Како и да е киа сид неможе да биде ауто над другите во неговата класа прибидејки е класично кинеско гомно. На 50000 дечкото мењал свекици, делови од предница, задни спирали му ослабеле, диктунгот на капакот му отишол, буфер гумите на предните амортизери му се отидени итн... Смешен ми е што му се смее на Зеро демек што се поебал со голфот (му се сјебал еден егр и му го смениле без пари) а не е свесен дека тој голф моментално има вредност дупло поголема од сидот и е дупло подобро ауто во било кој поглед.
1.Словенско производство е возилото
2.Свекици отприлика тогаш се менуваат, на плин кога е интервалот е пократок на пола.
3.Сменет стабилизатор, а ќе се смени и другиот да биде комплетирано т.е. можеше тој што го променив да тера уште, временскиот интервал км зависи на какви патишта се вози, кај што живеам во населбата и ебаа мамата со асфалтот се ископаа пропадна, дупки големи, булеварот исто така дупки, т.е. пола пат што се вози е таков.
Да дополнам на автопат пред Гевгелија тие големите џумки се поминати со 200-210км со 5 патници, патот Штип - Велес по дупките возено со големи брзини....
На 46к кога се правеше проверка во сервис ми напоменаа за стабилизаторот дека почнува да попушта, можни звуци тупкање кое што јас не сум ни го забележал, за 5000км возење по дупки звукот тупкање стана забележителен.
4.Во гепекот беше носено бехатон околу 10 пати до горе багажот наполнет. Едно е на среднина товар, друго е на крајот да биде тежината.
5.Дихтунг на капак, незнам од каде ова излезе, нема ништо чепкано.
6.Буферите кој некој спомна можно тупкање од нив, по направена проверка другиот стабилизатор бил, т.е. по лоша моја проценка по грешка сум го сменил тој што не треба.
Со Зеро што се дрибламе е за друго.