Автор Тема: Ford доктор за Ford прашања  (Прочитано 237462 пати)

Отсутен Rammlied

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 309
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #705 на: 08 Декември 2015, 15:59:30 pm »
Добар ден,
Ве молам за VIN за да Ви дадеме точна информација.

Povelete: WF0WXXGBBWYT19456

Pozdrav :)

Здраво,

- термостат за вода 2.509,00 денари,промена 960 денари - го нема на лагер
- термостат за масло 3.090,00 денари,промена 2.400,00 денари - го има на лагер

Поздрав,
Докторот

Докторе, само да се надоврзам на проблемов, оти мислам дека имам сличен проблем.

Кај мене проблемот е што стрелката почнува да паѓа само на удолници, немам проблем со парно или слично.
Дали е ова нормално? Дали има несакани последици? Еве денеска при 30 мин возење го приметив ова. Ама беше доста ладно надвор (2c).  Не планирам да вадам OEM термостати, чисто ме интересира.


Отсутен Mondeo MK3 2.5 V6

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #706 на: 08 Декември 2015, 16:01:15 pm »
Ford mondeo Mk3 (2004) 2.5 V6 170hp so lovato plinski ured. Taze redoven servis standard i zamena filter plin i dopolneto ulje. Se pojavi problem secka kolata okolu 1800-2500 vrtezi osobeno pri pogolem napor (uspon) vo 3-ta, 4-ta, 5-ta brzina (sigurno i 6-ta ama tesko se primetuva). Smeneti svekici (site 6) ama ne go resi problemot. Problemot ne e postojan t.e. moze 2-3 dena da razvozuvam niz grad i na otvoreno i da ne secne, a nekogas se utepuva od seckanje. Ja vozam taka vekje 3000km i ne mozam da najdam nekoja sema na povtoruvanje t.e. plin kade sum stavil (stavam lukoil ama probav i makpetrol) ili dali e polna ili pri kraj so plin ili nadvor vremeto toplo=ladno-vlazno-suvo... nikako ne mozam pattern da najdam. Inaku ako svrtam na benzin si raboti bez problem. Cesto ako ja svrtam na benzin i da povozam 1-2 minuti i posle koga ke svrtam pak na plin vekje ne secka. Ja nosev na plinav vika ne ti e do plinot, menjaj kabli, bobina, maf, lambda... izleze sve da menjam :). Ajde zatoa nekoe iskustvo ili predlog...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17448
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #707 на: 08 Декември 2015, 16:15:16 pm »
Почни од кабли менување, особено ако не знаеш кога последен пат се сменети. ;) Проблемот со електроника и палење се решава чекор по чекор, почнувајќи од најефтиното решение.
Многу пати имам слушнато од луѓе што возат на плин: доколку колата има проблем во палењето на горивото, тој проблем се мултиплицира 10 пати ако колата се префрли на плин.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5006
  • The Spartan General
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #708 на: 08 Декември 2015, 16:49:52 pm »
.....

Проблемот да не ти е со капацитетот на дизните, колку и како вбризгуваат гас? Или испарувачот нема доволно капацитет да го храни самиот мотор.
2.5 в6 е релативно жеден мотор, па ако се штелувани да вбризгуваат бедна смеса, под напон ќе сецка и тоа како.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5006
  • The Spartan General
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #709 на: 08 Декември 2015, 16:51:20 pm »

Докторе, само да се надоврзам на проблемов, оти мислам дека имам сличен проблем.

Кај мене проблемот е што стрелката почнува да паѓа само на удолници, немам проблем со парно или слично.
Дали е ова нормално? Дали има несакани последици? Еве денеска при 30 мин возење го приметив ова. Ама беше доста ладно надвор (2c).  Не планирам да вадам OEM термостати, чисто ме интересира.


И кај мене е така,  до термостатот е. Сега му праќам на татко ми нов, оригинален, па ќе видиме како ќе се покаже. Исто, си го менувал ли вториот термостат (овој за масло)? Исто, како си со парното?
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Rammlied

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 309
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #710 на: 08 Декември 2015, 17:31:14 pm »
Немам менувано досега, пред тоа германецот дали менувал незнам :)

Немам проблеми со парно.

Од муабет со друг човек, и после менувања на двата термостата во Ми-Да, состојбата му е иста, overcooling.

