Автор Тема: Случки со полиција, казни, судови итн  (Прочитано 2094538 пати)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14160 на: 22 Септември 2025, 12:17:11 pm »
Какво 80, 60 евентуално ако има знак после кафаните нагоре, за надолу знам има 60.

80 е после Лукоил кон Ресен.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20211
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14161 на: 22 Септември 2025, 12:39:45 pm »
За да се намалат гужвите - кај Мавровка, кај Макпетрол-Ист Гејт и кај Пошта/Влада треба кружен тек со три ленти, а не семафори што траат 6.5 секунди.

Само што на кружен нема црвено, жолто и зелено, па нема да има камерки кој поминал на жолто...

Семафорите треба да траат колку што ќе одлучи некој систем кој е добро истрениран.

Гужвите низ Скопје во главно се од луѓе што поминуваат на црвено, грешно менување ленти и коли паркирани на булеварите.

Кружни се најлошото решение.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5928
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14162 на: 22 Септември 2025, 12:49:54 pm »
@Carpathian Lord На времето беше така после на 60 го менаа, мене на пола пат ме застанаа кај она еуфорија за свадби, и таму било населено место, знакот за 60 е уште погоре на пола пат ама го имаат поставено меѓу гранки не се ни гледа.
Исто и довлеџик кај приватната градинката е педербал напраено за летање возачки. Цел пат е 50, таму закачиле знак 30, топ локација за со 60 да ти летни возачката.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14163 на: 22 Септември 2025, 13:46:56 pm »
За да се намалат гужвите - кај Мавровка, кај Макпетрол-Ист Гејт и кај Пошта/Влада треба кружен тек со три ленти, а не семафори што траат 6.5 секунди.

Само што на кружен нема црвено, жолто и зелено, па нема да има камерки кој поминал на жолто...

Семафорите треба да траат колку што ќе одлучи некој систем кој е добро истрениран.

Гужвите низ Скопје во главно се од луѓе што поминуваат на црвено, грешно менување ленти и коли паркирани на булеварите.

Кружни се најлошото решение.
Освен последнава реченица. све ок.
Зошто се кружни најлошо решение? Јас баш мислам дека во некои ситуации се неопходно и прекрасно решение, поготово ако се изведени со малце акал.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14164 на: 22 Септември 2025, 14:21:18 pm »
Турбо кружни се неопходно и прекрасно решение.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2468
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14165 на: 22 Септември 2025, 14:30:01 pm »
Семафорите треба да траат колку што ќе одлучи некој систем кој е добро истрениран.
Гужвите низ Скопје во главно се од луѓе што поминуваат на црвено, грешно менување ленти и коли паркирани на булеварите.
Кружни се најлошото решение.

Гледам системот кај Мавровка е баш добро истрениран.

Последната реченица не ми се ни коментира, може на Фемина да го дебатираш тоа, не тука.

Отсутен mac_mk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 85
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14166 на: 22 Септември 2025, 17:52:54 pm »
За да кружен тек биде успешно решение на раскрсници со густ сообраќај потребни се два услови:
1. Да има доволно простор да се направи кружен со повеќе ленти (над 3)
2. Возачите да знаат како се вози во кружен тек

Ретко која раскрсница во Скопје го исполнува првиот услов, за вториот мислам дека сите знаеме каква е ситуацијата, посебно на раскрсници како Мавровка.

Или во превод, би имале исто сценарио како и во Србија, кога мораа на кружен тек да стават и семафори за да може да функционира сообраќајот.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14167 на: 22 Септември 2025, 21:25:56 pm »
Кружен тек има смисла само со една или две ленти. Ако се 3 или повеќе тоа е веќе за надвозник, или такозвана петља.

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2810
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14168 на: 22 Септември 2025, 21:34:42 pm »
Кружен тек има смисла само со една или две ленти. Ако се 3 или повеќе тоа е веќе за надвозник, или такозвана петља.

