Автор Тема: проект, санација на крило, кров и механика на пежо 306  (Прочитано 22045 пати)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: проект, санација на крило и кров на пежо 306
« Одговори #15 на: 23 Февруари 2014, 00:56:58 am »
Лепак само,немоеш да  залемиш

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6796
  • French diamond
Одг: проект, санација на крило и кров на пежо 306
« Одговори #16 на: 23 Февруари 2014, 01:39:12 am »
Ова ќе излези спремно количе... ах да имав пари да ти го земев, ко ќе го огласиш  ;D  :-\

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: проект, санација на крило и кров на пежо 306
« Одговори #17 на: 23 Февруари 2014, 01:42:43 am »
Аирлија работа Алек, нема што те бива за вакви работи... Сакам да го видам пежовчево кога ќе биде стокмено, а иначе е ѕверче нема што и претпоставувам дека топ ќе испадне... Стави слики од спојката да видиме што, како може да се направи... ;D

Едит:

Според задниов дел и штоповиве, како што можам да приметам ова фејслифтот е така ?? :)

Љеље, љеље ова љети бе...
« Последно менување: 23 Февруари 2014, 01:59:39 am Mario_306 »
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: проект, санација на крило и кров на пежо 306
« Одговори #18 на: 23 Февруари 2014, 02:00:39 am »
еве го проблемот со спојката.


бев малку одпоише груб кога ги закачував жабиците и едноставно направи пликц и се откачи... инаку го измерив, ова е кабелчето што носи маса (нула) на греачот позади... па ми се извртеа некои идеи да му набутам едноставно алуминиумска фолија меѓу контактот и лимот од гепекот, би требало да си работи без проблем... по моја логика да... или да му набутам неколку реда фолија па спојката па пак фолија се додека цврсто не го набијам со лимот од шасијата...


инаку една меѓу фаза сликнав. механиката се работи, едно по едно мењаме се. левата (возачката страна) сменето се комплет, сега е совозачката страна до пола средена. 1 саат по полноќ ме фати и неможев више... здравје утре ако е лошо времето ке работам ако не, со фамилија ке си терам шетање, па во понеделник ке продолжам.

инаку еве како изгледа офарбаното, со комплетирано стакло, штоп, кедери и слично. чекам неколку дена да стегне бојата и лакот па ке почнам да ги полирам останатите работи од возилото...





седиштата сменети, тапацири уцврстени, пластики и глупости средени. од внатре останува уште цд да монтирам и елипси на дупките одзади. инсталација за нив извлечена ама не поврзана на џековите...

и неможам да поверувам дека некој гение адаптирал долна јабучица од голф на пежово... а јас се чудам што тропка кога вртам лево десно, тоа да ти имало луфта на штрафовите... бах, која бахата работа еј...


значи, чекам одговори за решение за спојката за греачите.. до сега не сум се судрил со овој проблем, а логиката ми вели дека со фолијата ке го решам проблемот... ако треба одпосле и со силикон ке заобиколам околу фолијата за да не би примала воздух и да оксидира... 
ми држи логикава?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: проект, санација на крило и кров на пежо 306
« Одговори #19 на: 23 Февруари 2014, 02:04:09 am »
Па само тоа е лекот :D алу фолија и двокомонентен лепак,неможам да ја најдам сликата од еден странски форум ама мислам дека знаеш на што мислам

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: проект, санација на крило и кров на пежо 306
« Одговори #20 на: 23 Февруари 2014, 02:20:07 am »
Ти држи логоката во секој случај, значи само треба да го прицврстиш до некој лим за да го затвори колото, ама работава е што се греaчи во прашање па ќе треба добар контакт, затоа што влечат поголема струја... Ај да беше сијаличка или сл. нема гајле ама ова е малце посериозно, треба да се подума и да се направи како што треба... Ај да ѕирнам кај мене утре, чисто да имам претстава како може да се изведе поправкава најпаметно, па ќе пишам утре... :)
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: проект, санација на крило и кров на пежо 306
« Одговори #21 на: 23 Февруари 2014, 02:33:58 am »
Па само тоа е лекот :D алу фолија и двокомонентен лепак,неможам да ја најдам сликата од еден странски форум ама мислам дека знаеш на што мислам

јас се мислев без лепакот. да му набијам толку многу сврсто со алу фолија да неможе да мрда... значи слоеви до лимчето. самото лимче веке го спуштив надоле за 3-4 милиметри. кога ке го набијам и наполнам, планирам со гумен чекан да го вратам назад, автоматски ке се зголеми притисокот врз фолијата и контактот на греачот и со тоа би требало да има одличен спој, да не грее на тоа место. после тоа мислев силикон одоколу за да не би примало воздух и влага па да кондензира и оксидира на контактот... но како што викаш со двокомпонентен лепак ке добијам истиот ефект а ке добијам и на цврстина, т.е. да не се измествува... нели гепек е, отвори-затвори, тресни, вибрации силни... има логика и во тоа...

Аирлија работа Алек, нема што те бива за вакви работи... Сакам да го видам пежовчево кога ќе биде стокмено, а иначе е ѕверче нема што и претпоставувам дека топ ќе испадне... Стави слики од спојката да видиме што, како може да се направи... ;D

Едит:

Според задниов дел и штоповиве, како што можам да приметам ова фејслифтот е така ?? :)

Љеље, љеље ова љети бе...