Еве можно решение од некој попаметен :)

Цитат
The oil cooler stat can be changed with minimum coolant loss if you have the new one ready to stick in as soon as you pull the old one out. I have troubleshooted this overcooling problem for months blocking off radiator etc changed the oil cooler stat then the normal stat and still had the over cooling so changed the normal stat again and it still ran cold esp in the winter weather, Now I used an after marked water stat and a genuine ford oil cooler stat and nothing cured the problem and what I narrowed it down to was the water stat on the side of the engine was passing in its housing due to incorrect rubber seal width (worn/compressed) so I removed the housing opened it checked it then I dried it off used silicone where the rubber seal on the stat seals (both sides) rebuilt and let it set for a while then refitted - that was last winter and my temp gauge has sat in the middle ever since unless I have the fans on full inside the car but this seemed to cure my problem.


@Luki напиши дали има промени откако ќе ги смените ;)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #711 на: 08 Декември 2015, 17:34:17 pm »
капта разгледај ја убаво да не е напукната негде

Отсутен ford_mkd1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #712 на: 08 Декември 2015, 20:21:06 pm »
Немам менувано досега, пред тоа германецот дали менувал незнам :)

Немам проблеми со парно.

Од муабет со друг човек, и после менувања на двата термостата во Ми-Да, состојбата му е иста, overcooling.



Еве можно решение од некој попаметен :)

Цитат
The oil cooler stat can be changed with minimum coolant loss if you have the new one ready to stick in as soon as you pull the old one out. I have troubleshooted this overcooling problem for months blocking off radiator etc changed the oil cooler stat then the normal stat and still had the over cooling so changed the normal stat again and it still ran cold esp in the winter weather, Now I used an after marked water stat and a genuine ford oil cooler stat and nothing cured the problem and what I narrowed it down to was the water stat on the side of the engine was passing in its housing due to incorrect rubber seal width (worn/compressed) so I removed the housing opened it checked it then I dried it off used silicone where the rubber seal on the stat seals (both sides) rebuilt and let it set for a while then refitted - that was last winter and my temp gauge has sat in the middle ever since unless I have the fans on full inside the car but this seemed to cure my problem.


@Luki напиши дали има промени откако ќе ги смените ;)

Druze ovoj toa sto go vika e deka za prviot termostat za ladenje na motorot, ne onoj sto ti vika Luki za ladenje na uljeto, treba gumickata da mu bide podebela. Neorginalnite termostati iako se potpolni ispravni, sepak povekjeto imaat potenka gumicka od toa sto treba. A onoj covekot sto manuval vo Mida sigurno dobil original tka da toa ne e problem. Reci mu da proveri dali mu raboti ventilatorot za radijatorot pri samoto palenje, iako klimata ne mu e pustena(klimata se pusta ako kopceto A/C e ON ili ako kopceto za duvanje e namesteno da duva nakaj sofersajbnata), bidejki mozno e da ima rasipan ili premosten preostat na cevkite za klimatizacija. Ova Luki mi go kaza :) Jas go imam istiot problem ama sega doprva treba da go menuvam uljniot termostat.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #713 на: 26 Декември 2015, 10:06:42 am »
Дали го имате овој лонг лајф антифриз и цената која е?

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Добро утро,

ваков тип на антифриз имаме и чини 450,00 литар,но во моментот имаме акција во која за 1.200,00 добивате антифриз,дестилирана вода и замена.
Поздрав,

Докторот


Кој тип е неможам да најдам информација, пред малку се јавив кај вас и дечкото не знаеше да ми каже дали е G11,G12, G12+?

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #714 на: 26 Декември 2015, 16:07:54 pm »
Здраво Докторе,

Колку чини задно лево светленце за магла за Фиеста 2011 заедно со монтажа?

Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1213
Одг:
« Одговори #715 на: 27 Декември 2015, 02:20:06 am »
Доктор

Зашто ми мириса на нафта во кабината внатре на фиеста 2013, сменети сите филтри и тој за нафта пред 3к км кај вас

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #716 на: 27 Декември 2015, 08:55:43 am »
Што бидна со тој онлајн каталог на веб страната каде што ќе можеше да се пребарува по модел, број на шасија и цени за резервни делови?

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #717 на: 27 Декември 2015, 10:30:17 am »
Мислиш нешто како ова?

http://fakturi.motopfohe.bg/chasti/ReportPage.jsp

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5006
  • The Spartan General
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #718 на: 27 Декември 2015, 10:51:14 am »
Јас го користам овој, засега е точен. Плус има линк со деловите + Цените од заменските производители.

http://eucatparts.com/?action=cat_ford

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен pop_sk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: Ford доктор за Ford прашања
« Одговори #719 на: 27 Декември 2015, 23:17:33 pm »
zdravo imam ford mondeo 1.8 85kw 1995 god,benzin/plin i imam problem samo koga ke se zagree motorot pocnuva da trokira,zameneti se svekici,kablovi i bombina.ako imate nekakva idea ve molam pisete