Автор Тема: Проблем со турбина и репарирање  (Прочитано 13974 пати)

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #30 на: 18 Јули 2015, 20:35:35 pm »
Ај да прашам поискусни у врска со мојот проблем


Значи вака: Мерцедесот ни е пред сервис, односно бордот го покажа она клучено, но стравувам од турбината дека е рикната/пред рикнување


Имено, пред некој ден, бев искочен со колата, и летно време прозорите спуштени и кога возев се слушаше турбината, али она многу шуштеше, и си викам шо мурац и е, ај нема везе ионака идам дома ќе ја остаам раат... Во наредните неколку дена шуштењето престана, па се до вчера осетив нешто чудно

Стоев на семафор и тргнав нормално, прва втора ја осеќам турбината, но во трета и четврта брзина, колата ко да нема турбина, односно многу споро развива, исто така и кик даун-от не функционира во тие две брзини..


Прашањето ми е: Дали има некаква врска што е пред сервис, имам слушано дека ECU-то го штитела моторот во време пред сервис, односно автоматски затвара нешто(клапна ли незнам што) да не прима воздух од турбината и кик даун педаљата да не функционира, или пак е отидена турбината
No turbo, no fun :)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #31 на: 18 Јули 2015, 21:23:00 pm »
Да точно е, ако е за сервис не ти дава да ја газиш колата. Инаку за шуштењето не е толку страшно пошто е црево скинато па затоа ја слушаш.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #32 на: 18 Јули 2015, 21:32:39 pm »
Уххххххххххх добро е, ја викам кај најде пред одмор да рика турбина,  следна недела да ја средам па викенотд ќе видам како се понаша на угорницине према Стража :)
No turbo, no fun :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #33 на: 19 Јули 2015, 10:05:29 am »
Па сервисирај ја колата бе што ти е тебе....
Да не собираш буџет за да ја сервисираш?

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 672
Одг:
« Одговори #34 на: 19 Јули 2015, 11:34:26 am »
Слични индикации имаше кај мене на 1,9 тди па проблемот се реши со чистење на турбината, егр вентил и грана

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #35 на: 19 Јули 2015, 11:48:16 am »

Па сервисирај ја колата бе што ти е тебе....
Да не собираш буџет за да ја сервисираш?

Neam koga, jas sum od 7 sabajle do 5:30 6 popladne na rabota, neam kako da ja odnesam, stariot se na mene cheka, ali ovaa nedela kje ja tuposam nekako, inache treba samo ulje i filtri da se menjavaat, ne e do budzetot, evtin e

Слични индикации имаше кај мене на 1,9 тди па проблемот се реши со чистење на турбината, егр вентил и грана

Ne mi se veruva da se tolku zapusheni kaj mene, bidejki kaj nas kolata(dali ja ili stariot) ja vozime na visoki obrtai taka da si se chisti malce garezhot natalozhen, ali sea koa kje ja nosam na servis, bash kje im recham da otvorat da vidat
No turbo, no fun :)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #36 на: 19 Јули 2015, 17:39:13 pm »
Kako sakas vozi ja, nema dizel sto ne sozdava garez.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #37 на: 19 Јули 2015, 18:11:17 pm »
Ali ne e kako nekoi kolichinja so turbina shto ne gi stiskaat, bashka i aditiv ednash vo 3-4 meseca stavame, ne bi trebalo da ima mnogu garezh nasobrano
No turbo, no fun :)

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 774
  • .
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #38 на: 20 Јули 2015, 10:12:51 am »
Да точно е, ако е за сервис не ти дава да ја газиш колата. Инаку за шуштењето не е толку страшно пошто е црево скинато па затоа ја слушаш.
ова важи ли за сите коли што се пред сервис или само за мерцедост ти е зборот?
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #39 на: 20 Јули 2015, 10:26:10 am »
За е класа 100%, за другите незнам.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #40 на: 20 Јули 2015, 14:40:19 pm »
Би требало на сите понови коли да е така, самото ECU да ја "чува" колата од отперетувања со старо изгорено и дотраено уље...


Инаку вечер ќе ја оставам мецана на сервис, утре ќе видиме како ќе се понаша
No turbo, no fun :)

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #41 на: 20 Јули 2015, 18:52:36 pm »
Retko usvari skoro nikogas ecu-to ne namaluva snaga ili vlaga vo limp mode radi neizvrsen servis kako promena na ulje. Samo ako se raboti za defekt namaluva snaga t.e vlaga vo t.n limp mode.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3859
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #42 на: 20 Јули 2015, 19:00:55 pm »
Според ова што го кажуваш, ако слушаш шуштење, веројатно некаде бега бустот. Црево најчесто.  Поради губење на буст или проток на воздух ECU -то може да тури колата во Limp Mode. Јас за вакво нешто кога се работи само за редовен сервис немам чуено. Што не значи дека не е така кај некои прозводители. Ама гарант знаат да го средат и тоа оти инаку пола Mercedes-и овде во Албанија и Косово ќе лимпаа постојано.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #43 на: 20 Јули 2015, 22:43:46 pm »
Ќе видиме утре што ќе кажат, вечерва е оставена на сервис, па утре после работа кога ќе ја зимам ќе кажат и зашто било шуштењето и непримањето на гаста и нефункционирањето на кик даунот, му опишав телефонски на Влатко, и он ми рече за можност на искинато црево од турбината, па ако е, ќе биде заменето со ново
No turbo, no fun :)

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #44 на: 21 Јули 2015, 13:32:42 pm »
Koga bi ja stavil na tester vo vozenje kje ti pokaze kolku bari polni i nemas potreba da nagagjas