баш тоа е... уште ако кажам дека се размишљам за чипување... м? па уште и ако кажам дека му вградив плински уред за кој имам основи да си играм со смешите и тактовите... сите го знаат мојот омилен плински уред.. СТАГ.. претходно беше стаг 4 сега е стаг кјубокс... му додале опции леле мори мајко, глава да те заболи што се можам да напраам.. на плин ке влече поише одошто на бензин...

за тоа здравје... плинот го турив, али у прво време невестата ке биде официјален возач на истово. моментално на плин е секнато т.е. му одземав околу 30% снага т.е. го заклучив на 4.000 обртаи.. ке се истепа негде невестава ако го оставам отклучен до ибер да врти, со оглед на тоа дека ке се префрла од 1.8 обичен дизел (трактор) на овој звер...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: проект, санација на крило и кров на пежо 306
« Одговори #22 на: 23 Февруари 2014, 02:40:41 am »
Е за овој плински уред прв пат слушам, а ова што се можеш да правиш е стварно зачудувачки, мора да демонстриташ дефинитивно, ми интересира што е како е иначе со чип да не правам муабет подобро, 150-вче... Убаво си направил што си го лимитирал да не пољети негде, а иначе сам си штелуваш се и преку што го штелуваш... :)
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: проект, санација на крило, кров и механика на пежо 306
« Одговори #23 на: 23 Февруари 2014, 02:54:01 am »
стагот е полски уред. многу добар уред. официјално за брзо време ке го монтирам и јас со боро заедно.

а штеловање преку компјутер секако. мада размислувам за едно таблетче он борд... и во алфата што јаправев истиов уред го туривме тогаш... и тогаш размишљав за таблетче... хммм... си имаш на рака со клик да мењаш одма... сакаш буст одма со 2-3 клика добијаш снага (и потрошња)...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: проект, санација на крило, кров и механика на пежо 306
« Одговори #24 на: 23 Февруари 2014, 08:44:06 am »
стагот е полски уред. многу добар уред. официјално за брзо време ке го монтирам и јас со боро заедно.

а штеловање преку компјутер секако. мада размислувам за едно таблетче он борд... и во алфата што јаправев истиов уред го туривме тогаш... и тогаш размишљав за таблетче... хммм... си имаш на рака со клик да мењаш одма... сакаш буст одма со 2-3 клика добијаш снага (и потрошња)...
стаг има програмче за таблетче???? мн. ме интересира како би го приклучил тој конектор од плинскиот систем да функционира на таблет ако не е тајна??? а онак?
:D :D :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Одг: проект, санација на крило, кров и механика на пежо 306
« Одговори #25 на: 23 Февруари 2014, 09:24:01 am »
Иха, заличело пежово.

Стварно, вреќа цемент потрошиле на него. Браво што сте го средиле како што треба!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: проект, санација на крило, кров и механика на пежо 306
« Одговори #26 на: 23 Февруари 2014, 10:34:25 am »
стагот е полски уред. многу добар уред. официјално за брзо време ке го монтирам и јас со боро заедно.

а штеловање преку компјутер секако. мада размислувам за едно таблетче он борд... и во алфата што јаправев истиов уред го туривме тогаш... и тогаш размишљав за таблетче... хммм... си имаш на рака со клик да мењаш одма... сакаш буст одма со 2-3 клика добијаш снага (и потрошња)...
стаг има програмче за таблетче???? мн. ме интересира како би го приклучил тој конектор од плинскиот систем да функционира на таблет ако не е тајна??? а онак?

многу лесно. софтверот е за виндовс. инаку постојат таблети што работат на виндовс.. не е само андроид и ај-шит на пазаров, само тие се нај употребувани... секој таблет има кабелче за класичен усб приклучок.. ете ти го приклучокот како... а интерфејсот за стаг е околу 40 европски. ете ти конекција. софтверот за стагот е направен уште вондовс 95 и одговара од тогаш па навака на сите. таблетот со виндовс дури и 6.1. да му ставам ке работи.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4971
Одг: проект, санација на крило, кров и механика на пежо 306
« Одговори #27 на: 23 Февруари 2014, 11:04:37 am »
На ова ако ставиш комплетен усис сосе клапната, издув, и дизни бензински(што сега не ти мења многу зошто на плин како сакаш можеш да играш) од ГТИ6 добиваш околу 150 коњски сили

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: проект, санација на крило, кров и механика на пежо 306
« Одговори #28 на: 23 Февруари 2014, 11:06:20 am »
Види кај чајка мислам дека има брегати и чип за овој мотор :D

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: проект, санација на крило, кров и механика на пежо 306
« Одговори #29 на: 23 Февруари 2014, 13:54:28 pm »
стагот е полски уред. многу добар уред. официјално за брзо време ке го монтирам и јас со боро заедно.

а штеловање преку компјутер секако. мада размислувам за едно таблетче он борд... и во алфата што јаправев истиов уред го туривме тогаш... и тогаш размишљав за таблетче... хммм... си имаш на рака со клик да мењаш одма... сакаш буст одма со 2-3 клика добијаш снага (и потрошња)...

Супер е, ама windows таблетите се доста соленки, ако се купува на ново, а на старо речиси и да ги нема...  Иначе интересна работа е, си штелуваш според потреба, потрошувачка и сила... Видов кај мене како е спојката, ако било "подобро" откорнато би можело и да се залеми, ама ти си му е*ал детство цел калај си го извадил, па сега е малце ризично да се леми за да не изгориш нешто... Правев муабет со стариов и вика не е заебанција, доста влечат грејачите... :)
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D