Обиколување се однесува само на запрено или паркирано возило.
Така да секое возило што е во движење, ти вршиш престигнување, а не обиколување
Така е наведено во член 2 точка 122 од ЗБСП, чисто да знаете.
Од друга страна, знаците што се по патиштата со бројка, тоа не е пропишана брзина, туку највисока максимална дозволена.
Иначе си треба во законот да се допрецизира и некоја си минимална брзина под која не смее.
Тоа со 60 км/ч да не возат возила на автопат и пат резервиран за сообраќај на моторни возила некако не ми е доволно утврдено.
Треба за секоја категорија на пат да си биде дефинирано која е минимална, а која максимална дозволена брзина (секако ова да не важи освен кога условите на патот се такви да треба пример да се вози поспоро, магла, снег, голомразица, работа на пат итн)
За такви возила во делот Престигнување во ЗБСП, не најдов дека е дозволено да ги престигнуваш ако се движат со 20 или 30к км/ч.
За таквите возила е предвидено само да се движат најдесно и во прва прилика да застанат настрана ако позади нив има колона од возила да ја пропуштат.
Сеа овој член дозволува паушално тумачење дека е дозволено, ама од друга страна па друг член вика на полна линија не се престигнува и доаѓаш до убедување со џандарот, односно дали ќе биде разбран дека не е во ред 5, 10 или 20 км да бидеш заглавен зад возило што се движи со 30 км/ч.
Иначе чисто да знаете, на двосмерен магистрален пат, според член 55, престигнувањето ако го започнете на дел од лента каде што е дозволено престигнувањето, истото треба да се заврши се додека трае дозволеноста.
Пример имаш полна и доаѓа полна со испрекината. Се додека има испрекината, имаш право да престигнуваш.
Ако си тргнал со престигнување на полна со испрекината ама дејствието го завршиш на полна, по член 55 тоа се казнува со 35 евра (нормално ако те фатат)