Автор Тема: проект, санација на крило, кров и механика на пежо 306  (Прочитано 22312 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
има мајсторот многу од заштитна опрема... само е таков и нејке да користи... го мрзи... да видиш како заварува со цо2... има ептен добра маска со самозатемнување и тоа со повеке модови дали е на дневна светлина, сонце, облачно или со сијалица... џабе... скоро нова му е, батерија не и сменил до сега а преку 10 години ја има...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
гуми...





после ова монтирав радиото и задни елипси па отиде на генерално перење, па на едно пробно возење...

еве клип.. сакав да снимам на плин и така и направив.. само ја утнав кокошката во шалтање меѓу прва и втора... како можев да симам со десна рака? ми текна на 5.000 обртаи, додека да преместам рака на телефонот отиде во ибер и скор 2 секунди ја држев така... инаку на плин е клипов... сега веке е пак во улична прашина целата, од “кваилтетот на воздухот“ во милиот ни град... уште една фотосесија да и удрам целосно и тоа е тоа...


покасно истиот ден го тестирав.. на плин отиде до 165 едвај, на бензин до 205. ама плинот е маааалку намален (околу 30%) заради тоа што невестата ке го вози. не и треба на нејзе ракетни брзини. сепак овој мотор е по малку и опасен за луге неискусни зад воланот...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43786
  • Il Moderatore
Не го терај на сиромашна смеша... Не биди „таксист“ :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 802
  • Opel zafira 2.0 125 kw
има мајсторот многу од заштитна опрема... само е таков и нејке да користи... го мрзи... да видиш како заварува со цо2... има ептен добра маска со самозатемнување и тоа со повеке модови дали е на дневна светлина, сонце, облачно или со сијалица... џабе... скоро нова му е, батерија не и сменил до сега а преку 10 години ја има...

Mislev za farbanje maska.Znam nekolku dusi nenoseja

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Не го терај на сиромашна смеша... Не биди „таксист“ :)

не е на сиромашна смеса.. токму тоа е една од финтите на стагот (стаг плински уред)... јас ке му одредам кои му се крајни максимални вртежи... со плинскиот уред му го одредувам иберот... на плин еден сетинг, на бензин друг сетинг. плус му ставивме дизни со помал промер и автоматски и комплетната снага е намалена. многу е лесно да му ги сменам дизните... 10 минути работа е тоа, ги имам во гепек. а за иберот 3 кликања на ентер е... :) многу го сакам стагот... мнооооогу... комбинации милион. од првичните идеи на стаг уредот и овозможување на софтверот да се уфрли секој 4-ти или 8-ми такт бензин доаѓа и решението за фси моторите... ама ај тоа е друга тема.. поентата ми беше дека овој плински уред има отворен софтвер да си праиш комбинации милион... не за џабе само овој плински уред работи како што треба на реникс компјутери на возила... за французи е закон.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Аии па ова било последна серија на 306 со округли магленки, парталии... Закон, закон нема што, ако сум послободен деновиве или викендов ќе се договориме, мора да поминам да го видам пежово, во крв ми се французиве едноставно ( посебно 306-ката )... До тогаш дај испосликај го и ентериерот чкрапни го обавезно... :)
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
не е више во гаража...лепша половина го вози...

и сум ја фатил денес како со шлајф трга...  >:(
коа и се јавив ми вика сеуште неможе да се навикне на тргањето... на дизелот сакало кога ке пуштиш кумплунг да притиснеш гас до крај за да иде... ова кога ке притиснеш почиња да шлајфува... ќе треба уште да намалувам со плинот... ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Колку години вози лп онак?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
сеуште е возач почетник... нема наполнето 2 години возачко искуство

да, знам... не смее по закон да ја вози оваа кола... 100 киловати е, а законот викаше до 90 ако не се лажам... или до 60 беше? ај бе шо има везе... ке пројде без казна на база на полот и шармот ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9197
  • Аstra la vista baby !
Толку работи направивте, а бандашите не ги исфарбавте.

Не се заебавајте, земете средете ги и бандашите, да биди се како што треба ;)

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Максималната дозволена снага на возилото кое возач почетник може да го вози е 75 киловати (100 коња). Така да гледај направи некоја фора у сообраќајната ако се може, да се напише помала снага некако, така би ти било најбоље. :)

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5055
Не го терај на сиромашна смеша... Не биди „таксист“ :)

не е на сиромашна смеса.. токму тоа е една од финтите на стагот (стаг плински уред)... јас ке му одредам кои му се крајни максимални вртежи... со плинскиот уред му го одредувам иберот... на плин еден сетинг, на бензин друг сетинг. плус му ставивме дизни со помал промер и автоматски и комплетната снага е намалена. многу е лесно да му ги сменам дизните... 10 минути работа е тоа, ги имам во гепек. а за иберот 3 кликања на ентер е... :) многу го сакам стагот... мнооооогу... комбинации милион. од првичните идеи на стаг уредот и овозможување на софтверот да се уфрли секој 4-ти или 8-ми такт бензин доаѓа и решението за фси моторите... ама ај тоа е друга тема.. поентата ми беше дека овој плински уред има отворен софтвер да си праиш комбинации милион... не за џабе само овој плински уред работи како што треба на реникс компјутери на возила... за французи е закон.
колкави дизни стави?и дали се 3 омските?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
ке ги збуниш лугето.

значи дизните се едно а вентилите друго. дизните се обични цевчиња со навој. нема на нив ни омажа ни ништо... само проток т.е. отвор. 1.4 се мислам или 1.7 беа конкретно ако тоа те интересираше... а бензинските дизни незнам колку се точно... и да не ја усеруваме темава со плински карактеристики... во секој подфорум има тема за плин, немора и во оваа тема да има...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
не е више во гаража...лепша половина го вози...

и сум ја фатил денес како со шлајф трга...  >:(
коа и се јавив ми вика сеуште неможе да се навикне на тргањето... на дизелот сакало кога ке пуштиш кумплунг да притиснеш гас до крај за да иде... ова кога ке притиснеш почиња да шлајфува... ќе треба уште да намалувам со плинот... ;D

Хаха, епа тешко е од дизел на бензин да се навикне, па башка 135 кс бензинец и што повеќе да правиме муабет... :D
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
А тоа што тргнува без гас само со испуштање кумплунг е друг муабет