Благодарение на напредната технологија т.е. уредот за мерење на дебелина на лак се одлучив да земам половно возило. Откриено на одредени места ситни преправки.
Возилото не е од увоз, 46000км, од прв газда, може да се каже само што е разработено моторчето.
Критериум ми беше возило со 5* и да има есп!
Друг критериум беше вложено, добиено за парите т.е. со повеќе опрема за разлика од другите.
Трето да не е од увоз, предност бензинец.
Од опрема има многу:6 Воздушни перничиња
Абс - Есп
Автоматска клима
Kлима уред со фиока за ладење
Централно далечинско заклучување со аларм
Електрика на предни прозори
Електрика на ретровизори со греење
Аудио систем -CDP+MP3+USB+AUX+6 звучника
Аудио команди на управувач
Патен компјутер
Управувач подесив по висина и длабочина
Висинско подесување на возачко седиште
Предни светла за магла
Потпирач за рака на централна конзола со кутија
Управувач, менувач обложени со кожа
16" алуминиумски бандажи
Светло во фиоката за ладење, багажникот, бравата за контакт, пепелникот, запалката, над двете огледалца, за читање кај возачот + за задните патници...
Предни активни наслони за глава
Лумбално подесување на двете предни седишта
Простор за чување на очила
Планови во иднина: -плин под итно
-нови летни гуми 15 или 16
-затемнување на стакла
-сјајна фолија на кров?
-нијанса потемни штопови со фолија
-паркинг сензори
Незадоволен:-лумбалното подесување ми доаѓа пониско измеѓу кичмата и задникот, ова може добро ќе им биде на тие со просечна висина
- нема подесување на возачкото седиштето надоле а има висински,
-треба привикнување со местење на положбата на седење, да не напињаш да се прилепиш за седиште бидејќи "перничето" на кичмата го притискаш и се активира т.е. искача дупло наслонот нанапред за главата
-одредени дугмиња на радиото треба да се притискаат мн. силно, задржат за одредено мени "мислам две дека се"
-сервото за разлика од полото зa нијанса по тешко е
-менувачот што треба да го повлечеш нагоре за во рикверц
-малку по груб менувач има за разлика од полото 2007 кој како да лизга низ путер, особено по груб на враќање во 2 и 1 и R. "За ова слушнав некоја заштита имал менувачот затоа е така."
-нема наслон за раце на задната клупа и отвор
-преградата за наочари не собира наочари за сонце, може наочари да собере тие со права рамка т.е. со диоптер што се
Задоволен:-квалитетно и јако озвучување
-од усб песните може да се контролираат преку копчињата на воланот, освен менување фолдери
-повеќе простор за разлика од голф 5
-солидно си влече на мали обртаи
-практичен и функционален наслонот за рака
-осветлување на сите можни места
-фиока со ладење
Информации за моторот:-моторот е со ланче
-принципот на моторот CVVT е ист како на BMW Vanos, Toyota VVTI, VTEC Honda.
Еве ги цените од сервисите.
Поевтино ќе биде во сервис да се продолжи да се сервисира.
Колку за споредба гледав уље на бензиска исто шел хелих 2700ден за 4л, сега имаат промоција во киа исто уље и филтер за уље за 2300ден.
Возилото собира 3.3литри па на секој сервис различно си пишуваат колку е ставено, си подкрадуваат по малку.
Али мерак сам да си го смениш знаеш цело испуштено, па ставено ново.
Ќе видиме како ќе биде има време.
10800км.
22000км.
41000км последниот.