Автор Тема: Ефектот на бандажот и гумата кон моторот, забрзувањето, максималната брзина и др  (Прочитано 43436 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29791
    • CARclub.mk

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Да, огромна.

Aj i ti ama buljaski post pisuvas, pa kazi da mu ebam mater, malce po opsirno. Ti mislis deka so bandazive gubam mnogu ili?

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Иначе сега пробано колата со стартови мислам дека пообра е малце, климата порано пред да запалам само на контакт се палеше сега одкако ќе запалам и треба неколку секунди. Снимав со телефонов ама сниманото кој знае каде е. Не е на картица а ако е во самиот телефон нема да мжам а го донесам до компјутер. Бито сега за сега сум задоволен од ова ресетисање.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29791
    • CARclub.mk
Абе веќе ти пиша Банзаи, поголем бандаш значи поголема ротациона инерција, или како и да се викаше, што значи дека му треба повеќе сила на моторот да го заврти, и силата што би ја користел за забрзување, ја користи за вртење на бандажот. Истиот муабет е и со тежината - колку е потежок бандажот, толку повеќе сила му треба на моторот за да го движи.

2 инча се веќе нешто ситно над 5 цм повеќе. Тоа е 5цм поголем дијаметар само за бандажот.. Тука доаѓа и гума.. Па рачунај дека поголема гума скоро секогаш е потешка, итн итн итн.

Чисто за споредба, извади еден бандаж, и земи еден од оргиналните, и измери ги. Многу ме интересира која е тежината на стандардните сосе гума, која е тежината на OZ-то сосе гума.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
chlink има поголеми тркала од фабричките за 4 сантиметри. Прави ли тоа некоја огромна разлика?
Не би требало. Ај измери и кажи колку е дијаметарот на тркалото сега во сантиметри. Ќе пресметаме периметарот за колку % е зголемен. Така ќе имаме релевантен показател дали е многу или малку. Јас мислам дека не е многу.

Отсутен vili

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 114
chlink има поголеми тркала од фабричките за 4 сантиметри. Прави ли тоа некоја огромна разлика?


Ако добро се сеќавам на димензиите

185 65 / 15   дијаметар на тркало  621,28 мм
215 45 / 17   дијаметар на ткало    625,09 мм  

разлика во дијаметар на тркало 3,81 мм (милиметар)

Разлика во проценти 0,61%.

Проблемот за анемичноста да се бара на друго место.
« Последно менување: 09 Август 2011, 13:20:45 pm vili »

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Ок сега веќе прајмемуабет. Еве вака , земи метро, измери едно тркало (17 бандаж со гума 215/45) и друго тркало (15 бандаж со гума 195/55)

17 наеската бандаж со гума ќебиде пониска, така да ротацијата е таа, е сега проблемот е во ширината а највеќе во тежината на тркалото според мене. Што мислиш за ова?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29791
    • CARclub.mk
Дијаметарот е тука некаде, многу мала разлика. Ролинг радиус со стандардните е 195.25 цм, а со големите е 196.44 цм, според линков. Али од 185/65 до 215/45 има огромна разлика во нагазна површина. И разлика во тежина, сигурно. Рачунај дека со оваа комбинација има многу повеќе железо, и многу поголема unsprung mass (не знам како да го преведам ова на македонски), што има стварно големо влијание.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Дијаметарот е тука некаде, многу мала разлика. Ролинг радиус со стандардните е 195.25 цм, а со големите е 196.44 цм, според линков. Али од 185/65 до 215/45 има огромна разлика во нагазна површина. И разлика во тежина, сигурно. Рачунај дека со оваа комбинација има многу повеќе железо, и многу поголема unsprung mass (не знам како да го преведам ова на македонски), што има стварно големо влијание.

