еве го проблемот со спојката.
бев малку одпоише груб кога ги закачував жабиците и едноставно направи пликц и се откачи... инаку го измерив, ова е кабелчето што носи маса (нула) на греачот позади... па ми се извртеа некои идеи да му набутам едноставно алуминиумска фолија меѓу контактот и лимот од гепекот, би требало да си работи без проблем... по моја логика да... или да му набутам неколку реда фолија па спојката па пак фолија се додека цврсто не го набијам со лимот од шасијата...
инаку една меѓу фаза сликнав. механиката се работи, едно по едно мењаме се. левата (возачката страна) сменето се комплет, сега е совозачката страна до пола средена. 1 саат по полноќ ме фати и неможев више... здравје утре ако е лошо времето ке работам ако не, со фамилија ке си терам шетање, па во понеделник ке продолжам.
инаку еве како изгледа офарбаното, со комплетирано стакло, штоп, кедери и слично. чекам неколку дена да стегне бојата и лакот па ке почнам да ги полирам останатите работи од возилото...
седиштата сменети, тапацири уцврстени, пластики и глупости средени. од внатре останува уште цд да монтирам и елипси на дупките одзади. инсталација за нив извлечена ама не поврзана на џековите...
и неможам да поверувам дека некој гение адаптирал долна јабучица од голф на пежово... а јас се чудам што тропка кога вртам лево десно, тоа да ти имало луфта на штрафовите... бах, која бахата работа еј...
значи, чекам одговори за решение за спојката за греачите.. до сега не сум се судрил со овој проблем, а логиката ми вели дека со фолијата ке го решам проблемот... ако треба одпосле и со силикон ке заобиколам околу фолијата за да не би примала воздух и да оксидира...
ми држи логикава?