа ASX, Outlander и Lancer. На иста платформа возат Пунто и Корса. И? Не ја разбирам негативната страна на ова. Ако имаш развиено добар продукт (MQB платформата), зошто да не го користиш за колку што можеш повеќе апликации?

Според ЛП, Volkswagen е олицетворение на се што е зло. Hyundai сере розеви и бејби-блу еднорози и гушка бебиња насабајле пред да дели цвеќе на самохрани мајки.

EDIT: Еве, читам. Според најавите, најслабите модели на некои пазари ќе се нудат со торзиона оска позади. Педерски потег.

Zosto? Ti odgovoriv zosto, no ke ti odgovoram uste ednas, epten precizno: cenata, zosto ne ja simnuvaat cenata pobogu!? Zosto moze novata Astra da startuva so 13900 i sega da cini 12490 so tendencija uste da poevtini. Astrata lezi na platforma od Astra i samo Astra, i povtorno e 30% poevtina od evtiniot Golf( koje konstruiran so cel da se zastedi). Ovde ne zboruvame za rasiplivost ili kvalitet, tuku samo za cena na produktot, GOlf cini mnogu pomalku da se proizvede od Astra, a e 30% poskap. Nameno ja spomnav Astrata kako najgolem i vecen rival na Golf, i zatoa sto i dvete sre germanski.



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #295 на: 03 Октомври 2012, 09:33:25 am »
Затоа што Астра е 100 односно 200 кила потешка од Голф. Затоа што целата централна конзола на астра шета лево-десно и крцка. Затоа што Опел ти бара 50 евра екстра за електрика на задни прозори на кола што кошта 20.000 евра. Итн, итн, итн.

Во секој случај, не ја оправдувам ценовната разлика. Преголема е. Како и да е, Астра е модел кој се продава веќе 3 години, и директната споредба не е баш најреална. Како и на секоја нова кола, цената на Голфот е/ќе биде пренапумпана, но ќе ја симнат за околу една година.

Дека е 30% поскап, не е. Не си вади цени од ракав. Разликата меѓу Голф и Астра (во Германија) е 2000 евра, односно 16900 вс 14.900. Тоа е некаде околу 12-13%.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #296 на: 03 Октомври 2012, 09:35:42 am »
ЛП стварно не разбирам зошто мислиш дека објаснувањето ти е логично и озбилно.

Голфот ќе се продава по што е можно повисока цена се додека има побарувачка за тоа возило по таа цена.
Споредбата со Астра или било кое друго возило е излишна. Значи ќе се продава додека има побарувачка. Ако целта на Опел е да го кутнат ФВ, зошто не ја направија Астрата добра колку Голфот па купувачите наместо да купуваат Голф за 30% повисока цена кога можат Астра? Да не ги набројувам сега сите фактори што влијаат на побарувачката. Си легнал Голфот на брашното и тоа е тоа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #297 на: 03 Октомври 2012, 09:51:32 am »
Kolku cini Golf 6 (star model, zgasnat) so 105ks?
Golf 1.2 TSI 105 Trendline 17,268.

Kolku cini Astra 1.4 100ks? 12,490.

Kolku e razlikata? 38% e poskap Golfot, koj e zgasnat model i se dotrosuvaat kolite od zaliha.

No ako si deni, ke obezbedis ogromen popust od 1500 evra i ke go zemis zgasnatiot model za primer 15,760 evra, sto e razlika od 26%.

Nikakvi ceni od rakav, samo previsoki ceni od W. Drug e momentot so index na rasiplivost, za kogo sega nema da zboruvame


Nemoj da pocnime za krckanje. Zippo na ovoj forum imase mnogu dobro objasneto kolku krcka negoviot Golf 6. Deni vednas go iskara zaradi toj post, mu rece da ne pisuva vistina, zatoa sto nekoj ke ja zloupotrebi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #298 на: 03 Октомври 2012, 10:00:23 am »
Зипо покажал ЕДЕН пример за крцкав Голф.

Мене низ раце ми прошле неколку изведби на Астра, Инсигнија и Корса што крцкале поише од „нормалното“. Кога веќе збориме за крцкање.

Не мора да си Дени за да извадиш убав попуст. Било кој да влезе во салон ќе добие попуст. Нормално дека блискоста со одредени луѓе влијае врз големината на попустот.

Што се однесува до цената кај нас, веројатно има удел и тоа што Порше Македонија ги носи и продава VW, за разлика од Opel, што има 23 билиони увозници/дистрибутери/продавачи, што се јадат самите меѓу себе, со цел да остварат подобра продажба, и на сметка на тоа, малтене никаков профит.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #299 на: 03 Октомври 2012, 10:01:31 am »
Ако веќе споредуваш, споредувај Астра 1.4 100 со Голф 1.2 TSI 85.

Астра 1.4 100 забрзува до 100 за 14.2 секунди. Golf 1.2 TSI 85 за 12.3.

Голф 1.2 TSI 85 почнува од 15.760 евра, односно во моментов акциски за 14.490 евра.



Не викам дека не е прескап, ама не е ни толку поскап како што го правиш.