Автор Тема: Проблем со турбина и репарирање  (Прочитано 14145 пати)

Отсутен olikomerc

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 247
Проблем со турбина и репарирање
« на: 22 Април 2014, 21:06:40 pm »
Се работи за мерцедес е270 цди 2000 година серија W210.

Лани турбината почна да испушта чудни звуци, како некое грдење при турирање а после и во место.
Бев кај некои мајстори рекоа да се сменела, ставивме половна исправна за 150 евра и тераше супер се до вчера.

Од вчера еве некаде по 1 год како е ставена новата, пак почнаа истите звуци на грдење од кај турбото.
Сега па други мајстори ми препорачуваат репарирање на турбината, цена 280 евра  :o

А инаку од претходно имаше едно црево дупнато кај интеркуелерот и го сменив да не пушта воздух.

По ваше цената за репарирање на турбина е ок или надувана е цената малце?

И некој добар мајстор за мерцедеси да препорачате или некој што продава половни турбини пошто нова е 500 евра?
fb.com/olikomerc

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #1 на: 22 Април 2014, 21:28:39 pm »
И таа нова за 500 ептен ке се погоди

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #2 на: 22 Април 2014, 21:47:04 pm »
не ти е висока цената со тоа што ако можеш да спуштиш до максимум 250, подоле не барај.

Отсутен tdejan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 138
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #3 на: 22 Април 2014, 21:52:52 pm »
ако се мислиш за репарирање, прашај прво во Ужице:

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,8264.msg421182.html#msg421182

ние имавме ептен профи искуство со нив.


Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #4 на: 23 Април 2014, 00:05:27 am »
Чудно што по година дена пак ти се јавуваат исти звуци т.е на идентичен начин ти откажува турбото.Проверите дали му доаѓа на турбината масло во куќиштето и добро ја подмачкува ... инаку на некои модели мислам има филтерчиња за маслото на цевчето што влегува во турбината и тие се запушуваат па помал проток на масло има во самата турбина......инаку замастена ли ти е турбината т.е цревата околу неа троше ли уље? на осовинката ја проверивте ли има ли луфт?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #5 на: 23 Април 2014, 00:09:57 am »
не е чудно.. купиле половна турбина, која веројатно има пројдено исто толку колку и претходната, значи при крај била...
а тој звук кој го опишува нај веројатно е пред да рикне, кога ке почнат перките да допираат по телото одоколу.. потрошени пиксни, осовинче и слично. и основниот проблем доаѓа што тоа е мерцедес па мора да се вози со педала до доле, бидејки е секојдневно спортско возило... (ова само шекулирам)... од друга страна можеби е стандарден дефект-маана на тој тип на турбини за тој тип на мотори.. инаку држи и логиката дека цевките за масло може да се со намален проток, како прво од замастување а како второ и од ослабена уљна пумпа...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен olikomerc

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 247
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #6 на: 23 Април 2014, 00:22:18 am »
Па мислам дека има замастено околу турбината, а инаку мерцедесот воопшто не е возен при високи обртаи и турирање, па да мислам дека сум ја издувал. Напротив многу лежерно и нежно е возен со менување брзини на 2000-2500 обртаи.
fb.com/olikomerc

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #7 на: 23 Април 2014, 00:48:09 am »
тоа околу турбината може да биде и од нејзе а може и од дихтунг да биде... во секој случај.. ја имаш старата турбина? ако да, репарирај ја, повеке верувам во репарирана турбина одошто во половна... значи репарирај ја и чекај оваа да рикне, па смени ја... или смени ја одма, а оваа како “љута“ резерва чувај ја...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен olikomerc

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 247
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #8 на: 12 Мај 2014, 00:23:55 am »
Апдејт:

Излезе дека не било турбото проблем, туку лагери на алтернаторот, сменети се со нови и комплет со се работна рака платив 2200 денари :)
fb.com/olikomerc

Отсутен Pistorij

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
  • ECU rejected...
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #9 на: 12 Мај 2014, 01:01:29 am »
Апдејт:

Излезе дека не било турбото проблем, туку лагери на алтернаторот, сменети се со нови и комплет со се работна рака платив 2200 денари :)

ѕвер :D такви се тие работи - Претпоставката е мајка на сите заебанции.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #10 на: 14 Мај 2014, 09:09:25 am »
Сакаш да кажеш дека сега имаш 2 исправни турбини???

Убиј го мајсторот што ти ја менувал, ако е така!!!

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #11 на: 14 Мај 2014, 09:25:32 am »
Нема мака од резерва турбини. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #12 на: 14 Мај 2014, 10:49:34 am »
Разбирам дека притребува резерва мењач, но зошто би ти била резерва турбина???

 :D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #13 на: 14 Мај 2014, 10:50:39 am »
Прашај го Рики.... :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Проблем со турбина и репарирање
« Одговори #14 на: 14 Мај 2014, 10:59:38 am »
 :D :D Ха, ха ха, добар беше постов,