Не е проблемот во бројот на лентите, туку народот тука е преглуп за да разбере како се користи кружен тек со една лента, би рекол и две се многу, хазард е секое влегување во таков кружен тек кај нас. Оној кај чакаларов е идиотпруф бај дизајн и пак секој трет ден гледам некоја глупост како прави некој.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20211
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14169 на: 23 Септември 2025, 03:55:58 am »
За да се намалат гужвите - кај Мавровка, кај Макпетрол-Ист Гејт и кај Пошта/Влада треба кружен тек со три ленти, а не семафори што траат 6.5 секунди.

Само што на кружен нема црвено, жолто и зелено, па нема да има камерки кој поминал на жолто...

Семафорите треба да траат колку што ќе одлучи некој систем кој е добро истрениран.

Гужвите низ Скопје во главно се од луѓе што поминуваат на црвено, грешно менување ленти и коли паркирани на булеварите.

Кружни се најлошото решение.
Освен последнава реченица. све ок.
Зошто се кружни најлошо решение? Јас баш мислам дека во некои ситуации се неопходно и прекрасно решение, поготово ако се изведени со малце акал.

Лошо се изразив, јас мислам дека во Скопје нема потреба од кружни текови на булеварите во моментов. Треба прво да се искористат целосните можности на регулирање со семафорите и потоа да се направат студии како може да се подобри сообраќајот.

Кружни текови секако би ја зголемиле безбедноста затоа што ја намалуваат брзината на движење.

Повеќето наши раскрсници ептен заглавуваат во две насоки, кружни текови подобро функциоинраат кога на сите насоки отприлика исто е оптоварувањето, но треба да се извршат студии.

Јас немам добро искуство на ниеден кружен тек во Македонија кој сум го возел, нема добра сообраќајна култура. Не се почитува предимство, се користат грешни ленти, не се користат трепкачи, никој не те пушта да смениш лента итн.

Друг проблем е  тоа што конверзија во кружен тек би траела со години за да се постигне нешто што е можно во моментов да пробаат да го средат со постоечките семафори, а луѓето со почитување на светлосните знаци и зголемување на сообраќајната култура.

Семафорите треба да траат колку што ќе одлучи некој систем кој е добро истрениран.
Гужвите низ Скопје во главно се од луѓе што поминуваат на црвено, грешно менување ленти и коли паркирани на булеварите.
Кружни се најлошото решение.

Гледам системот кај Мавровка е баш добро истрениран.

Последната реченица не ми се ни коментира, може на Фемина да го дебатираш тоа, не тука.

Не е добро истрениран и тоа е целиот проблем, често има интервенции од луѓе што го пореметуваат софтверот.

Таа раскрсница постојано е заглавена од коли кои што поминуваат на црвено во сите насоки. Барем 2 коли поминуваат на секое црвено, не може да тргнеш во својата насока затоа што ризикуваш да те мавне некој или ти да ја блокираш раскрсницата.

Потоа накај подвозникот секогаш се паркирани коли во десната лента и на наредниот семафор постојано вртат возила на забранета насока(кога се доаѓа од кај подвозникот вртат на лево) што дополнително прави застој и опасност.

Наводно со новите камери ќе има подобрување на системот за контрола на сообраќајот, но бидејќи камерите се од 3 различни производители им треба подолго време да ги усогласат. Можно е и да пуштат далечинска контрола на семафорите за возила на полиција, брза помош, пожарна итн.

Во новиот закон за сообраќај се воведени можности за ULEZ зони, 30 зони и некои други работи за успорување и намалување на сообраќајот така да останува да видиме што ќе реализираат.

Еве студија од 2011г за Скопје.

https://www.fpz.unizg.hr/eivanjko/files/ttsconference2018.pdf
« Последно менување: 23 Септември 2025, 05:17:34 am DarthJe5us »

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8890
  • Малерозен дрводарец
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14170 на: 23 Септември 2025, 04:46:34 am »
Кружни текови секако би ја зголемиле безбедноста затоа што ја намалуваат брзината на движење.

Не у Припор!


