Петок 13-ти, ден за средување на колата
Прво промена на зимските со летни пневматици во Мотоцентар. Една кола, за 10минути завршив работа и ми дадоа картичка за 20% попуст на било каква услуга и пазар на козметика, бришачи и слично.
Потоа отидов на промена на спиралите. Бев кај мајстор Перо, кој ми го предложи аце-106 (фала Аце), и кој има работено во Ка-Дис.
Муабети, заебанции, кафе и работата се заврши најпрофесионално.
Комплетна проверка на подвозје, кое нема никакви знаци на истрошеност и после 5 години односно безмалку 42.000км. Нит гумички, нит буфери, нит бутури. Проверка на кочници, за кои мислеше дека се сменети, но не се. Воопшто не изгледаа истрошени како за километражата која ја имаат поминато. Не кочам, што да праам
Дијагностика:
Разлика помеѓу спиралите:
- задни
- предни
После 2,5 саати се заврши работата и правац АвтоМето на центрирање. Завршено и таму за пола саат. АвтоМето го потврди истото, дека подвозјето е во одлична состојба, но најде замерка на една од гумите. Истото ми го посочија и во Мотоцентар и кај Перо. Се надевав дека ќе ја изгурам сезонава со истите гуми, но по се изгледа ќе мора да се мењаат.
Од таму, на перење кај Дандо и Бушав, а таму мини митинг, Зеро, Прчот (треба да части), ЗлаткоА.
Еве ја колата по целодневниот третман:
Колата легна сосема дискретно, би рекол доволно, за да не изгледа нападно и сепак да личи на не расипана кола
(по спецификација вели 2 до 2,5 цм)
Првични впечатоци.
Одлично!
Колата нема изгубено на конфор (не дека имаше некаков Конфор), при нагла промена на правец нема ни најмало занишување, одлично држи правец. Пошто претходно имав Ибица со афтермаркет FK спирали, од прилика очекував повремено осцилирање на нерамнини, "пливање" при поголеми длапки, но не, со овие спирали ги нема тие појави. Сепак се спирали наменети токму за оваа кола и при нормално возење речиси и не се забележува дека е направена некаква модификација.
Следно, има повеќе планови, но ќе видиме, со ред