Здраво,
Јас сум ФОРД ФАН и веќе 5 години возам Форд Фокус 1.8 TDDi 90 KS 1999 год од кој сум презадоволен во смисла на трошоци за одржување,вожња,перформанси.Сега имав намера да ја сменам колата и да земам понова и поудобна.Изборот падна на Мондео МК4 дизел 2007-2008 година(повторно Форд се рабира кој би го купил од Германија) кој ептен ми се допаѓа.Меѓутоа пред да купам решив да посветам малку време читајќи по форумите затоа како се задоволни корисниците од тој модел.Се пишува дека многу дизел коли од различни марки и модели се соочуваат со проблеми.Прв,после некои 150 000 км требало да се менува замаец,потисна плоча и ламела за што се потребни некои 2000 евра(како е можен толку скап дефект на таква модерна технологија)?Друго,расипување на пумпата за уље,па при полн мотор со уље рикнува турбината,турбо полначот и слично.Трето, поголем дел од моторите имале DPF филтер(филтер за тврди честици кој исто така знаел да се расипе па мора да се замени).И четврто,некои мотори имале пиезо дизни(некои Сиеменс,други Бош) па поради нечиста нафта се расипувале и морало да се заменат сите четири(проблематични биле Сиеменс)и чинеле многу.Сега,бидејќи сте реномирана компанија на која многу и верувам,ве молам ако може да објасните за овие проблеми,што е точно,а што не?Друго,а за мене и најбитно,да ми кажете какви се вашите искуства со дизел моторите на овој модел на Мондео?Според вас кој мотор би ми го препорачале од дизелите 1.8 2,0 или 2,2 TDCI и на што да обатам внимание(дали има некој дизел мотор кај кој не мора да се менува или има обичен замаец, да нема или да не прави проблем DPF филтерот и околу проблемот со дизните) ?Однапред ви благодарам!