Автор Тема: Renault Megane 1.5 dCi 2006  (Прочитано 133379 пати)

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #315 на: 03 Октомври 2012, 16:14:18 pm »
Само пази на „плави оркестар“, не одговарам за можните последици :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #316 на: 03 Октомври 2012, 16:15:35 pm »
е де на обиколница у 4та до 130 доста е,немора 5та

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3810
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #317 на: 03 Октомври 2012, 16:15:48 pm »
Probaj be so si se uplasil tolku, kako vikaat od ednas peder ne se stanuva, taka i za kolata od ednas nema da ti rikne ;D ;D ;D

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3464
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #318 на: 03 Октомври 2012, 16:16:30 pm »
Што мислиш бе па ти ова не иде многу :)

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6848
  • French diamond
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #319 на: 03 Октомври 2012, 16:24:44 pm »
Незнам кај Прч како е, ама кај мене и да сакаш неможиш да ја возиш во црвено т.е точно кај шо почнува црвено на оброметар, таму и исклучва.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3464
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #320 на: 03 Октомври 2012, 16:26:40 pm »
Е не знам ни ја како е :)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #321 на: 03 Октомври 2012, 16:34:16 pm »
абе прч прч,кој ти набил вакво мислење во главата дека нечини колата да се "извози"
можам да гарантирам дека поголем дел од форумов ги "стискаат" колите па ете ништо не им е

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #322 на: 03 Октомври 2012, 16:36:40 pm »
Да се надоврзам на муабетот, ми има останато во главата дека на некои коли со понова дизел технологија дури и во упатството си пишувало дека е препорачливо "издувување" на отворено.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7827
  • Плинаш!!!
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #323 на: 03 Октомври 2012, 17:08:22 pm »
Е не знам ни ја како е :)
Во принцип сите дизели одат до црвено. Е сега ако има има правено ремап или нешто друго рчкано тогаш може ке влага во црвено. А за бензинците има фабрички што одат во црвено. Еве на пример Хонда Цивик како на Боки, од 7000rpm почнува црвено, ама оди до 7500rpm. Така да ич да не му се секираш.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #324 на: 03 Октомври 2012, 17:16:39 pm »
Се сложувам со ЖилеПунто во врска со Хондите.Инаку скоро сите коли исклучуваат каде што почнува црвеното поле.
Прч,немој вакви муабети,земи таму испукај ја дур оди,а ако неќеш дај јас ке го сторам тоа за тебе. ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #325 на: 03 Октомври 2012, 17:22:14 pm »
Ништо нема да и стане ако еднаш ја истераш максимална брзина, ти нема секогаш тоа да го правиш, ете еднаш во неколку месеци и готово, накачуваш скоро максимални вртежи, држи така 1 километар и готово после продолжи си нормално возење  :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #326 на: 03 Октомври 2012, 17:24:02 pm »
Генерално, правилото за „издувување“ на било кое турбо-полнето возило е да го возиш возилото околу 1000 вртежи пред redline, околу 15-тина минути. За дизел тоа значи грубо околу 3000-3500 вртежи. Во Скопје, најдобро место е обиколница.

Реално, секое возило си бара издувување, а турбашите уште повеќе. Издувувањето е потребно за да излезе гарежот и ѓубрето кое се собира во турбината при секојдневно возење. Шалтање на турбодизел под 2000 вртежи (односно без да се уклучи турбината „на пуна“) со време си носи последици - турбо кое глави, итн. Ова може да резултира со скапа поправка кога ќе треба или да се репарира турбото, или да се смени.

Возење 1-2-3 минути вака не е доволно. Потребни се 10-15 минути за турбото да постигне соодветна температура. Без тоа, џабе.

Со оглед на тоа дека Меганот на Прч никад (или скоро никад) не видел издувување, би препорачал едно прописно стискање по обиколница, може и две.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #327 на: 03 Октомври 2012, 19:08:49 pm »
Затоа јас секад го пукам голфот,за да освежам тоа турбината..;D ;D
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #328 на: 03 Октомври 2012, 19:18:47 pm »
Едо............


;D ;D ;D

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Renault Megane 1.5 dCi 2006
« Одговори #329 на: 03 Октомври 2012, 22:23:59 pm »
Е ајде кажете што подразбирате стискање ако е горење на црвено цело време, не благодарам. Како што реков си има машина специјално за тоа од Вурт и таа машина ја има сервисот Нико 1 кај што ја носам. Плус досега не сум приметил некоја потреба за дување на машинаТА.

pozdravi go Krcota od mene ;D

правилото за „издувување“ на било кое турбо-полнето возило е да го возиш возилото околу 1000 вртежи пред redline, околу 15-тина минути. За дизел тоа значи грубо околу 3000-3500 вртежи.

okolu 3000 e sosema dovolno na avtopat, a za niz grad zapukaj ja od vreme na vreme 2-ra treta da frli tro dimna bomba i dosta e za pocetok ;)  ionaka koga ke ja vozis na avtopat 120 e sosema dovolno...