Генерално, правилото за „издувување“ на било кое турбо-полнето возило е да го возиш возилото околу 1000 вртежи пред redline, околу 15-тина минути. За дизел тоа значи грубо околу 3000-3500 вртежи. Во Скопје, најдобро место е обиколница.
Реално, секое возило си бара издувување, а турбашите уште повеќе. Издувувањето е потребно за да излезе гарежот и ѓубрето кое се собира во турбината при секојдневно возење. Шалтање на турбодизел под 2000 вртежи (односно без да се уклучи турбината „на пуна“) со време си носи последици - турбо кое глави, итн. Ова може да резултира со скапа поправка кога ќе треба или да се репарира турбото, или да се смени.
Возење 1-2-3 минути вака не е доволно. Потребни се 10-15 минути за турбото да постигне соодветна температура. Без тоа, џабе.
Со оглед на тоа дека Меганот на Прч никад (или скоро никад) не видел издувување, би препорачал едно прописно стискање по обиколница, може и две.