Колку и да се сложувам со сите вас, ова, за жал е факт.


Еве согледувања:

Фамозната "последна 24-ка"...
Краците на таа раскрсница се под 4 различни агли.

Мноштвото од дивите тргнати по Сава Ковачевиќ нагоре нон Припор:
- не намалуваат на 30 (главното, за ова возачки треба да се одземаат, покрај сè, постојат пешачки премини таму. Деца преминуваат на истите, редовно)
- не само што не намалуваат, туку форсираат први да влезат во кружниот тек за да продолжат нагоре
- не дај боже (или алах - бирајте отров) да се движиш од Цементара и да треба да смоташ 3/4... Едноставно "пази на дивите!"

Е, сега...
Главното:

Земи го ова погоре и помножи го X Чаир.

Боли мене курац дали некој ќе ме означи како ваков или онаков.
27 години во ебаниов град...

Многу работи ми станаа јасни, САМО една остана недоразбрана:
Кој е поулав, шиптариве или дививе?

Уште поважно:
Исти курац.
Работите нема да се сменат.
Говеда еднаш, говеда засекогаш.
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8890
  • Малерозен дрводарец
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14171 на: 23 Септември 2025, 04:50:23 am »
Не е проблемот во бројот на лентите, туку народот тука е преглуп за да разбере како се користи кружен тек со една лента, би рекол и две се многу

И тебе те поштуем, ама ич не се сложувам.

Еве корегирана верзија:

Не е проблемот во бројот на лентите, туку народот тука е преидиот и сака прв да стигне (али, не знам кај курац тоа)
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14172 на: 23 Септември 2025, 09:02:38 am »
Кружни текови секако би ја зголемиле безбедноста затоа што ја намалуваат брзината на движење.

Не у Припор!


Колку и да се сложувам со сите вас, ова, за жал е факт.


Еве согледувања:

Фамозната "последна 24-ка"...
Краците на таа раскрсница се под 4 различни агли.

Мноштвото од дивите тргнати по Сава Ковачевиќ нагоре нон Припор:
- не намалуваат на 30 (главното, за ова возачки треба да се одземаат, покрај сè, постојат пешачки премини таму. Деца преминуваат на истите, редовно)
- не само што не намалуваат, туку форсираат први да влезат во кружниот тек за да продолжат нагоре
- не дај боже (или алах - бирајте отров) да се движиш од Цементара и да треба да смоташ 3/4... Едноставно "пази на дивите!"

Е, сега...
Главното:

Земи го ова погоре и помножи го X Чаир.

Боли мене курац дали некој ќе ме означи како ваков или онаков.
27 години во ебаниов град...

Многу работи ми станаа јасни, САМО една остана недоразбрана:
Кој е поулав, шиптариве или дививе?

Уште поважно:
Исти курац.
Работите нема да се сменат.
Говеда еднаш, говеда засекогаш.

Да ти кажам дека во Чаир, онаму сите кружни текови што се на Втора Македонска бригада низ Топаанско поле што се, многу повеќе се почитуваат кружните текови и никој не влегува толку дифтарски како тој на последна 24.
Исто и во Тетово.
Така да верувај во Чаир се поцивилизирани за кружните текови отколку тука на последна 24ка.

Недај боже на последна 24/ка да се исклучуваш према Марко Орешковиќ, кракот одма после Христо Татарчев што е одоздола од кај Гет, ти внимаваш и кочиш и овие одоздола што ќе застанат се лути затоа што морал да застане за ти да се исклучиш на тој исклучок, а си со предност, внатре во кружен тек си.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2165
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14173 на: 23 Септември 2025, 10:24:35 am »
Коа сме кај кружни текови, да се пофалам дека успеав да влезам во обратен правец на кружниот во Драчево кај Батинци.
Ништо не  е обележано, не ни забележав дека правеле кружен, претходно беше лево за Драчево, десно за Батинци. Кој иде натаму, нека припази.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14174 на: 23 Септември 2025, 10:42:08 am »
Браво.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D