Автор Тема: Ефектот на бандажот и гумата кон моторот, забрзувањето, максималната брзина и др  (Прочитано 43439 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Chlinki, ajde izmeri meguzabrzuvanja  ;D

Чекај да ја средиме па ќе биде, вака на ваква кола ако сакаш да се лажеме нема проблем ќе снимам.

Иначе кога веќе збориме конкретно за проблемот на алфата мое и поствите да се пребаца кај мене во тема.

Да продужам:

Сега моментално ја пробувам финтата со ресет. Ја конретно ќе пробам да ви бјасна што осеќам и каде е проблемот.

Небитно дали тргам како треба или не, дали ќе зашлајфуваат тркалата или не, проблемот е кога ќе залепат и почетното тргање што треба да даде снага колата, се мучи тромо, како да е 8 тона тешка, затоа јас мислев дека неможе да ги поместува гумите. Доле воопшто ја нема силата, а и после не е нешто сјајна ама задоволува.

Јас еве се спремам 15 киата гума да ја ставам на вага па ќе ја вадам 17 ката и ќе видам разлика.

За ова со маф сензорот шо викате можно ли е тоа да е проблем? Ипак мајсторот што ми го кажа тоа стварно е профи, само малце као на брзање ми го кажа тоа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
ti kako sto zboruvas kolata ne mrda, ne e do bandazite nikako.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Члинк, пред да се впуштиш во давање пари по мајстори, еднаш само да ја пробам со Аце.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
ti kako sto zboruvas kolata ne mrda, ne e do bandazite nikako.

Значи опасно спор старт, хди- то ми бегаше цела кола на старт. Вака на семафори на тргање и друкпа су осетил, некое помало количе ќе тргне и тоа не нешто јако а алфава се мучи маме си ебава и после ќе го помине кога ќе земезалет над 4000.

Не знам што е, имам проблем и со друга кола и многу наеднаш доаѓа.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Члинк, пред да се впуштиш во давање пари по мајстори, еднаш само да ја пробам со Аце.

Абе куоре сега те видов шо не речеда седнеш и пробај, осетливо е ова јас што зборам, не е нешто што нема да го осетиш.


Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Море Торко, не смееш да тргнеш испод 4000 обртаја. Како се тркаш ти ебате испод 4000 обртаја.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Море Торко, не смееш да тргнеш испод 4000 обртаја. Како се тркаш ти ебате испод 4000 обртаја.

Куоре неми го пратиш муабетот, ако јас тргна на 4000 колата нема а мрдне од место, јас добро знам колку и како треба да тргнам.

Како и да е го правевме муабетот, и да згрешам тука со тргање не би требало толку да ми бега.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Башка овој наклипов ко што гледам истиот проблем го има.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55048
  • Махер
Под 4000 ако нема сила, а над тоа чим добива наеднаш... Да не ти стаил некој турбина, без да знаеш?

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Под 4000 ако нема сила, а над тоа чим добива наеднаш... Да не ти стаил некој турбина, без да знаеш?

Абе Дени да си жив и здрав понекогаш итака се осеќам ама ќе поверував во тоа ако колава имаше 60 коња па да и ставил некој тирбина и да добива после на сила. Мислам Цитрончето на аце ми го скина газот на старт, цела кола ми избега, не знам што е моментот може и колава да е до толку ќумур на старт. 

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17594
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
До кај си со ресетот?

И не се плаши одма дека не работи. Ресетот на ECU уствари ги брише сите податоци што колата ги учи или ги прима од сензорите. После ресет, треба да се вози градска (тргни допри, лерот да го научи), автопат, и газење. Ќе осетиш дека нова кола имаш, ако го правиш ресетот на точен начин.
« Последно менување: 09 Август 2011, 11:50:42 am MartinAlfista »

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Значи ја исклучив од акумулатор 55 минути после ги ставив клемите и ја запалив и си работеше 16 минути, ја угасив 11 минути, пак ја запалив и во лер и дадов гас до 7000 обртаи. Пак ја угасив и сега чекам да излезам да јапробам.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17594
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Имаш и ресет за гаста (лерот).

Manual process
Disconnect the negative lead from the battery for a minimum of 45 minutes. Some people recommend overnight but that is not really necessary.
Reconnect the battery negative lead
Put key in ignition, turn to MAR and leave for 90 secs
Turn off the ignition, but not remove the key and leave for 90 secs

Start the engine but do not touch the throttle and let the car idle for 15 mins otherwise the car will not rev freely afterwards (as V6 owners know at their peril)
Turn the car off and leave for 10 mins
Start the car and take her for a blast

Значи со истиот процес се средува тоа.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Вака, при утнато палење од еден или два заба, колата е по спора, по лена е ... споро ги прима, тешко пуни...

А гумите дека играат голема улога тоа сум, го кажал и да не се повторувам ама пак во кратки црти...

Помали тркала, поголемо забрзување, понестабилно во кривини и понеудобра вожња...

Поголеми тркала, помало забрзување, стабилност и убава вожња

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17594
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
chlink има поголеми тркала од фабричките за 4 сантиметри. Прави ли тоа некоја огромна разлика?