Тука мислам дека лежи зајакот. Јас и на нога го осеќам овати што го збориш, само изгледа многу сакам да не е така.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Вака, коа збориме нели еве некоја кола имала 200 кс, е сеа 200 кс е моторот, а на тркала не е 200 кс, туку пример еве е 180кс со најотимални тркала, гуми и бандажи но ако ти ја промениш таа симетрија имаш осилации значи ти правиш одстапки, и не е 180 кс туку е 170 или 160 кс на ТРКАЛО !

Значи другарче мое Мики, ти си направил големи одстапки и затоа тебе колата ти е по спора, а плус и тоа што имаш проблем во мотрот, затоа троши толку многу....

Коа јас кај мене го утнав палењето на мојава кола, за 50% трошеше повеке, и за 50% помалце идеше... А во прашање беа само 2 заба во касние или на шаблонот некој 30-40 степни
« Последно менување: 09 Август 2011, 13:42:21 pm RikiRulz »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Гледам ресетирањето ти помогнало.

Втор совет што може да ти го дадам, иди до Бутел има еден отпад, извади ја плинската боца и фрли ја.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Гледам ресетирањето ти помогнало.

Втор совет што може да ти го дадам, иди до Бутел има еден отпад, извади ја плинската боца и фрли ја.

Биииииииппп...грешка....најди некој шо ќе му дојдат гости од Израел и дај му ја...барем ќе му завршиш работа! ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Дијаметарот е тука некаде, многу мала разлика. Ролинг радиус со стандардните е 195.25 цм, а со големите е 196.44 цм, според линков. Али од 185/65 до 215/45 има огромна разлика во нагазна површина. И разлика во тежина, сигурно. Рачунај дека со оваа комбинација има многу повеќе железо, и многу поголема unsprung mass (не знам како да го преведам ова на македонски), што има стварно големо влијание.

Тука мислам дека лежи зајакот. Јас и на нога го осеќам овати што го збориш, само изгледа многу сакам да не е така.

Евентуално само разликата во маса на тркалата. Ама таа unsprung mass што ја вика патронажната се осеќа правопропорционално со брзината, а ти имаш проблеми при мали брзини. Нешто ми кажува дека неќе да е тоа проблемот.

Дај да измериме разлика во тежини. Ако е докај 20% разлика не би требало да е проблем. Таа разлика во маса при поголема брзина и да дојде до 100%. Ама 100% потешки тркала не е малку особено кога се вртат. Е сега не знам дали би можело да се пресмета и конвертира и да се спореди тоа со масата на возилото. Да речеме дека кога стои возилото ти е 1200 кила а кога се движи да би била по инерција сосе разликата во тркала 200 кила повеќе. Тогаш веќе би се забележувал проблемот драстично

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Гумите се сега измерени разликата е во некои 4 кила, 15 ките кој се со гума 195/55 тежат 16 и нешто ситно а 17ките тежат 20 и нешто ситно.

Луѓетурете му курот на плинот, нема врска тој со ништо, јас кога ќе го исклучам заборавете го. Нема вреска едно со друго, јас сега за бензин зборам.

И по правило првин сегледа колата да работи на бензин па после ќе вииме како ќебиде на плин, општо правило.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Вака, коа збориме нели еве некоја кола имала 200 кс, е сеа 200 кс е моторот, а на тркала не е 200 кс, туку пример еве е 180кс со најотимални тркала, гуми и бандажи но ако ти ја промениш таа симетрија имаш осилации значи ти правиш одстапки, и не е 180 кс туку е 170 или 160 кс на ТРКАЛО !

Значи другарче мое Мики, ти си направил големи одстапки и затоа тебе колата ти е по спора, а плус и тоа што имаш проблем во мотрот, затоа троши толку многу....

Коа јас кај мене го утнав палењето на мојава кола, за 50% трошеше повеке, и за 50% помалце идеше... А во прашање беа само 2 заба во касние или на шаблонот некој 30-40 степни

Рики ако ми е во касние ќе загрева колата, кај мене тоа не е случај, скоро никогаш одкако го сменив термостат неми качило повеќе од 90 степени.